Skip to main content
Vastaus

Etuohjelman jäsenyys

  • October 7, 2025
  • 2 kommenttia
  • 61 katselukerrat

Forum|alt.badge.img
  • Keskustelija

Minulla on kuukausittain laskutettava liittymä ja liityin etuohjelmaan viime joulukuussa. Tässä vajaan kymmenen kuukauden aikana minut on jo kolme kertaa tiputettu pois etuohjelmasta. Tulee sähköposti, jossa ilmoitetaan, että kuukausilaskutettava sopimuksesi on päättynyt, mikä ei pidä paikkaansa. Olen aina liittynyt uudestaan, mutta pisteet tietenkin alkavat aina alusta. Mikähän tähän on syynä, ettei jäsenyys pysy voimassa?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi eepuska

Kuulostaa todella erikoiselta!😮Kuten ​@Kimblez sanoi niin tuossa voi olla jokin häiriö taustalla, joka aiheuttaa Etuohjelmasta poistumisen tasaisin väliajoin. Suosittelen, että olet yhteydessä meidän asiakaspalveluun niin sitä kautta pystytään laittamaan asiasta tarvittaessa vikailmoitusta.

Etuohjelman pisteitähän kerryttävät palvelu- tai liittymäsopimukset sekä asiakkuuden pituus eli pistemäärää (ja näin Etuohjelman tasoa) ei kerrytetä sillä, miten pitkään Etuohjelmassa on liittyneenä vaan palveluilla. Eli sinänsä Etuohjelmasta tippuminen ei vaikuta pistemäärääsi, mutta on ymmärrettävästi turhauttavaa ja asia, jota tutkitaan mielellämme tarkemmin.😊

2 kommenttia

  • October 7, 2025

Joku häiriöhomma.

Noinhan se menee:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/etuohjelma/

Kuinka kauan Elisa Etuohjelma on voimassa?

Liityttyäsi kuulut Elisa Etuohjelmaan niin kauan kunnes ilmoitat halustasi erota ohjelmasta. Vaihtoehtoisesti Elisa poistaa sinut ohjelmasta 90 vuorokauden kuluttua siitä, kun olet irtisanonut viimeisen Elisa Etuohjelman etua kerryttävän sopimuksen. 

Mikäli avaat uuden sopimuksen 30 vuorokauden sisään, ohjelma muistaa aiemman asiakkuutesi pituuden eikä asiakkuusaikasi ala alusta.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin selviää:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat Omaelisassa  ma-pe 8-18

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 

Sähköinen yhteydenottolomake

Soittakaa minulle 

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa 

Tai: Omaelisa /Tuki/Varaa soittoaika

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa, erinomaisen hyvä vaihtoehto:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit


Forum|alt.badge.img+8
  • OmaYhteisön moderaattori
  • Vastaus
  • October 7, 2025

Kuulostaa todella erikoiselta!😮Kuten ​@Kimblez sanoi niin tuossa voi olla jokin häiriö taustalla, joka aiheuttaa Etuohjelmasta poistumisen tasaisin väliajoin. Suosittelen, että olet yhteydessä meidän asiakaspalveluun niin sitä kautta pystytään laittamaan asiasta tarvittaessa vikailmoitusta.

Etuohjelman pisteitähän kerryttävät palvelu- tai liittymäsopimukset sekä asiakkuuden pituus eli pistemäärää (ja näin Etuohjelman tasoa) ei kerrytetä sillä, miten pitkään Etuohjelmassa on liittyneenä vaan palveluilla. Eli sinänsä Etuohjelmasta tippuminen ei vaikuta pistemäärääsi, mutta on ymmärrettävästi turhauttavaa ja asia, jota tutkitaan mielellämme tarkemmin.😊