Vastattu

laitteen loppulaskutuksesta ja puhelinlasku

  • 18 August 2021
  • 2 kommenttia
  • 136 katselukerrat

Hei. Minulla ei näy omaelisassa maksamani laitelaskun(puhelimen) loppusumma joka oli n 70e 

Vaikka verkkopankissa näkyy että on maksettu heinäkuun 2 päivä.  viitenumero, tilinumero , summa ja kaikki tarkistettu moneen kertaan. kävin myymälässä , pankissa ja soitin laskutukseen . siellä sanottiin että yksi puhelinlasku oli maksamatta kesäkuussa n 26 e. Maksoin sen välittömästi.  Silti omaelisassa näkyy edelleen se n sata euroa maksamatta . Ymmärrän että menee muutama päivä. kysyin vielä asiakaspalvelijalta että mistä tuo 100e koostuu .kuulemma se yksi lasku on noussut korkoa. voiko yksi maksamaton puhelinlasku kerryttää korkoa Jururi saman verran mikä oli laitelaskun loppusumma eli n70e.  voiko maksusuoritus jäädä näkymättä. 

ensin vielä neuvottiin että jos näytän sen todistuksen maksetusta laskusta . voinko lähettää teille sen tiedon siitä maksetusta laskusta . En löydä sähköpostia mistään. miten tässä tulisi edetä . onko mahdollista että maksaisin liikaa. voiko olla jokin virhe . sen tietenkin maksan jos todella on näin. tuntui että minua ei uskottu.  miten on mahdollista ettei näy oma Elisassa.  Kerran tilasin maksuaikaa kesällä yhdelle laskulle se sitten jotenki unohtui tai Jäi. tiedoissa lukee että laite on maksettu.  onkohan vaan sattumaa että maksamaton puhelinlasku olisi kerryttänyt korkoa Juuri saman verran parissa kuukaudessa kun tuo laitemaksun loppusumma . miten voin selvittää asian haluaisin lähettää teille kuvat . Tikkurilan liikkeessäkin ihmetteli asiakaspalvelija asiaa tänään.

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi MiikaMoi 19 August 2021, 08:32

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Hei, älä tänne kaikkien nähtäville laita näitä.

 

@OmaYhteisö-tiimi vois poistaa kaikien nähtäviltä.

Käyttäjätaso 5

Moi @tiinuliini ! Tänne julkiselle puolelle ei tosiaan noita sopimus- tai laskutietoja saa laittaa. Jotta päästään sopimuspuolta tarkemmin selvittämään, niin laitatko meille moderaattoreille yksityisviestiä. Kuvien kera meihin voi helposti ja nopeasti olla yhteydessä Facebook Messengerissä tai Twitterin yksityisviesteissä. 💡

 

Kiitos tontze tarkkasilmäisyydestä.