Vastattu

Laskutus tilauksesta jota ei tapahtunut

  • 20 September 2022
  • 1 kommentti
  • 109 katselukerrat

Hei!

Otettuani yhteyttä Elisan asiakaspalveluun nettiliittymämme kotiosoitteen numeron korjaamisen vuoksi asiakaspalvelu sanoi hoitavansa numeron muutoksen, mutta ei kertonut, että hoiti sen niin, että minulle tilattiin nettiliittymä uutena, ja tietenkin korkeammalla hinnalla kuin mikä voimassa oleva nettiliittymäsopimukseni oli - tuli tilausvahvistus ja liittymän avausmaksu maksettavaksi! Miten on mahdollista, että soittaminen asiakaspalveluun sovelluksessa olleen osoitevirheen vuoksi aiheutti laskutuksen uudesta tilauksesta ja hinnankorotuksen josta ei puhuttu mitään?? Nettiliittymässäni ei ollut mitään vikaa ja se oli voimassa - sentään avausmaksu peruttiin, koska eihän mitään ole edes avattu! Sanottiin että asia selvitetään, mutta yhteyttä ei kuitenkaan saa otettua mihinkään. Perätön tilausvahvistus ja perätön laskutus, mihin voi valittaa?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 20 September 2022, 13:17

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 7

Ota vaan uudestaan yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

Hyvä vaihtoehto myös,

yhteydenotto tuonne:

asiakaspalvelu.liittymat@elisa.fi

Jää vastauksesta dokumentti.

Eiköhän se siitä lutviudu.

Joku lapsushan siinä varmaankin on käynyt.