Hei! Lähetän tekstiviestin numeroon 15020 tilataksesi palvelun, mutta jostain syystä mitään ei tapahdu. Mikä on toinen tapa tilata palvelu? Tilillä on rahaa
En voi tilata hintaa soittamalla numeroon 15020
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Hei! Lähetän tekstiviestin numeroon 15020 tilataksesi palvelun, mutta jostain syystä mitään ei tapahdu. Mikä on toinen tapa tilata palvelu? Tilillä on rahaa
Liekö kyseesssä 5G-nettiyhteydestä.
Tuolla ohjetta:
Saunalahti Prepaid -liittymien ohjeet
“Huomioithan, että mikäli liittymällä on jokin toinen netin sisältävä paketti aktiivisena, ei 5G-yhteyden tilaaminen onnistu. Tilauksen voi tehdä uudelleen nykyisen paketin päätyttyä.”
Muuten ota yhteyttä asiakaspalveluun:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
Omaelisassa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella Elisan työntekijöiden kirjautuminen
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi