Laitetilauksen loppulasku

  • 21 November 2022
  • 3 kommenttia
  • 158 katselukerrat

Maksoin elokuussa television loppusumman pois, ja nyt marraskuun lopussa tuli 2 euron lasku siitä, ja laskussa lukee seuraava arvioitu lasku tammikuun 5. Monta kertaa tuon summan joutuu maksamaan?

draakki 1 vuosi sitten

Morjes @Samiiiiii ja tervetuloa OmaYhteisöön! 😊

Hmm, olitko maksanut television luottokauppasopimuksen jäljellä olevan summan könttänä pois, ilman että televisiolle on tilattu loppulaskua? 🤔 Luottokauppasopimuksille pitäisi aina tilata loppulasku joko OmaElisasta tai Elisan asiakaspalvelun kautta jotta laskutus varmasti loppuu ja sopimus kuitataan maksetuksi, raha ei toki huku mihinkään vaan kuittailee tulevia kuukausilaskuja alkuperäisen maksuajan (12, 24, tai 36 kk) loppuun saakka. Asiakastili on ikään kuin plussalla, mistä se raha sitten hupenee näihin luottokauppasopimuksen kuukausilaskuihin joka kuu.​​ 


Asiakaspalvelusta voidaan kurkata laskutuksen tilanne tarkemmin, Kimblez tuossa kerkesikin jo vinkkaamaan eri yhteydenottokanavia 🙂 chat on varmasti nopein kanava selvittää asia, mutta voit myös esimerkiksi varata soittoajan täältä haluamallesi hetkelle.

Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Tarkista television tilanne OmaElisassa kohdasta:

Tuotteesi ja tilauksesi/Laitteet,

tai etusivulta: Tarkastele tuotteitasi / Katso kaikki

Ota yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja

ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Morjes @Samiiiiii ja tervetuloa OmaYhteisöön! 😊

Hmm, olitko maksanut television luottokauppasopimuksen jäljellä olevan summan könttänä pois, ilman että televisiolle on tilattu loppulaskua? 🤔 Luottokauppasopimuksille pitäisi aina tilata loppulasku joko OmaElisasta tai Elisan asiakaspalvelun kautta jotta laskutus varmasti loppuu ja sopimus kuitataan maksetuksi, raha ei toki huku mihinkään vaan kuittailee tulevia kuukausilaskuja alkuperäisen maksuajan (12, 24, tai 36 kk) loppuun saakka. Asiakastili on ikään kuin plussalla, mistä se raha sitten hupenee näihin luottokauppasopimuksen kuukausilaskuihin joka kuu.​​ 


Asiakaspalvelusta voidaan kurkata laskutuksen tilanne tarkemmin, Kimblez tuossa kerkesikin jo vinkkaamaan eri yhteydenottokanavia 🙂 chat on varmasti nopein kanava selvittää asia, mutta voit myös esimerkiksi varata soittoajan täältä haluamallesi hetkelle.

Kiitos. Tilasin omaelisasta laskun, tuli parin pvän viiveellä. 180 oli jäljellä 1300 töllöstä,ihmettelen vaan että yli 3kk jälkeen alkaa tulla laskuja.olen aiemminkin maksanut laitteista kertamaksuna Elisalle. Luin että tuo 2e on nykyään normi Elisalla jos maksaa kerralla,mutta jos niitä nyt tulee loppuelämän ajan niin pahoitan varmaan mieleni.

Osallistu keskusteluun