Laskutilanteessa epäselvyyksiä

  • 6 November 2023
  • 1 kommentti
  • 28 katselukerrat

Hei. Onko normaalia että Elisa jättää yhden vakuusmaksun palauttamatta yli puoleksitoista vuodeksi ja hyvittää sillä sitten yhtäkkiä yllättäen laskuja kertomansa mukaan koko rahalla mutta laskutus järjestelmä on sitä mieltä että maksaessani toisesta laskusta tuota jäljellä olevaa lopputulos on seuraava 

 

Alkuperäinen lasku esim 75e

Maksettu 35e pvm

Maksettavaa jäljellä 40e

 

.... Maksan 40e ja palaan katsomaan laskua

 

Nyt lasku on muuttunut muotoon

Alkuperäinen lasku 75e

Maksettu 40e pvm jolloin maksoin 

Maksettavaa jäljellä 35e

 

Tästä ei sitten pääse yli eikä ympäri ja aika tyrmistynyt olo. OSTAN laskulle maksuaikaa ja toivon tavoittavani asiakaspalvelun korjaamaan tilanteen. Maksusopimukseen tulee tuo "hyvitetty" minulta uudelleen pyydetty summa eli tämä kokonaan maksettu lasku josta pitäisi maksaa vielä hyvitys osuus uusiksi sekä kaksi seuraavaa laskua. Lopulta maksan tuon erän kun laskut alkavat saavuttaa ja varaan soittoajan. Minulle ei soiteta mutta noin 5min ennen soittoaikaa liittymät katkaistaan. Saan aspan kiinni pari tuntia tästä. Asia luvataan selvittää ja ettei minulle aiheudu mitään lisäkuluja tässä tilanteessa jossa laskunmaksu järjestelmä ei ole synkassa. Minuun kerrotaan otettavan yhteyttä. Lasku saapuu, tämä missä ei ole niitä kuluja... Paitsi 3kpl liittymän sulkemisia 25.99e kpl tuolta samalta päivältä. Oikein kivasti palautettu vakuusmaksu?

Snouppi 5 kuukautta sitten

Laskutilanteen läpikäynti kannattaa aina tehdä meidän asiakaspalvelun kanssa. OmaElisan kautta voi tarvittaessa siirtää laskun eräpäivää, jos lasku ei ole vielä ehtinyt erääntymään. Liittymien sulkeutuminen laskujen vuoksi on aina pidempi prosessi ja tämä ei tapahdu ilman useampaa huomautusta.

Jos asia ei ole vielä ratkennut tai jokin askarruttaa laskutukseesi liittyen, niin nappaathan yhteyden asiakaspalveluun. Mukava saada sinut mukaan myös OmaYhteisöön @Erkkimerkkienkeräilijä! 🙏

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

Laskutilanteen läpikäynti kannattaa aina tehdä meidän asiakaspalvelun kanssa. OmaElisan kautta voi tarvittaessa siirtää laskun eräpäivää, jos lasku ei ole vielä ehtinyt erääntymään. Liittymien sulkeutuminen laskujen vuoksi on aina pidempi prosessi ja tämä ei tapahdu ilman useampaa huomautusta.

Jos asia ei ole vielä ratkennut tai jokin askarruttaa laskutukseesi liittyen, niin nappaathan yhteyden asiakaspalveluun. Mukava saada sinut mukaan myös OmaYhteisöön @Erkkimerkkienkeräilijä! 🙏

Osallistu keskusteluun