Skip to main content
Vastattu

Laskun maksu Danskepankista ei onnistu OmaElisassa

  • June 19, 2025
  • 3 kommenttia
  • 110 katselukerrat

Lotta55
Forum|alt.badge.img

Miksihän laskujen maksu Omaelisan kautta ei onnistu Danskepankista. Ennen olen saanut maksettua yhden laskun, mutta toinen on pitänyt maksaa eri pankista. Nyt kun yritin, tulee heti pankkiin kirjautumisen jälkeen error. En siis saanut maksettua laskua sieltä. Normisti verkkopankista tottakai onnistuu, mutta eikö pitäisi onnistua maksu myös Omaelisasta suoraan. 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Miksihän laskujen maksu Omaelisan kautta ei onnistu Danskepankista. Ennen olen saanut maksettua yhden laskun, mutta toinen on pitänyt maksaa eri pankista. Nyt kun yritin, tulee heti pankkiin kirjautumisen jälkeen error. En siis saanut maksettua laskua sieltä. Normisti verkkopankista tottakai onnistuu, mutta eikö pitäisi onnistua maksu myös Omaelisasta suoraan. 

Ei ole ainakaan mitään yleistä vikaa OmaElisassa. (Joku väliaikainen varmaan.)

Maksoin äsken OmaElisassa Danske Bankissa ja hyvin onnistui.

Kokeile vaikka  selaimen välimuistin tyhjennystä

ja toisella selaimella.

Tietokoneen käynnistämistä uudelleen, siitä käynnistä uudelleen kohdasta.

3 kommenttia

  • Vastaus
  • June 19, 2025

Miksihän laskujen maksu Omaelisan kautta ei onnistu Danskepankista. Ennen olen saanut maksettua yhden laskun, mutta toinen on pitänyt maksaa eri pankista. Nyt kun yritin, tulee heti pankkiin kirjautumisen jälkeen error. En siis saanut maksettua laskua sieltä. Normisti verkkopankista tottakai onnistuu, mutta eikö pitäisi onnistua maksu myös Omaelisasta suoraan. 

Ei ole ainakaan mitään yleistä vikaa OmaElisassa. (Joku väliaikainen varmaan.)

Maksoin äsken OmaElisassa Danske Bankissa ja hyvin onnistui.

Kokeile vaikka  selaimen välimuistin tyhjennystä

ja toisella selaimella.

Tietokoneen käynnistämistä uudelleen, siitä käynnistä uudelleen kohdasta.


Lotta55
Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • June 24, 2025

Nyt on kokeiltu kaikki mahdollinen. Ensimmäisen laskun sain maksettua normaalisti, toista kun yritin maksaa Danskepankista antoi mennä tunnuksiin asti ja hyväksyä puhelimessa kirjautumisen, sen jälkeen tuli vain herja “time out” ja sivu jäi Danskepankin etusivulle. Tuota on tehnyt jo ainakin puoli vuotta ja olenkin maksanut toisen laskun aina eri pankista. -ei ymmärrä


  • June 24, 2025

Nyt on kokeiltu kaikki mahdollinen. Ensimmäisen laskun sain maksettua normaalisti, toista kun yritin maksaa Danskepankista antoi mennä tunnuksiin asti ja hyväksyä puhelimessa kirjautumisen, sen jälkeen tuli vain herja “time out” ja sivu jäi Danskepankin etusivulle. Tuota on tehnyt jo ainakin puoli vuotta ja olenkin maksanut toisen laskun aina eri pankista. -ei ymmärrä

Jos Danskebank ID:llä, niin:

“Danske Bankin ID-kirjautumisessa voi ilmetä ongelmia, jotka voivat johtaa aikakatkaisuun. Jos kohtaat ongelmia kirjautuessasi Danske ID:llä, varmista ensin, että sinulla on ajantasainen sovellusversio ja että laitteesi käyttöjärjestelmä on päivitetty. Voit myös yrittää poistaa ja asentaa sovelluksen uudelleen tai käynnistää laitteesi uudelleen. Jos ongelmat jatkuvat, kannattaa ottaa yhteyttä Danske Bankin asiakaspalveluun.” 

Muutenkin yhteyttä vaan DanskeBankin asiakaspalveluun. Nettisivultahan

voi kätevästi laittaa viestiä, vastauskin tulee melko nopeasti.