Skip to main content
Vastattu

Lahjakortit asiakasetuna

  • January 8, 2025
  • 1 kommentti
  • 383 katselukerrat

Saimme palaavansa asiakkaana K ryhmän lahjakortit, jotka piti toimittaa myöhemmin. 

Yksi tuli, neljä puuttuu. Ehkä perheemme olisi sittenkin kannattanut vaihtaa operaattoria? 

Eikä näe statusta linkistä "lahjakortit".

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Kysäise asiakaspalvelusta, niin selviää kyllä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

1 kommentti

  • Vastaus
  • January 8, 2025

Kysäise asiakaspalvelusta, niin selviää kyllä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.