Minua ihmetyttää se, että palvelutilanteessa Elisan liikkeessä ei mainittu kuukauden irtisanomisaikaa tuolle “ilmaiselle” 1kk SquareTrade vakuutukselle. Nythän Elisa saa minulta yhden ylimääräisen maksun, kun tätä ei mainittu ostotilanteessa. Olisin sen heti silloin jo irtisanonut, aivan turha vakuutus.
Asiakaspalvelu tilanteissa tällaiset pikkuasiat tulisi myyjän huomioida tarkemmin.

