Vastattu

Laskun näkyminen OmaPostissa



Näytä ensimmäinen kirjoitus

30 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +3

Tänään vastattiin pääsiäisestä huolimatta,että e-lasku ei ole aktivoitunut Elisan järjestelmässä?

“Olenko peruuttanut Elisan e-laskun ja tehnyt sen samana pankkipäivänä uudestaan,näin ei saa tehdä vaan pitää odottaa ainakin seuraavaan pänkkipäivään mieluumin muutaman päivän päähän.”

Oli kyllä ensimmäinen Elisan e-lasku minkä tein ja pankin mukaan aktiivinen.Telian e-laskun poistin koska en tarvitse ei kai se nyt vaikuta Elisan e-laskuun?

Aika vaikealta tuntuu e-laskun saaminen Elisalta,muiden kohdalla onnistuu kyllä.

 

 

Ei kai se Telian poisto Elisaan vaikuta.

Eipä muu auta, kun poistaa verkkopankista se Elisan e-lasku ja tehdä

muutaman päivän päästä uudestaan.

Pelaa kuitenkin varman päälle ja poista se vasta arkena.

Tee uudestaankin arkena (pankkipäivänä).

Ote OP:n ohjeesta:

Poista e-laskutilaus ja tee uusi tilaus seuraavana pankkipäivänä.

Pitää tehdä niin.

Näköjään ei pankin sanomisikaan voi e-laskun kohdalla luottaa!

Soitin nimittäin pankkiin Nordea, kun oli tunnistautumiset saatu tehtyä, kaveri katsoi e-laskun ja sanoi,kun asiakasnumero ja viitenumero oli tarkistettu,että on “aktiivisena ja toimiva”??

Nordeassa nyt tehty uusi e-laskusopimus,soitin ja virkailija teki,ei tarvita välipäiviä,ilmeisesti,kun he tekevät.Turhaan kerkesin poistamaan vanhan 26.3 tekemäni e-laskusopimuksen, Nordeassa on 3-viikkoa aktivoitumisaika pankkipäivissä operaattoreille.

Saa nähdä onko toukokuun lasku e-lasku??

Käyttäjätaso 7

Pitää tehdä niin.

Näköjään ei pankin sanomisikaan voi e-laskun kohdalla luottaa!

Soitin nimittäin pankkiin Nordea, kun oli tunnistautumiset saatu tehtyä, kaveri katsoi e-laskun ja sanoi,kun asiakasnumero ja viitenumero oli tarkistettu,että on “aktiivisena ja toimiva”??

Nordeassa nyt tehty uusi e-laskusopimus,soitin ja virkailija teki,ei tarvita välipäiviä,ilmeisesti,kun he tekevät.Turhaan kerkesin poistamaan vanhan 26.3 tekemäni e-laskusopimuksen, Nordeassa on 3-viikkoa aktivoitumisaika pankkipäivissä operaattoreille.

Saa nähdä onko toukokuun lasku e-lasku??

Aikaisemmin suoraveloitus / e-laskuohjeissa sanottiin suoraan, että sopimuksen teon jälkeen seuraava lasku voi tulla vielä vanhalla mallilla. Nykyisin systeemit toimivat yleensä nopeammin, mutta selvästikin vastaava lauseke tarvittaisiin ohjeisiin edelleen.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +3

Tossa vielä asiakasp. ojeita

“e-lasku sopimus päivittyy aina arkisin, jonka vuoksi suosittelemme että teet sopimuksen vasta seuraavana arkipäivänä jotta se varmasti nyt onnistuu.

Kun olet tehnyt sopimuksen uudelleen, pitäisi ne näkyä meillä parissa pankkipäivässä.

Kerrothan vielä kuinka onnistuin tänään. Mielipiteesi on tärkeä!”
 

aspalvelun ohjeita.

EDIT: 11.4.2023 // Poistettu kuva ja vaihdettu ohje tekstiksi. Poistettu asiakaspalvelijan nimi näkyvistä. -Snouppi

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +3

Tossa vielä asiakasp. ojeita

“e-lasku sopimus päivittyy aina arkisin, jonka vuoksi suosittelemme että teet sopimuksen vasta seuraavana arkipäivänä jotta se varmasti nyt onnistuu.

Kun olet tehnyt sopimuksen uudelleen, pitäisi ne näkyä meillä parissa pankkipäivässä.

Kerrothan vielä kuinka onnistuin tänään. Mielipiteesi on tärkeä!”
 

aspalvelun ohjeita.

EDIT: 11.4.2023 // Poistettu kuva ja vaihdettu ohje tekstiksi. Poistettu asiakaspalvelijan nimi näkyvistä. -Snouppi

Asiakaspalvelu oli tässä kohden oikeassa,ainoastaan se erotti ettei pidetty välipäiviä e-laskun uudelleen tekemisessä,onko siinä sitten ero,kun se tehdään pankin toimesta?

Elikkä 11.4 tehtiin e-lasku sopimus ja tänään 13.4 se näkyy OmaElisassa!

Vaimolle teimme itse e-lasku sopimusksen samana päivänä 11.4 ja se näkyy myös OmaElisassa tänään 13.4,toki emme peruuttaneet mitään.

Nordean virkailija oli siis väärässä ainakin näissä tapauksissa,kun puhui 3-viikon aktivoitumis ajasta operaattoreille e-laskun osalta.

 

Käyttäjätaso 7

Tossa vielä asiakasp. ojeita

“e-lasku sopimus päivittyy aina arkisin, jonka vuoksi suosittelemme että teet sopimuksen vasta seuraavana arkipäivänä jotta se varmasti nyt onnistuu.

Kun olet tehnyt sopimuksen uudelleen, pitäisi ne näkyä meillä parissa pankkipäivässä.

Kerrothan vielä kuinka onnistuin tänään. Mielipiteesi on tärkeä!”
 

aspalvelun ohjeita.

EDIT: 11.4.2023 // Poistettu kuva ja vaihdettu ohje tekstiksi. Poistettu asiakaspalvelijan nimi näkyvistä. -Snouppi

Asiakaspalvelu oli tässä kohden oikeassa,ainoastaan se erotti ettei pidetty välipäiviä e-laskun uudelleen tekemisessä,onko siinä sitten ero,kun se tehdään pankin toimesta?

Elikkä 11.4 tehtiin e-lasku sopimus ja tänään 13.4 se näkyy OmaElisassa!

Vaimolle teimme itse e-lasku sopimusksen samana päivänä 11.4 ja se näkyy myös OmaElisassa tänään 13.4,toki emme peruuttaneet mitään.

Nordean virkailija oli siis väärässä ainakin näissä tapauksissa,kun puhui 3-viikon aktivoitumis ajasta operaattoreille e-laskun osalta.

 

Tulipa siitä aikamoinen ruljanssi. Vähän kuin Murphyn laissa.

Pääasia, että nyt on kuitenkin asia kunnossa.

Osallistu keskusteluun