Olen nyt jonottanut elisa in-car palvelun asiakaspalveluun kohtan 2 tuntia, yritin soittaa myös ruotsinkieliseen palveluun mutta sieltä ilmoitettiin, että ovat avoinna klo 18 asti, mutta palvelu oli kuitenkin kiinni. Olen odottanut nyt teknisen henkilön yhteyden ottoa viikon, minulle on luvattu soitta kaksi kertaa takaisin saman päivän aikana, mutta eivät ole soittaneet, eilen lupasivat selvittää asiaa, mutta tänään kukaan ei sitten vastaa puhelimeen. Olen yrittänyt selvittää tätä ongelmaa nyt kohta kolme viikkoa, tuloksetta. Maailman huonointa asiakaspalelua, sanon kaikki yrityksen sopparit irti Elisalta eihän tässä ole mitään järkeä
Maailman huonointa asiakaspalvelua
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Snouppi
Ikävä kuulla kokemasta! Internet In the Car -palvelua koskevan tuen tarjoaa Vodafone.
Oliko tämä numero se johon olit yhteydessä?
0800 918479 (maksuton numero, avoinna klo 8-18). Vaihtoehtoisesti voit laittaa sähköpostia: internetinthecar.elisa@momentdigital.fi
Lisätietoa palvelusta löydät täältä.
Mukava saada sinut mukaan OmaYhteisöön
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella Elisalaisten sisäänkirjautuminen
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi