hyvää huomenta, maksoin laskuni, mutta en nähnyt sitä sivustolla
EDIT 31.1.2023 // Poistettu pankkitiedot näkyvistä. Suvi
hyvää huomenta, maksoin laskuni, mutta en nähnyt sitä sivustolla
EDIT 31.1.2023 // Poistettu pankkitiedot näkyvistä. Suvi
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
hyvää huomenta, maksoin laskuni, mutta en nähnyt sitä sivustolla
Asiahan selviää ottamalla yhteyttä:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)
Soittakaa minulle.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi