Ennakkovaraukset / verkkotilaukset

  • 28 March 2022
  • 1 kommentti
  • 35 katselukerrat

  • Tiedonhaluinen
  • 0 kommenttia

Viimeksi kun sain PS5 tilauksen ja lähetin tilauksen, järjestelmänne kaatui, joku muu vei tilaustuotteeni jonka tarvitsin kiusatulle lapselleni ahdistuksen helpotukseen yms

 

Eikö tällaisten takia olisi syytä olla varausjärjestelmä, jossa kukin voisi varata yhden samanlaisen tuotteen kerran kolmessa vuodessa kyseisillä tunnuksilla tms..

 

Eikä muuten Elisa pahoitellut vaikk ASPAn kanssa yritimme saada toimimaan.

Harmittaa erittäin paljon, kun en ole saanut ko tuotetta.

Ei hyvää toimintaa ollenkaan, ei!!!!


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Moikka @JH1 ja tervetuloa OmaYhteisöön!

 

Tosi ikävä kuulla, että kyseinen tilaus ei ole onnistunut 😥 Myönnettäkööt, että nämä PS5 tilaukset eivät ole olleet helppoja asioita oikein missään verkkopuodissa. Minulla itsellänikin PS5 tilausyritystä tehdessäni useissa puodeissa oli hankaluuksia saada tuotetta ostoskoriin saakka. Puhumattakaan siitä, että tilauksen saisi loppuun asti suoritettua... Tiedän siis hyvin tuon turhauttavan tuntemuksen😕

 

Pahoittelut, että tilauskokemus on ollut näin huono! Tässä vaiheessa ei auta, kun odotella taas seuraavaa erää.