Saimme palaavansa asiakkaana K ryhmän lahjakortit, jotka piti toimittaa myöhemmin.
Yksi tuli, neljä puuttuu. Ehkä perheemme olisi sittenkin kannattanut vaihtaa operaattoria?
Eikä näe statusta linkistä "lahjakortit".
Saimme palaavansa asiakkaana K ryhmän lahjakortit, jotka piti toimittaa myöhemmin.
Yksi tuli, neljä puuttuu. Ehkä perheemme olisi sittenkin kannattanut vaihtaa operaattoria?
Eikä näe statusta linkistä "lahjakortit".
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Kysäise asiakaspalvelusta, niin selviää kyllä:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
Omaelisassa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi