Skip to main content

Kaapelimodeemi hukkaa internet-yhteyden

  • December 22, 2023
  • 1 kommentti
  • 142 katselukerrat

Hei jälleen kerran kaapelin kanssa tappelemaan. Tällä kertaa modeemi yhdistyy internettiin... noin kolmeksi sekunniksi minkä jälkeen laitw valittaa hukanneensa internetyhteyden eikä löydä sitä uudestaan ilman modeemin uudelleen käynnistystä ja kestää sitten taas kolmisen sekuntia ja modeemi hukkaa netin. Missähän vika. Myöskään elisan sivuilla ei näy laskua tilauksesta jostakin syystä, tilaus kylläkin näkyy mutta laskua ei. Auttakaahan joku.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Dj_God
Forum|alt.badge.img+26
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • December 23, 2023

Tilasit siis Elisalta uuden kaapelimodeemin jälkikäteen?

 

Veikkaanpa, että tuon modeemin tiedot eivät ole rekisteröityneet liittymällesi ja tästä syystä yhteys ei muodostu.

 

Ota yhteyttä Elisan asiakaspalveluun ja ilmoita heille tilaamasi modeemin CMAC-osoite. Kun asiakaspalvelu on lisännyt modeemin tiedot liittymällesi, pitäisi modeemin nousta linjalle ja myös pysyä siellä. Saattaa vaatia vielä laitteen boottia tai resetointia, jotta tunnistaa linjan oikein.

 

Elisan asiakaspalvelulla on nyt poikkeuksellisia aukioloja, mutta vikapalvelu päivystänee silti. Eli kilautta 010 190 240 ja kuuntele nauhoite loppuun, jolloin puhelu yhdistyy vikapuolelle. He voivat lisätä nuo modeemin tiedot liittymällesi ja saat yhteyden pelittämään.