Skip to main content
Vastaus

Lemmikin kuva Musti ja Mirri appissa?

  • July 7, 2022
  • 9 kommenttia
  • 244 katselukerrat

OnePlus Android ei pysty lisäämään lemmikin kuvaa ei galleriasta eikä kuvaamalla. Kumpikaan valinta ei tee mitään. Toimiiko jollakulla? 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lautturi

Sain sovelluskehittäjältä sellaista viestiä, että tämä on tunnettu ongelma, joka on korjauksessa parhaillaan. Ilmoitamme sovellukseen, kun ongelma on korjattu. 

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

9 kommenttia

Snouppi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • July 11, 2022

Moikka @JaakkoV ja tervetuloa OmaYhteisöön! Ratkesiko ongelma jo? Testailin tätä ja ongelmaa en saa toistettua Android luurilla. Tässä kohtaa melkein sovelluksen poistaminen ja sovellukselle tarvittavien lupien myöntäminen olisi suotavaa. 😊


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • July 15, 2022

Luvat on kunnossa. Jos ei ole, se kysyykin luvan. Mutta ei avaa silti mitään. Uudelleen asennusta en ole kokeillut 


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • July 15, 2022

Ja uudelleenasennuksella ei mitään vaikutusta


Snouppi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • July 18, 2022

@JaakkoV Hmm, oletan puhelimenkin olevan uusimmalla ohjelmistolla? Oletko koittanut lisätä lemmikin ilman kuvaa ja jälkikäteen koittanut muokata tietoja? Saisitko myös kaiveltua mikä ohjelmistoversio sovelluksesta on asennettuna.

Onko muut OmaYhteisön jäsenet kokeneet vastaavaa tämän kanssa? 🤔


  • Tulokas
  • July 26, 2022

Täällä sama ongelma. Luvat on kunnossa ja sovellus sekä käyttöjärjestelmä päivitetty. Jos yrittää tuoda kuvan tiedostoista, sovellus ei avaa valikkoa. Jos yrittää ottaa valokuvan, sovellus kaatuu kuvan ottamisen jälkeen. Puhelin on Fairphone 4.


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • July 27, 2022

Hmm, jos vika vielä toistuu useammalla kuin yhdellä käyttäjällä niin vaatii kyllä ehdottomasti lisää tutkintaa meidän puolesta, haiskahtaa heti laajemmalta ongelmalta. Tarvitaan vikailmoitusta varten sekä @JaakkoV että @Ammurdal teiltä molemmilta lisätietoja niin saadaan hommaa eteenpäin 🙂

Lisäättekö OmaYhteisö -profiileihinne kohtaan Asiakasnumero tai puhelinnumero (ei julkinen) Elisan asiakasnumeron, millä Musti ja Mirri -paikannuksen liittymää ja/tai laitetta veloitetaan (tämän voi tarkistaa kätevästi esimerkiksi tilausvahvistukselta, viimeiseltä laskulta, tai OmaElisasta). 

Lisäättekö sen lisäksi kohtaan Yksityiset muistiinpanot (ei julkinen) seuraavat tiedot: 

  1. Musti ja Mirri -sovellukseen liitetty liittymänumero (alkaa numeroilla 045-, samaa mallia kuin puhelinnumerot)
  2. Paikannuslaitteen IMEI-koodi (IMEI-koodi löytyy paikantimesta, pakkauksesta sekä Musti ja Mirri Paikannus -sovelluksesta kun laite on aktivoitu sovelluksessa)
  3. Puhelimen tarkka malli ja merkki sekä käyttöjärjestelmäversio, tämän voi yleisimmin tarkistaa puhelimen asetuksista kohdasta “Tietoja puhelimesta” tms.


Kiitos vielä paljon näistä lisätiedoista! Päästään paremmin vian juurisyyhyn kiinni näillä tiedoilla 🙂


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • July 28, 2022

Tiedot lisätty profiiliini. En näe että paikantimella on mitään tekemistä tämän kanssa. Appinne ei vain osaa käyttää Androidia oikein, vaan oikoo jotain mutkia.  Jos tarkoituksenne oli varmistaa että olen maksava asiakas, niin kuka hullu täällä ilmaiseksi tekisi kehitystyötänne jos ei asia olisi aitoo! 😂Tismalleen sama ongelma kameran käsittelyssä oli viime kesänä mm Tampereen kaupunkipyöräjärjestelmän apissa, jossa kameran hallinta toimi vain osalla puhelimista. Saivat sen täksi kesäksi korjattua. Onko sovellus tehty ensim ios:lle ja käännetty siitä Androidille? 

 

 

 

 


Lautturi
Forum|alt.badge.img+12
  • Superstara
  • July 29, 2022

Laitettiin tästä nyt kehitystiimille tietoa menemään ja tutkitaan asiaa 👍


Lautturi
Forum|alt.badge.img+12
  • Superstara
  • Vastaus
  • August 2, 2022

Sain sovelluskehittäjältä sellaista viestiä, että tämä on tunnettu ongelma, joka on korjauksessa parhaillaan. Ilmoitamme sovellukseen, kun ongelma on korjattu.