Viimeksi kun sain PS5 tilauksen ja lähetin tilauksen, järjestelmänne kaatui, joku muu vei tilaustuotteeni jonka tarvitsin kiusatulle lapselleni ahdistuksen helpotukseen yms
Eikö tällaisten takia olisi syytä olla varausjärjestelmä, jossa kukin voisi varata yhden samanlaisen tuotteen kerran kolmessa vuodessa kyseisillä tunnuksilla tms..
Eikä muuten Elisa pahoitellut vaikk ASPAn kanssa yritimme saada toimimaan.
Harmittaa erittäin paljon, kun en ole saanut ko tuotetta.
Ei hyvää toimintaa ollenkaan, ei!!!!
Myönnettäkööt, että nämä PS5 tilaukset eivät ole olleet helppoja asioita oikein missään verkkopuodissa. Minulla itsellänikin PS5 tilausyritystä tehdessäni useissa puodeissa oli hankaluuksia saada tuotetta ostoskoriin saakka. Puhumattakaan siitä, että tilauksen saisi loppuun asti suoritettua... Tiedän siis hyvin tuon turhauttavan tuntemuksen
