Minulla on kuukausittain laskutettava liittymä ja liityin etuohjelmaan viime joulukuussa. Tässä vajaan kymmenen kuukauden aikana minut on jo kolme kertaa tiputettu pois etuohjelmasta. Tulee sähköposti, jossa ilmoitetaan, että kuukausilaskutettava sopimuksesi on päättynyt, mikä ei pidä paikkaansa. Olen aina liittynyt uudestaan, mutta pisteet tietenkin alkavat aina alusta. Mikähän tähän on syynä, ettei jäsenyys pysy voimassa?
Etuohjelman jäsenyys
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi eepuska
Kuulostaa todella erikoiselta!😮Kuten
Etuohjelman pisteitähän kerryttävät palvelu- tai liittymäsopimukset sekä asiakkuuden pituus eli pistemäärää (ja näin Etuohjelman tasoa) ei kerrytetä sillä, miten pitkään Etuohjelmassa on liittyneenä vaan palveluilla. Eli sinänsä Etuohjelmasta tippuminen ei vaikuta pistemäärääsi, mutta on ymmärrettävästi turhauttavaa ja asia, jota tutkitaan mielellämme tarkemmin.😊
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

