Hei! Lähetän tekstiviestin numeroon 15020 tilataksesi palvelun, mutta jostain syystä mitään ei tapahdu. Mikä on toinen tapa tilata palvelu? Tilillä on rahaa
Hei! Lähetän tekstiviestin numeroon 15020 tilataksesi palvelun, mutta jostain syystä mitään ei tapahdu. Mikä on toinen tapa tilata palvelu? Tilillä on rahaa
Liekö kyseesssä 5G-nettiyhteydestä.
Tuolla ohjetta:
Saunalahti Prepaid -liittymien ohjeet
“Huomioithan, että mikäli liittymällä on jokin toinen netin sisältävä paketti aktiivisena, ei 5G-yhteyden tilaaminen onnistu. Tilauksen voi tehdä uudelleen nykyisen paketin päätyttyä.”
Muuten ota yhteyttä asiakaspalveluun:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
Omaelisassa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.
Onko sinulla Android-laite? Ja käytät Google Messages -viestisovellusta? Se sotkee puhelinnumeroita, joten viestisi on saattanut lähteä väärään numeroon.
Android-laitteissa voi käyttää myös vaihtoehtoisia viestisovelluksia. Mikäli sinulla on Samsungin puhelin, sellainen saattaa löytyä laitteesta jo valmiina.
- Näin vaihdat tekstiviestisovellusta Android-puhelimessa
- Change the default messaging app on your Galaxy phone
Jos puhelimessa ei ole muuta kuin Google Messages, voit kokeilla asentaa kokonaan toisen viestisovelluksen. Esimerkiksi:
─═─
Mikäli kyse on pakettien lataamisesta prepaid-liittymään, niin niitä voi ladata myös netissä Elisan Prepaid-kaupassa. Huomaa, että tuolla maksutapana ei voi käyttää liittymän saldoa, vaan pakettisi on maksettava pankkien verkkomaksuna, Mobilepayllä, Visa- tai Mastercard-kortilla.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi