Etätilauksen palautus

  • 30 October 2023
  • 5 kommenttia
  • 201 katselukerrat

  • Keskustelija
  • 3 kommenttia

Olen tilannut ja tehnyt elisan kanssa sopimuksen 3vuoden osamaksulla acer nitro 5 kannettavan..tilattu tuote tuli kotiin kuljetuksella ja minä tein etä tilauksen palautuksen tuotteest eli palautin tuotteen alkuperäisessä avaamattomassa paketissa postiin..tuote siis tuli omassa paketissaan ja ilman muuta paketoimista..ongelmia oli jo kotiin kuljetuksen kanssa..palautuksen aikana selvisi vasta että elisalla olikin alihankintana toinen yritys mistä tuote minulle lähetettiin ja oli tuotteen myyjä..eli elisalla ei ollut mitään tekemistä tuotteen toimittajana ja myyjänä...eli nyt on odotettu jo kuukauden ajan palautuksen käsittelyä ja elisa odottaa ali hankkijalta päätöstä käsittelyssä..sen jälkeen minun kanssa tekemä sopimus mitätöidään..eli ei todellakaan hyväksyttävää ja todella ikävää elisan palvelua..olen tosi pettynyt elisan palveluun minua kohtaan ja en varmasti ole ainut..kiitos.. 


5 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +8

Moikka! Onhan noissa etämyynnin palautusoikeus, ja eiköhän tuo palautus kohta saada käsiteltyä loppuun. Jotkin tuotteet tosiaan tulevat suoraan tukkurilta jos niitä ei ole meillä varastossa, ja niissä saattaa mennä hieman kauemmin tuon palautuksen käsittelyssä. 😊 Epäselvissä tilanteissa voi toki aina ottaa yhteyttä meidän asiakaspalveluun.

Olen ollut kyllä asiakaspalveluun yhteydesså ja palvelu on sen mukaista..aina sama vastaus..toiseksi haluan vain tälläisen tilanteen ja semmoseen joutumisen sanoa muille asiakkaille tiedoksi..että luottokauppasopimuksen ja kaupan tekohetkellä ei ostajaa tukkurilla muistuteta mitenkään..eli ikinä ei saa tietää jos ei esim palauta..tuote oli postin mukaan heillä seuraavana päivänä ja palautus tehtiin saman tien..ja teiltä väitettiin vielä viikon päästä ei ole saapunut palautus..posti todisti että seuraavana päivänä..ikävää että pieni atkkauppa on niin suuressa huudossa että jono on niin pitkä että käsittely kestää kuukauden ja ylikin..kyllä nyt on jossain palvelu katki..niin ja edelleenkään en ole tehnyt kauppoja tai sopimusta pienen alihankinta firman kanssa..jos olisin esim puhelimen palautuksen noäi olis alle viikossa tapahtunut..olen varmaan 20vuotta ollu asiakas teillä ja on palvelu huonuntunut..teiltä saa esim toiselta myyjältä paremmat hyödytkin ku toinen ei lupaa alennusta ni toinen antaa huomattavasti paremman..mulla meni ihan sekasin mieli ku tälläseksi meni palvelu..laskuja kyllä lähetetään aikasi ja yritetään ku asiasta otan yhteyttä aina jotain myydä tai päivittää..asiakkaille tiedoksi täläim käy televioiden,tietokoneiden ja mitä siihen vielä kuulu..tavaran myyjä on joku pieni kauppa vaikka luulette tekevänne elisan kans sopimuksen..ei mulla ole eläkeläisenä varaa maksella tai tälläseen palveluun..en ole enkä maksa koko laskua ennenku tää asia on selvä..toivottavasti ne pikkukaupan myyjät eivät vielä keksi jotain ku miettivät ja pyörittävät siellä tuotetta kuukauden päivät alkuperäisessä koskwmattomassa paketissa..vai pitääkö se saada ensin myityä jollekki seuraavallle ni sit on käsitelty..voi voi..kiitoksia ny..pitää varmaan alkaa hankkia telialta palveluja ja lopettaa elisalla..mun pää ei eikä mun perheen kestä ainenkaan tällästä. 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

Pahoittelut kokemasta. Täältä löydät yleiset ohjeet palautuksiin liittyen. Painotan kuitenkin, että kaikissa epäselvissä tilanteissa ja palautuksiin tai perutuksiin liittyen kannattaa kääntyä meidän asiakaspalvelun puoleen. Voit laittaa halutessasi myös Elisan Facebook -tilille viestiä, niin meidän sometiimi auttaa asian kanssa! 🔎

Ohjeet ja ohjeet..tiedossa on ja luettu on..edelleen vasta oston jälkeen luettu ja aivan muuksi muuttui..olen ollut kyllä asiakaspalvelijoilla ja kaikki yhtä pihalla ku mäkin..kyllä monen laista aikaa on käsittelylle arvailtu..tietoisena ja pahan mielen saanena tänne kirjoitin että ihmiset tietävät miten voi käydä ku tekee tietyillä tuotteilla etä tilauksen palautuksen..koska sit ei erikseen kerrota tai ilmoiteta ennen sopimuksen tekoa tai luotolle ostoa..kyllä asiakkaiden kuuluu tietää onko tuote elisalta vai joltain pienestä yrityksestä jonka käsittely ajat kestää erityisen kauan..varmaanki jonoksi asti on tapauksia ja asiakkaita..ei kukaan tiedä koska ratkeaa..viimmestään sitten ku sama tuote menee jollekki toiselle asiakkaalle..

T:uskonsa menettänyt

 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +2

@Lhmw, otan osaa!

Elisan(kin) Asiakaspalvelu sekä tämän forumin elisalaiset suhtautuvat kaikkeen - mm. kysymyksiin, palvelutasoon ja negatiiviseen kritiikkiin itänaapurin tavoin “Meissä ei ole mitään sanomista. Ei toimintatavoissa eikä yksinkertaisesti missään”.

Olen joutunut lukuisia kertoja näitten aspojen kanssa tekemisiin: vastaukset ovat yleensä aivan muuta kuin mistä on kyse tai ei vastata ollenkaan, mikäli on niin kinkkinen asia, joka menee käsittelijän ymmärryksen yli tai PITÄÄ KYSYJÄÄ HÖLMÖNÄ.

Että aspa samaa asiaa/vikailmoitusta tms. käsitellessä on myös joka kerran eri henkilö EI mene normaalista käsityskyvystä läpi.

Osallistu keskusteluun