Hei jälleen kerran kaapelin kanssa tappelemaan. Tällä kertaa modeemi yhdistyy internettiin... noin kolmeksi sekunniksi minkä jälkeen laitw valittaa hukanneensa internetyhteyden eikä löydä sitä uudestaan ilman modeemin uudelleen käynnistystä ja kestää sitten taas kolmisen sekuntia ja modeemi hukkaa netin. Missähän vika. Myöskään elisan sivuilla ei näy laskua tilauksesta jostakin syystä, tilaus kylläkin näkyy mutta laskua ei. Auttakaahan joku.
Tilasit siis Elisalta uuden kaapelimodeemin jälkikäteen?
Veikkaanpa, että tuon modeemin tiedot eivät ole rekisteröityneet liittymällesi ja tästä syystä yhteys ei muodostu.
Ota yhteyttä Elisan asiakaspalveluun ja ilmoita heille tilaamasi modeemin CMAC-osoite. Kun asiakaspalvelu on lisännyt modeemin tiedot liittymällesi, pitäisi modeemin nousta linjalle ja myös pysyä siellä. Saattaa vaatia vielä laitteen boottia tai resetointia, jotta tunnistaa linjan oikein.
Elisan asiakaspalvelulla on nyt poikkeuksellisia aukioloja, mutta vikapalvelu päivystänee silti. Eli kilautta 010 190 240 ja kuuntele nauhoite loppuun, jolloin puhelu yhdistyy vikapuolelle. He voivat lisätä nuo modeemin tiedot liittymällesi ja saat yhteyden pelittämään.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi