I am not convinced on how 9,99 monthly subscription has turned to 32,15, please help me to understand the situation?
Vastaus
Issue with invoice
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Contact Elisa's consumer customer service:
Customer Service – How can we help you
Customer service – call us or book a call time
010 190 240
(mobile call charge / local network charge, incl. queuing time)
Mon-Fri 8 am – 6 pm
You can leave a contact request to our customer service. During opening hours on weekdays from 8 am to 6 pm.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
