Skip to main content

Huonoa asiakaspalvelua

  • 29. joulukuuta 2020
  • 2 kommenttia
  • 429 katselukerrat

  • Tulokas
  • 1 kommentti

Hei,

Olen tässä nyt jo yli viikon odotellut uutta puhelinta rikkinäisen tilalle. Oli siis paketista otettuna hajalla.

Eilen asiakaspalvelija chatissä ei osannut sanoa yhtään mitään asiasta kun tiedustelin lähetystunnusta. Tänään asiakaspalvelija lupasi soitella minulle myöhemmin asiasta. Soittoa ei kuulunut 17.50 mennessä.

Yritin sitten vielä mennä chattiin. Jonotin kymmenen minuuttia jonka jälkeen chat meni vain kiinni.

Minulla menee tässä nyt kaikki välipäivät kotona odotteluun, koska en tietä onko puhelin lähtenyt vai missä se on menossa. Lähetystunnusta ei osaa asiakaspalvelija löytää, eikä edes tietoa siitä onko paketti lähtenyt.. Ei näin.

Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 29. joulukuuta 2020

Lisäyksenä vielä, että tämän sähläyksen seurauksena en luultavasti voi lunastaa Samsungin kuuloketarjousta.


JJesseJ
Forum|alt.badge.img
  • Entinen elisalainen
  • 1738 kommenttia
  • 30. joulukuuta 2020

Moikka @jiim 

Pahoittelut, että asian hoitaminen kanssamme on ollut vaikeaa. Yksityiskohtaisia sopimusasioita emme täällä julkisella foorumilla voi tarkemmin käydä läpi niin suosittelen nyt sinua olemaan yhteydessä meihin vaikka Facebookin yksityisviestillä tai sitten OmaElisan chatin kautta. Voit myös jättää soittopyynnön täältä https://elisa.fi/asiakaspalvelu/soittakaa-minulle/ niin soitamme sinulle.
Sitä en pysty lupaamaan onko meillä jo lähetystunnusta tiedossa, että tietäisimme paremmin missä paketti menee mutta tottakai asiaa selvitetään.