Vastattu

Laskutustietojen sekoilu OmaElisassa

  • 14 December 2021
  • 8 kommenttia
  • 220 katselukerrat

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +1

Olen nyt seurannut muutaman päivän OmaElisassa laskujeni  tilannetta. Summat vaihtelee merkillisesti päivittäin. Olen maksanut joulukuun laskun jo nyt etuajassa ja toisesta laskusta tehnyt aspan kanssa maksusopimuksen jota olen noudattanut.

Nyt kuitenkin näyttää sopimuksen tehty lasku paljon pienempää summaa ja maksetusta joulukuun normilaskusta juuri äsken näytti olevan maksusopimus...siis jo maksetusta laskusta. Maksoin laskut OmaElisan kautta.

(En vielä ole soiittanut asiasta, vaan ajattelin tätä kautta kysellä olisiko muillakin sekoilua lasku jutuissa)

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen 15 December 2021, 08:38

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

8 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +5

Kyllä oikein valottavat kun ajoissa maksaa,ja oikaisevat seuraavassa laskussa jos väärin on.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Omaelisaan maksetut laskut päivittyy hiukan myöhässä, kannattaa siis odotella muutama päivä.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +5

Kyllä oikein velottavat kun ajoissa maksaa,ja oikaisevat seuraavassa laskussa jos väärin on.

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Omaelisaan maksetut laskut päivittyy hiukan myöhässä, kannattaa siis odotella muutama päivä.

OmaElisan kautta kun maksaa laskun, niin heti kun pankin sivulta palaa takaisin OmaElisaan, tulee ilmoitus onnistuneesta laskun maksamisesta.

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +1

Maksaessani tuli heti ilmoitus, että maksu onnistui. Mutta sivulla oleva avoimen laskun summa on vaihdellut merkillisesti eri päivinä, ei siis näytä oikeaa summaa. Yhdessä vaiheessa näytti jopa maksun 2 kertaan maksetuksi. Onneksi on maksukuitit itsellä, toki myös Elisallakin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

@Tallentaja  - Laitatko yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi :lle niin voitaisiin tuota laskun tilannetta tarkemmin vilkaista?

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +1

Laitoin viestin.

on se sipulin kun kirvan sekoilua tuola laskutus puolella ottaa tuplaten 


EDIT 26.8.2022 // siivottu kirosana pois OmaYhteisön yhteisten pelisääntöjen mukaisesti -draakki