Vastattu

Laskun näkyminen OmaPostissa


Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +3

Onko Elisa mukana,että lasku näkyy Postin OmaPostissa ja siitä tulee ilmoitus sähköpostiin?

Jos niin miten homma lisätään OmaPostiin?

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 11 January 2023, 20:38

Katso alkuperäinen viesti

30 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Onko Elisa mukana,että lasku näkyy Postin OmaPostissa ja siitä tulee ilmoitus sähköpostiin?

Jos niin miten homma lisätään OmaPostiin?

 

ElisaOYJ löytyy OmaPostin listasta

Ohjetta lisäämiseen:

Kirjeiden ja laskujen vastaan­ottaminen

Vastaanota laskut ja kirjeet OmaPostiin. Valitse OmaPostin asetuksista kohdasta “Lähettäjävalinnat” keneltä haluat postit sähköisesti. Kun sinulle saapuu lasku tai kirje, saat ilmoituksen sähköpostiisi.

 

Kun olet kirjautunut OmaPostiin.

Asetuksiin pääset:

Klikkaamalla kahta viivaa sivun vasemmalla ylhäällä. (OmaPostin vieressä)

Sitten Asetukset/Lähettäjäasetukset /Muokkaa lähettäjiä/

Lisää uusia lähettäjiä. Kirjoita tekstikenttään Elisa.

Valitse listasta Elisa OYJ ja Lisää.

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Jos haluaa säästää vähän rahaa niin paperilaskun ohjaaminen sähköisenä OmaPostiin ei tuo säästöä, mutta e-laskuun siirtyminen sitä vastoin tuo.

Jos syystä tai toisesta kokee, ettei halua e-laskuja maksettavan automaattisesti, voi sitä hallita omasta verkkopankistaan.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +3

Kiitos vastauksista.

Yksi tyhmä kysyy enemmän,kuin 10 viisasta kerkeää vastamaan,mutta jatketaan.

Miten saa sähköpostiin viestin,kun OmaEliisaan tulee lasku ja toimiiko se yleensä paperilaskun kanssa?

Meinaan tätä sillä,että ei kai molempia kannata ottaa käyttöön OmaPostia ja OmaElisa ilmoitusta?

ML55

Käyttäjätaso 7

Kiitos vastauksista.

Yksi tyhmä kysyy enemmän,kuin 10 viisasta kerkeää vastamaan,mutta jatketaan.

Miten saa sähköpostiin viestin,kun OmaEliisaan tulee lasku ja toimiiko se yleensä paperilaskun kanssa?

Meinaan tätä sillä,että ei kai molempia kannata ottaa käyttöön OmaPostia ja OmaElisa ilmoitusta?

ML55

Paperilaskustahan ei tule ilmoitusta sähköpostiin.

Onhan sähköpostilaskukin toki yksi vaihtoehto.

Kaikki laskut näkyy OmaElisassa.

 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +3

Ok.

Olen vaan ymmärtänyt,että kaikista laskuista mikä tulee OmaElisaan tulee sähköpostiin ilmoitus,mutta näin ei siis ilmeisesti paperilaskun kohdalla?

Eikö se muutenkin pidä jostain aktivoida,että OmaElisaan saapuneista laskuista saa ilmoituksen sähköpostiin?

Olen vähän vihreä,koska vasta otin Elisa 5G kotinetin.

ML55

Käyttäjätaso 7

Ok.

Olen vaan ymmärtänyt,että kaikista laskuista mikä tulee OmaElisaan tulee sähköpostiin ilmoitus,mutta näin ei siis ilmeisesti paperilaskun kohdalla?

Eikö se muutenkin pidä jostain aktivoida,että OmaElisaan saapuneista laskuista saa ilmoituksen sähköpostiin?

Olen vähän vihreä,koska vasta otin Elisa 5G kotinetin.

ML55

Sähköpostiin tulevia laskuilmoituksia ( niistä, mistä tulee) ei tarvitse aktivoida erikseen.

Ne tulee automaattisesti.

Muuten voi viestintäasetuksia muutella/aktivoida OmaElisassa.

Klikkaat omaElisassa nimeäsi ylhäällä oikealla.

Valitset valikosta: Omat tiedot. Sitten Viestintä.

Pääset muokkaamaan viestintäasetuksia.

Tuolla paljon tietoa:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/laskutus/

Laskutus ja maksaminen

Esim.

Millä eri tavoilla voin vastaanottaa ja maksaa laskuni?

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +3

Oma-Postiin ei tullut Elisan-laskua johtuukohan se siitä,että avoin laskun OmaElisassa?

Oma-Postin asetuksista on valittu ElisaOYJ.

Käyttäjätaso 7

Oma-Postiin ei tullut Elisan-laskua johtuukohan se siitä,että avoin laskun OmaElisassa?

Oma-Postin asetuksista on valittu ElisaOYJ.

 

Minkä olet valinnut laskun toimitustavaksi?

Saattaa olla, että vaatii paperilaskun.

Tietoa OmaPostista - Asiakastuki - Posti

Sivulla lukee noin:

Voit keskittää ja ohjata OmaPostiin paperilaskusi sähköisessä muodossa.

Sehän voi näkyä kuitenkin OmaElisassa ennen OmaPostia.

Avoimena kunnes maksettu.

 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +3

Minulla on paperilasku valittuna nyt Elisassa.

Eikö tarkoitus ole kuitenkin OmaPostin osaltakin siirtyä pois paperilaskusta?

Poikkeuksena on esim. sairaalat jotka lähettävät paperilaskun/potilastiedotteet, vaikka olet valinnut vain sähköisenä.

Tulostin laskun OmaElisasta ja maksoin verkkopankkiini.

Lasku tuli myöhemmin paperisena, mutta ei kuitenkaan OmaPostissa näkynyt.

DNA:n kanssa painin taannoin vähän samasta aiheesta, minulla oli paperilasku heiltä,kuitenkaan en saanut paperilaskua vaikka siitä laskutettiin vaan aioastaan laskun OmaPostiin.

On tarkoitus keskittää puhelinkin Elisalle kunhan numerosiirto tulee voimaan, siinä kohtaa pitää laskutustapaakin tarkistaa. DNA toki pommittaa paremmilla tarjouksilla.

Mutta nyt ei OmaPostissa näkynyt Elisan laskua,sen eräpäivä on muistaakseni 23.02.2023.

 

Käyttäjätaso 7

Minulla on paperilasku valittuna nyt Elisassa.

Eikö tarkoitus ole kuitenkin OmaPostin osaltakin siirtyä pois paperilaskusta?

Poikkeuksena on esim. sairaalat jotka lähettävät paperilaskun/potilastiedotteet, vaikka olet valinnut vain sähköisenä.

Tulostin laskun OmaElisasta ja maksoin verkkopankkiini.

Lasku tuli myöhemmin paperisena, mutta ei kuitenkaan OmaPostissa näkynyt.

DNA:n kanssa painin taannoin vähän samasta aiheesta, minulla oli paperilasku heiltä,kuitenkaan en saanut paperilaskua vaikka siitä laskutettiin vaan aioastaan laskun OmaPostiin.

On tarkoitus keskittää puhelinkin Elisalle kunhan numerosiirto tulee voimaan, siinä kohtaa pitää laskutustapaakin tarkistaa. DNA toki pommittaa paremmilla tarjouksilla.

Mutta nyt ei OmaPostissa näkynyt Elisan laskua,sen eräpäivä on muistaakseni 23.02.2023.

 

Voipi olla, että sinun OmaPosti- ohjaus ei ole vielä ns. “aktivoitunut”.

Seuraava lasku voi näkyä.

Niinhän se menee, että kun paperilasku on ohjattu OmaPostiin, niin

laskua ei tule ollenkaan kotiin, mutta se ei poista kuitenkaan laskun

maksullisuutta. Riittää, kun Elisalta on paperilasku valittuna, niin

maksu menee joka tapauksessa.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +3

Minulla on paperilasku valittuna nyt Elisassa.

Eikö tarkoitus ole kuitenkin OmaPostin osaltakin siirtyä pois paperilaskusta?

Poikkeuksena on esim. sairaalat jotka lähettävät paperilaskun/potilastiedotteet, vaikka olet valinnut vain sähköisenä.

Tulostin laskun OmaElisasta ja maksoin verkkopankkiini.

Lasku tuli myöhemmin paperisena, mutta ei kuitenkaan OmaPostissa näkynyt.

DNA:n kanssa painin taannoin vähän samasta aiheesta, minulla oli paperilasku heiltä,kuitenkaan en saanut paperilaskua vaikka siitä laskutettiin vaan aioastaan laskun OmaPostiin.

On tarkoitus keskittää puhelinkin Elisalle kunhan numerosiirto tulee voimaan, siinä kohtaa pitää laskutustapaakin tarkistaa. DNA toki pommittaa paremmilla tarjouksilla.

Mutta nyt ei OmaPostissa näkynyt Elisan laskua,sen eräpäivä on muistaakseni 23.02.2023.

 

Voipi olla, että sinun OmaPosti- ohjaus ei ole vielä ns. “aktivoitunut”.

Seuraava lasku voi näkyä.

Niinhän se menee, että kun paperilasku on ohjattu OmaPostiin, niin

laskua ei tule ollenkaan kotiin, mutta se ei poista kuitenkaan laskun

maksullisuutta. Riittää, kun Elisalta on paperilasku valittuna, niin

maksu menee joka tapauksessa.

Kyllä DNA:lta nyt tulee myös paperilasku ja tieto OmaanPostiin,lukee vielä,että”KOPIO saat laskun myös paperisena”.

Tässä kohtaa,kun jotenkin sähläsin sain aikaan sen,että tuli vain lasku OmaPostiin?

Vai onko OmaPostissa firmojen kohdalla vielä asetuksia vain sähköisestä laskusta?

Ei jaksa muistaa mistä homma ratkesi.

Käyttäjätaso 7

Minulla on paperilasku valittuna nyt Elisassa.

Eikö tarkoitus ole kuitenkin OmaPostin osaltakin siirtyä pois paperilaskusta?

Poikkeuksena on esim. sairaalat jotka lähettävät paperilaskun/potilastiedotteet, vaikka olet valinnut vain sähköisenä.

Tulostin laskun OmaElisasta ja maksoin verkkopankkiini.

Lasku tuli myöhemmin paperisena, mutta ei kuitenkaan OmaPostissa näkynyt.

DNA:n kanssa painin taannoin vähän samasta aiheesta, minulla oli paperilasku heiltä,kuitenkaan en saanut paperilaskua vaikka siitä laskutettiin vaan aioastaan laskun OmaPostiin.

On tarkoitus keskittää puhelinkin Elisalle kunhan numerosiirto tulee voimaan, siinä kohtaa pitää laskutustapaakin tarkistaa. DNA toki pommittaa paremmilla tarjouksilla.

Mutta nyt ei OmaPostissa näkynyt Elisan laskua,sen eräpäivä on muistaakseni 23.02.2023.

 

Voipi olla, että sinun OmaPosti- ohjaus ei ole vielä ns. “aktivoitunut”.

Seuraava lasku voi näkyä.

Niinhän se menee, että kun paperilasku on ohjattu OmaPostiin, niin

laskua ei tule ollenkaan kotiin, mutta se ei poista kuitenkaan laskun

maksullisuutta. Riittää, kun Elisalta on paperilasku valittuna, niin

maksu menee joka tapauksessa.

Kyllä DNA:lta nyt tulee myös paperilasku ja tieto OmaanPostiin,lukee vielä,että”KOPIO saat laskun myös paperisena”.

Tässä kohtaa,kun jotenkin sähläsin sain aikaan sen,että tuli vain lasku OmaPostiin?

Vai onko OmaPostissa firmojen kohdalla vielä asetuksia vain sähköisestä laskusta?

Ei jaksa muistaa mistä homma ratkesi.

On näköjään OmaPostiin tullutkin

tuollainen ilmoitus.

 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +3

Minulla on paperilasku valittuna nyt Elisassa.

Eikö tarkoitus ole kuitenkin OmaPostin osaltakin siirtyä pois paperilaskusta?

Poikkeuksena on esim. sairaalat jotka lähettävät paperilaskun/potilastiedotteet, vaikka olet valinnut vain sähköisenä.

Tulostin laskun OmaElisasta ja maksoin verkkopankkiini.

Lasku tuli myöhemmin paperisena, mutta ei kuitenkaan OmaPostissa näkynyt.

DNA:n kanssa painin taannoin vähän samasta aiheesta, minulla oli paperilasku heiltä,kuitenkaan en saanut paperilaskua vaikka siitä laskutettiin vaan aioastaan laskun OmaPostiin.

On tarkoitus keskittää puhelinkin Elisalle kunhan numerosiirto tulee voimaan, siinä kohtaa pitää laskutustapaakin tarkistaa. DNA toki pommittaa paremmilla tarjouksilla.

Mutta nyt ei OmaPostissa näkynyt Elisan laskua,sen eräpäivä on muistaakseni 23.02.2023.

 

Voipi olla, että sinun OmaPosti- ohjaus ei ole vielä ns. “aktivoitunut”.

Seuraava lasku voi näkyä.

Niinhän se menee, että kun paperilasku on ohjattu OmaPostiin, niin

laskua ei tule ollenkaan kotiin, mutta se ei poista kuitenkaan laskun

maksullisuutta. Riittää, kun Elisalta on paperilasku valittuna, niin

maksu menee joka tapauksessa.

Kyllä DNA:lta nyt tulee myös paperilasku ja tieto OmaanPostiin,lukee vielä,että”KOPIO saat laskun myös paperisena”.

Tässä kohtaa,kun jotenkin sähläsin sain aikaan sen,että tuli vain lasku OmaPostiin?

Vai onko OmaPostissa firmojen kohdalla vielä asetuksia vain sähköisestä laskusta?

Ei jaksa muistaa mistä homma ratkesi.

On näköjään OmaPostiin tullutkin

tuollainen ilmoitus.

 

Mutta tästä ilmeisesti päättävät lähettäjät?

Käyttäjätaso 7

Tulostin laskun OmaElisasta ja maksoin verkkopankkiini.

Lasku tuli myöhemmin paperisena, mutta ei kuitenkaan OmaPostissa näkynyt.

On tuohon olemassa vähän yksinkertaisempi ja halvempikin konsti.

Suosittelen siirtymistä kaikkien laskujen osalta e-laskuun. Siis teet vain pankkisi kanssa e-laskusopimuksen ja sitten lisäilet kaikki laskuttajat siihen palveluun.

Silloin kaikki laskusi tulevat sähköisinä suoraan pankkiisi eikä tarvitse kopioida laskutietoja mistään muualta. Yleensä nettipankissa on myös mahdollisuus , että pankki lähettää saapuneesta laskusta ilmoituksen joko puhelimeen tai sähköpostiin. Nettipankissa voi myös itse määrittää maksetaanko lasku automaattisesti eräpäivänä tai vaatiiko se itseltä ensin hyväksynnän. Toki laskun voi maksaa hetikin , jos siltä tuntuu. Pankkiin lasku saapuu yleensä noin kaksi viikkoa ennen eräpäivää.

PS. itselläni e-lasku on ollut käytössä jo kohta parikymmentä vuotta ja on toiminut moitteetta.

 

Käyttäjätaso 7

Minulla on paperilasku valittuna nyt Elisassa.

Eikö tarkoitus ole kuitenkin OmaPostin osaltakin siirtyä pois paperilaskusta?

Poikkeuksena on esim. sairaalat jotka lähettävät paperilaskun/potilastiedotteet, vaikka olet valinnut vain sähköisenä.

Tulostin laskun OmaElisasta ja maksoin verkkopankkiini.

Lasku tuli myöhemmin paperisena, mutta ei kuitenkaan OmaPostissa näkynyt.

DNA:n kanssa painin taannoin vähän samasta aiheesta, minulla oli paperilasku heiltä,kuitenkaan en saanut paperilaskua vaikka siitä laskutettiin vaan aioastaan laskun OmaPostiin.

On tarkoitus keskittää puhelinkin Elisalle kunhan numerosiirto tulee voimaan, siinä kohtaa pitää laskutustapaakin tarkistaa. DNA toki pommittaa paremmilla tarjouksilla.

Mutta nyt ei OmaPostissa näkynyt Elisan laskua,sen eräpäivä on muistaakseni 23.02.2023.

 

Voipi olla, että sinun OmaPosti- ohjaus ei ole vielä ns. “aktivoitunut”.

Seuraava lasku voi näkyä.

Niinhän se menee, että kun paperilasku on ohjattu OmaPostiin, niin

laskua ei tule ollenkaan kotiin, mutta se ei poista kuitenkaan laskun

maksullisuutta. Riittää, kun Elisalta on paperilasku valittuna, niin

maksu menee joka tapauksessa.

Kyllä DNA:lta nyt tulee myös paperilasku ja tieto OmaanPostiin,lukee vielä,että”KOPIO saat laskun myös paperisena”.

Tässä kohtaa,kun jotenkin sähläsin sain aikaan sen,että tuli vain lasku OmaPostiin?

Vai onko OmaPostissa firmojen kohdalla vielä asetuksia vain sähköisestä laskusta?

Ei jaksa muistaa mistä homma ratkesi.

On näköjään OmaPostiin tullutkin

tuollainen ilmoitus.

 

Mutta tästä ilmeisesti päättävät lähettäjät?

Nehän ne päättää.

Onko ne sitten niitä, ketkä perivät paperilaskusta maksun.

Asiakkaat eivät niin herkästi valittaisi maksullisuudesta.

Tiedä häntä. Vaikka valittuna:

 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +3

Elisakin kuuluu niihin.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +3

Jatketaan vähän laskuista.Tein viikko aikaa e-laskusopimuksen pankkini kanssa( Nordea) tarkistin pankista soittamalla,että e-lasku sopimus on oikein laadittu viite no oikein ja asiakas no oikein saajana ElisaOyj . Pankki ilmoitti,että e-lasku aktiivinen 26.3 alkaen.

Onko minkämoinen viive,että näkyy OmaElisassa laskun toimitustavassa?Vai näkyykö vasta sitten,kun on laskutettu?

Olisin ottanut sähköpostilaskun mutta näyttää sekin olevan nykyään maksullinen.Eikä se e-laskukaan ilmainen ole pankki ottaa kyllä hoitokuluja palveluistaan.

Onko OmaElisa lasku sitten ns. ainoa ilmainen?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Kyllä DNA:lta nyt tulee myös paperilasku ja tieto OmaanPostiin,lukee vielä,että”KOPIO saat laskun myös paperisena”.

 

Onkohan tämä sitä “digitaalista siirtymää” varsinaisen digitalisaation sijaan. Omasta mielestäni tuossa ei ole mitään järkeä.

 

Käyttäjätaso 7

Jatketaan vähän laskuista.Tein viikko aikaa e-laskusopimuksen pankkini kanssa( Nordea) tarkistin pankista soittamalla,että e-lasku sopimus on oikein laadittu viite no oikein ja asiakas no oikein saajana ElisaOyj . Pankki ilmoitti,että e-lasku aktiivinen 26.3 alkaen.

Onko minkämoinen viive,että näkyy OmaElisassa laskun toimitustavassa?Vai näkyykö vasta sitten,kun on laskutettu?

Olisin ottanut sähköpostilaskun mutta näyttää sekin olevan nykyään maksullinen.Eikä se e-laskukaan ilmainen ole pankki ottaa kyllä hoitokuluja palveluistaan.

Onko OmaElisa lasku sitten ns. ainoa ilmainen?

 

OmaElisa laskuhan se periaatteessa on ainoa ns. “Ilmainen”

E- laskuasia selviää hyvinkin tuolta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Viikonloppuvaihtoehtoja:

CHATTAA OMAELISASSA​ ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin ja viikonloppuisin 8-21 

Lähetä viesti Twitterissä  Arkisin ja viikonloppuisin 8-21

 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +3

Asiakaspalvelussa  chat eivät tienneet,arveluja vain,että e-laskussa väärät tiedot tai näkyy vasta laskun saavuttua OmaElisassa mutta ohjeita,kun selailtiin sekin jäi ilmaan kellumaan.

Onko Facebookissa sitten tämän tapainen foorumi siellä kuitenkin esiinnytään omalla nimellä.

Twitterissä en ole.

Käyttäjätaso 7

Asiakaspalvelussa  chat eivät tienneet,arveluja vain,että e-laskussa väärät tiedot tai näkyy vasta laskun saavuttua OmaElisassa mutta ohjeita,kun selailtiin sekin jäi ilmaan kellumaan.

Onko Facebookissa sitten tämän tapainen foorumi siellä kuitenkin esiinnytään omalla nimellä.

Twitterissä en ole.

Asiakaspalvelussa  chat eivät tienneet,arveluja vain,että e-laskussa väärät tiedot tai näkyy vasta laskun saavuttua OmaElisassa mutta ohjeita,kun selailtiin sekin jäi ilmaan kellumaan.

Onko Facebookissa sitten tämän tapainen foorumi siellä kuitenkin esiinnytään omalla nimellä.

Twitterissä en ole.

Facebookissa on Asiakaspalvelijoita ( Sometiimi).

Eli yksi Elisan asiakaspalveluvaihtoehto.

Varmasti selviää siellä tavalla tai toisella.

Tarkista tuolta:

Opas e-laskun käyttämiseen - Elisa

 

  • Varmista verkkopankistasi, että tekemäsi e-laskusopimus löytyy e-laskusopimuksistasi.
  • Jos e-laskusopimus löytyy, klikkaa sopimus auki ja tarkista, että sopimuksen tunnistetiedosta löytyy täsmälleen oikeat viitenumero ja asiakasnumero.
  • Mikäli viitenumero tai asiakasnumero on väärin, tee e-laskun käyttöönotto uudelleen oikeilla tiedoilla.
Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +3

Asiakaspalvelussa  chat eivät tienneet,arveluja vain,että e-laskussa väärät tiedot tai näkyy vasta laskun saavuttua OmaElisassa mutta ohjeita,kun selailtiin sekin jäi ilmaan kellumaan.

Onko Facebookissa sitten tämän tapainen foorumi siellä kuitenkin esiinnytään omalla nimellä.

Twitterissä en ole.

Asiakaspalvelussa  chat eivät tienneet,arveluja vain,että e-laskussa väärät tiedot tai näkyy vasta laskun saavuttua OmaElisassa mutta ohjeita,kun selailtiin sekin jäi ilmaan kellumaan.

Onko Facebookissa sitten tämän tapainen foorumi siellä kuitenkin esiinnytään omalla nimellä.

Twitterissä en ole.

Facebookissa on Asiakaspalvelijoita ( Sometiimi).

Eli yksi Elisan asiakaspalveluvaihtoehto.

Varmasti selviää siellä tavalla tai toisella.

Tarkista tuolta:

Opas e-laskun käyttämiseen - Elisa

 

  • Varmista verkkopankistasi, että tekemäsi e-laskusopimus löytyy e-laskusopimuksistasi.
  • Jos e-laskusopimus löytyy, klikkaa sopimus auki ja tarkista, että sopimuksen tunnistetiedosta löytyy täsmälleen oikeat viitenumero ja asiakasnumero.
  • Mikäli viitenumero tai asiakasnumero on väärin, tee e-laskun käyttöönotto uudelleen oikeilla tiedoilla.

E-lasku ei tullut käyttöön,vaikka se pankissa on aktiivisena ja tiedot oikein  pankista soittamalla varmistettu.

Nyt asiakaspalvelu pyysi kuvankaappauksen e-laskusta,jonka OmaElisan kautta lähetin hyvittivät kuitenkin paperilaskun hinnan.Tuli nyt pääsiäinen väliin,katsotaan miten homma klaaraantuu?

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +3

Tänään vastattiin pääsiäisestä huolimatta,että e-lasku ei ole aktivoitunut Elisan järjestelmässä?

“Olenko peruuttanut Elisan e-laskun ja tehnyt sen samana pankkipäivänä uudestaan,näin ei saa tehdä vaan pitää odottaa ainakin seuraavaan pänkkipäivään mieluumin muutaman päivän päähän.”

Oli kyllä ensimmäinen Elisan e-lasku minkä tein ja pankin mukaan aktiivinen.Telian e-laskun poistin koska en tarvitse ei kai se nyt vaikuta Elisan e-laskuun?

Aika vaikealta tuntuu e-laskun saaminen Elisalta,muiden kohdalla onnistuu kyllä.

 

 

Käyttäjätaso 7

Tänään vastattiin pääsiäisestä huolimatta,että e-lasku ei ole aktivoitunut Elisan järjestelmässä?

“Olenko peruuttanut Elisan e-laskun ja tehnyt sen samana pankkipäivänä uudestaan,näin ei saa tehdä vaan pitää odottaa ainakin seuraavaan pänkkipäivään mieluumin muutaman päivän päähän.”

Oli kyllä ensimmäinen Elisan e-lasku minkä tein ja pankin mukaan aktiivinen.Telian e-laskun poistin koska en tarvitse ei kai se nyt vaikuta Elisan e-laskuun?

Aika vaikealta tuntuu e-laskun saaminen Elisalta,muiden kohdalla onnistuu kyllä.

 

 

Ei kai se Telian poisto Elisaan vaikuta.

Eipä muu auta, kun poistaa verkkopankista se Elisan e-lasku ja tehdä

muutaman päivän päästä uudestaan.

Pelaa kuitenkin varman päälle ja poista se vasta arkena.

Tee uudestaankin arkena (pankkipäivänä).

Ote OP:n ohjeesta:

Poista e-laskutilaus ja tee uusi tilaus seuraavana pankkipäivänä.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +3

Tänään vastattiin pääsiäisestä huolimatta,että e-lasku ei ole aktivoitunut Elisan järjestelmässä?

“Olenko peruuttanut Elisan e-laskun ja tehnyt sen samana pankkipäivänä uudestaan,näin ei saa tehdä vaan pitää odottaa ainakin seuraavaan pänkkipäivään mieluumin muutaman päivän päähän.”

Oli kyllä ensimmäinen Elisan e-lasku minkä tein ja pankin mukaan aktiivinen.Telian e-laskun poistin koska en tarvitse ei kai se nyt vaikuta Elisan e-laskuun?

Aika vaikealta tuntuu e-laskun saaminen Elisalta,muiden kohdalla onnistuu kyllä.

 

 

Ei kai se Telian poisto Elisaan vaikuta.

Eipä muu auta, kun poistaa verkkopankista se Elisan e-lasku ja tehdä

muutaman päivän päästä uudestaan.

Pelaa kuitenkin varman päälle ja poista se vasta arkena.

Tee uudestaankin arkena (pankkipäivänä).

Ote OP:n ohjeesta:

Poista e-laskutilaus ja tee uusi tilaus seuraavana pankkipäivänä.

Pitää tehdä niin.

Näköjään ei pankin sanomisikaan voi e-laskun kohdalla luottaa!

Soitin nimittäin pankkiin Nordea, kun oli tunnistautumiset saatu tehtyä, kaveri katsoi e-laskun ja sanoi,kun asiakasnumero ja viitenumero oli tarkistettu,että on “aktiivisena ja toimiva”??

Osallistu keskusteluun