Skip to main content

Hei! Lähetän tekstiviestin numeroon 15020 tilataksesi palvelun, mutta jostain syystä mitään ei tapahdu. Mikä on toinen tapa tilata palvelu? Tilillä on rahaa

Hei! Lähetän tekstiviestin numeroon 15020 tilataksesi palvelun, mutta jostain syystä mitään ei tapahdu. Mikä on toinen tapa tilata palvelu? Tilillä on rahaa

Liekö kyseesssä 5G-nettiyhteydestä.

Tuolla ohjetta:

Saunalahti Prepaid -liittymien ohjeet

“Huomioithan, että mikäli liittymällä on jokin toinen  netin sisältävä paketti aktiivisena, ei 5G-yhteyden tilaaminen onnistu. Tilauksen voi tehdä uudelleen nykyisen paketin päätyttyä.”

Muuten ota yhteyttä asiakaspalveluun:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta​)

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.


Onko sinulla Android-laite? Ja käytät Google Messages -viestisovellusta? Se sotkee puhelinnumeroita, joten viestisi on saattanut lähteä väärään numeroon.

Android-laitteissa voi käyttää myös vaihtoehtoisia viestisovelluksia. Mikäli sinulla on Samsungin puhelin, sellainen saattaa löytyä laitteesta jo valmiina.

Jos puhelimessa ei ole muuta kuin Google Messages, voit kokeilla asentaa kokonaan toisen viestisovelluksen. Esimerkiksi:

─═─

Mikäli kyse on pakettien lataamisesta prepaid-liittymään, niin niitä voi ladata myös netissä Elisan Prepaid-kaupassa. Huomaa, että tuolla maksutapana ei voi käyttää liittymän saldoa, vaan pakettisi on maksettava pankkien verkkomaksuna, Mobilepayllä, Visa- tai Mastercard-kortilla.


Osallistu keskusteluun