Hei!
Minun on maksettava lasku, mutta en pääse kirjautumaan henkilökohtaiselle tililleni. Miksi?
Se sanoo jatkuvasti, että kirjautuminen epäonnistui.
Kirjautuminen OmaElisaan ei onnistu
Hei!
Minun on maksettava lasku, mutta en pääse kirjautumaan henkilökohtaiselle tililleni. Miksi?
Se sanoo jatkuvasti, että kirjautuminen epäonnistui.
Moikka
Kannattaa kokeilla kirjautumista pankkitunnuksilla tunnistautuen. Onnistuu täältä: https://verkkoasiointi.elisa.fi/tunnistautuminen 🙂
Joka paikassa nämä salasana systeemit tökkii, kun niitä muutellaan. Kävin äsken veikkauksen sivuilla, oli salasana 10 merkkinen, ilmoitti kuitenkin että ei kelpaa, koska pitää olla vähintään 10 merkkiä. Sain kuitenkin pankkitunnuksilla mentyä ja ilmoitti että olet jo kirjautunut. Ilmoitta että salasana ei kelpaa, kumminkin on hyväksynyt kirjautumisen.
Hei, minulla on ollut sama ongelma jo viikon ajan. En pysty kirjautumaan omaelisaan. Kokeilin jo tästä https://verkkoasiointi.elisa.fi/tunnistautuminen , mutta silti ei onnistu. Jatkuvasti on teksti “Sorry, an error occurred, please try again” . Mitä voin tehdä?
Hei, minulla on ollut sama ongelma jo viikon ajan. En pysty kirjautumaan omaelisaan. Kokeilin jo tästä https://verkkoasiointi.elisa.fi/tunnistautuminen , mutta silti ei onnistu. Jatkuvasti on teksti “Sorry, an error occurred, please try again” . Mitä voin tehdä?
Samaa vaivaa näyttää olevan joillakin muillakin.
Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin hoitunee.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Nopeimmat tavat:
Chatissa: Asiakaspalvelun sivulla näkyy se Chatti pallukka, niin siitä.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.