Hei!
Otettuani yhteyttä Elisan asiakaspalveluun nettiliittymämme kotiosoitteen numeron korjaamisen vuoksi asiakaspalvelu sanoi hoitavansa numeron muutoksen, mutta ei kertonut, että hoiti sen niin, että minulle tilattiin nettiliittymä uutena, ja tietenkin korkeammalla hinnalla kuin mikä voimassa oleva nettiliittymäsopimukseni oli - tuli tilausvahvistus ja liittymän avausmaksu maksettavaksi! Miten on mahdollista, että soittaminen asiakaspalveluun sovelluksessa olleen osoitevirheen vuoksi aiheutti laskutuksen uudesta tilauksesta ja hinnankorotuksen josta ei puhuttu mitään?? Nettiliittymässäni ei ollut mitään vikaa ja se oli voimassa - sentään avausmaksu peruttiin, koska eihän mitään ole edes avattu! Sanottiin että asia selvitetään, mutta yhteyttä ei kuitenkaan saa otettua mihinkään. Perätön tilausvahvistus ja perätön laskutus, mihin voi valittaa?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Katso alkuperäinen viesti