Vastattu

Laskun pysyvän eräpäivän vaihtaminen

  • 9 April 2024
  • 2 kommenttia
  • 88 katselukerrat

Onko mahdollista vaihtaa maksupäivä toiseksi päiväksi? Esimerkiksi laskuni viimeinen maksupäivä on 22. päivä, mutta haluan 6. päivän. Minulla on palkka tänä päivänä.


EDIT 9.4.2024 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -Anspandeemus
 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 9 April 2024, 10:29

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

omaelisassa on mahdollista tehdä lykkäys, taitaa virallisesti olla maksusopimus, mutta en tiedä kuinka monta viikkoa siitä saa lisää. se tuo jotain noin 10 euroa lisää laskuun. lykkäyksessä on sellainen huono puoli että elisa kytkee estoja päälle erikois numeroihin.

jos kysymys olisi parista päivästä, niin viivästyskoron sietäminen olisi halvempaa.

 

Käyttäjätaso 7

Onko mahdollista vaihtaa maksupäivä toiseksi päiväksi? Esimerkiksi laskuni viimeinen maksupäivä on 22. päivä, mutta haluan 6. päivän. Minulla on palkka tänä päivänä.


EDIT 9.4.2024 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -Anspandeemus
 

Onnistuu hyvinkin, ohjetta tuolla:

Tee maksusopimus ja maksa laskusi myöhemmin - Elisa

“Haluatko siirtää laskujesi eräpäivää pysyvästi.

Ota yhteys asiakaspalveluumme tai tee muutos tältä sivulta löytyvän chatbotin kautta – veloitamme uuden eräpäivän valinnasta hinnaston mukaisen palvelumaksun.”

Uuden eräpäivän valinta laskulle:

Asiakaspalvelun tekemänä 12,99€.

OmaElisassa ei voi tehdä.

Vaihtoehtoja asiakaspalveluun:

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm, myös jonotusajalta )​

Soittakaa minulle

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

Osallistu keskusteluun