Tilasin loppuvuodesta verkkokaupan kautta tabletin ja luvattiin toimitusajaksi 1-3 vuorokautta Matkahuollon kautta. Nyt olen kysellyt perään että missä viipyy niin vastaus oli että matkahuoltoon laitettu kyselyä mutta vastausta ei ole tullut ☹️ sitten ehdotus että käyn ostamassa Elisan myymälästä toisen ja sitte odottamaan että joskus palauttaa rahat jos matkahuollosta löytyy tää mun tilaama laite...ei se nyt ihan noin mun mielestä pitäis mennä 🤔 Mää haen sen kyllä jostain muualta ja sitte lähtee viihteet ja puhelinliittymät kans muualle. Onko muilla vastaavia kokemuksia että meillähän sieltä saa omansa pois.
Moikka
Onko asia ratkennut vai vieläkö tabletti on teillä tietämättömillä? Olethan ollut aiheesta jo yhteydessä meidän asiakaspalveluun joko soittamalla tai chatin kautta? Yhteydenottotavat löytyvät täältä.
Moi
Moi
Laitatko yksityisviestiä
Päivitetään tilannetta. Eli nyt reilun kolmen viikon jälkeen ei Elisa eikä Matkahuolto tiedä missä tabletti on😳 (toisin sanoen ei ole halua selvittää) peliä ei voi viheltää poikki kun Elisa ei suostu antamaan uutta laitetta tilalle eikä maksamaan rahoja takaisin. Vaimon syntymäpäivälahja jäi saamatta 😕 (no voin hakea sen muualta mutta kyllä sen 170€ ottaisin mielelläni takaisin mutta jos Elisa siitä menee konkurssiin niin pitäköön 🤣 T. Juha V
Aika erikoista toimintaa Elisalta.
Power:ista ostin TV:n ja posti sen hukkasi. Viikon selvittelivät keskenään asiaa ja Power lupasi lähettää uuden, jos ei sen viikon loppuun mennessä löydy. No se sattui sitten postin jostain keskuksesta löytyvän viikon päästä, joten ei tarvinnut uutta lähettää vaan sain sen tilaamani.
Tälläiset hommat siis on ilmeisesti ihan vaan kiinni myyjästä miten haluaa hoitaa homman, eikä kait voi palautusoikeuttakaan etämyynnissä käyttää, kun tuote ei ole vielä saapunut. Pahimmillaan aika ikävään asemaan joutuu kyllä kuluttaja tälläisessä.
Tänään sain lupauksen että rahat palautetaan (en kyllä usko ennen kuin näen 😤) oli kyllä uskomattoman tilanne ettei sitä tablettia saatu lähetettyä vaikka niitä olis ollu varastossa pilvin pimein, käviköhän kaikille niille samanlailla jotka tilas sen tarjouksesta 🤔 Ja ihan ite sai asioita selvitellä eihän siellä elisalla tehty asian eteen mitään vaikka olivat siellä homman sössinyt eli matkahuoltoon ei mitään ollu laitettu menemään. Täytyy lähtee kaupasta hakee vaimolle synttärilahja nyt lähes kuukauden myöhässä, eikä tarvi tuolla Elisan myymälässä enää asioida.
Pahoittelut tapahtuneesta, kuulostaa kyllä siltä, ettei tässä ole meidän puolesta onnistuttu juuri ollenkaan. Jos voimme olla jotenkin avuksi asiassa, voit laittaa yksityisviestiä
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi