Vastattu

Maailman huonointa asiakaspalvelua

  • 19 September 2023
  • 19 kommenttia
  • 448 katselukerrat

Olen nyt jonottanut elisa in-car palvelun asiakaspalveluun kohtan 2 tuntia, yritin soittaa myös ruotsinkieliseen palveluun mutta sieltä ilmoitettiin, että ovat avoinna klo 18 asti, mutta palvelu oli kuitenkin kiinni. Olen odottanut nyt teknisen henkilön yhteyden ottoa viikon, minulle on luvattu soitta kaksi kertaa takaisin saman päivän aikana, mutta eivät ole soittaneet, eilen lupasivat selvittää asiaa, mutta tänään kukaan ei sitten vastaa puhelimeen. Olen yrittänyt selvittää tätä ongelmaa nyt kohta kolme viikkoa, tuloksetta. Maailman huonointa asiakaspalelua, sanon kaikki yrityksen sopparit irti Elisalta eihän tässä ole mitään järkeä

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Snouppi 19 September 2023, 14:28

Katso alkuperäinen viesti

19 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

Ikävä kuulla kokemasta! Internet In the Car -palvelua koskevan tuen tarjoaa Vodafone. 

Oliko tämä numero se johon olit yhteydessä?
 

0800 918479 (maksuton numero, avoinna klo 8-18). Vaihtoehtoisesti voit laittaa sähköpostia: internetinthecar.elisa@momentdigital.fi

Lisätietoa palvelusta löydät täältä.

Mukava saada sinut mukaan OmaYhteisöön @piipjou! 🙏

Juurikin tuo numero, eivät vastaa. Ei suomeksi eikä ruotsiksi. Ruotsinkielinen palvelu lyö luurin korvaan olin yhteydessä teidän toiseen asiakaspalveluun ja sanoivat että eivät ymmärrä miksi tu numero ei vastaa. Se on joku ulkoistettu palvelu, joka ei hoida hommiaan seuraavaksi olen yhteydessä Eiisa Tapioon, ehkä hän saisi jonkun kiinni joka osaa auttaa.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +8

Koititko laittaa sähköpostia? 🤔 Kuuluis kyllä soittamallaki onnistua, eli voishan sitä koittaa uudemman kerran?

Laitoin sähköpostia, olen soittanut kohta kolme tuntia, mutta kukaan ei vastaa

En jaksa enää soittaa, ei ne vastaa kuitenkaan

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +8

Erikoinen homma kyllä. 🤔 No mutta eiköhän se hoidu myös sähköpostilla! 😊

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Olen yrittänyt selvittää tätä ongelmaa nyt kohta kolme viikkoa, tuloksetta.

Mikä se ongelma on, jos joku meistä Yhteisöläisistä osaisi sinua auttaa ?

 

Kukaan ei vastaa sähköposteihinkaan.

uskomattoman huonoa asiakaspalvelua

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +8

Minkälaisesta ongelmasta on siis kyse? 

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +3

Antaako puhelimesi numerosi vastaanottajalle. Jos olet ottanut pois sen, että vastaanottaja ei näe numeroasi. Osa ei vastaa jos soittajan numero ei näy.

 

Mokokeilin kumpaakin, kun ei vastaa kun näkevät minun soittavan. Olen lähettänyt kaksi sähköpostia, ei vastausta. Toisessa kysyin miksi eivät vastaa, toisessa ilmoiten, että irtisanon palvelun kun applikaatio ei anna sitä tehdä. Ei vastausta. Soittanut olen yhteensä noin kolme tuntia, ei vastausta. Kaksi viikkoa sitten lupasivat soittaa saman päivän aikana, eivät soittaneet. Ensimmäisellä kerralla henkilö sanoi, että ei nyt voi yhdistää tekniikkaan kun ovat varattuja kaikki, seuraavalla kerralla sanoivat, että ei heillä ole edes mahdollisuutta yhdistää. Kumpi valehteli? Siis aivan uskomattoman huonoa asiakaspalvelua.

Asia on, että in-car tili ei anna minun yhdistää autoani palveluun vaikka tili on ok. Nyt olen yrittänyt irtisanoa siis tiliä, mutta sekään ei onnistu

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +8

Mikä applikaatio ei anna siis tehä sitä? 🤔 Tuon palvelun hallinointihan tapahtuu Vodafonen sivuilla osoitteessa internetinthecar.elisa.vodafone.com. Olitko sieltä siis koittanu?

Tiedän kaiken tuon, ole selvittänyt tätä jo kolme viikkoa. Pointti on se että nämä kaikki palvelut menevät Elisan kautta, näin teidän asiakaspalvelunne sanoi ja lupasi selvittää miksi minulle kukaan ei vastaa. En jaksa enää täällä selittää näitä, kaikki antaa samat mukamas neuvot mutta kukaan ei oikeasti auta tai tee asialle mitään. Elisan on ihan turha vierittää ongelmaa Vodafonelle, minä olen tehnyt kaikkk Elisan kautta ja Elisa on vastuussa että ostamani palvelu toimii. Asiakaspalvelunne oli samaa mieltä

Ja ole sipuli koittanu joka paikasta mutta mikään tai kukaan ei auta

 

 

EDIT 26.9.2023 // muokattu kirosana pois OmaYhteisön yhteisten pelisääntöjen mukaisesti -draakki

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Ymmärrän @piipjou turhautumisen ja harmin hyvin! 😥 On kyllä nyt tosi poikkeuksellista ettei Vodafonen tukea ole saatu tässä asiassa kiinni eikä sieltä ole apua herunut.

Me voitaisiin kurkata vähän tarkemmin että mikä tilanne tässä on, pystyisitkö lisäämään OmaYhteisö -profiilisi tietoihin Elisan asiakasnumeron? Asiakasnumeron voi laittaa joko kohtaan Asiakasnumero tai puhelinnumero (ei julkinen) tai Yksityiset muistiinpanot (ei julkinen), kumpikaan ei näy muille yhteisöläisille kuin vain meille moderaattoreille. Ethän tähän julkiseen keskusteluun laita asiakasnumeroa tai muita asiakastietojasi tietoturvasyistä. 🙏🏼 Katsotaan jos me saataisiin tilanteeseen vähän parempi selkyys ja saataisiin ohjattua sut oikean avun äärelle.

Sama juttu täällä.

 

Elisan internet in the car -palvelu ei toimi ja palvelunhallinnassa (internetinthecar.elisa.vodafone.com) listatut puhelinnumerot eivät edes ole käytössä!?!?!?!

 

0800918479 → tulee vain vastaus “palvelu ei ole toteutettu” eli numero ei ole käytössä 

+358 (0) 942705089 → tulee vain vastaus “valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä”

 

Eli Mercedeksen internet yhteys autoihin ei toimi lainkaan.. 

 

hienoa asiakaspalvelua🤮

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

“palvelu ei ole toteutettu” eli numero ei ole käytössä 

Ei, nämä kaksi tiedoitetta tarkoittavat eri asiaa.

Jos luurista kuuluu palvelua ei ole toteutettu, numero on kyllä käytössä, mutta yrittämääsi yhteydenottomuotoa ei tueta. Kun puhelut eivät mene läpi, oletko yrittänyt lähettää tekstiviestin?

Esimerkiksi, jos yrität soittaa äänipuhelun 5G-reitittimeen, saatat kuulla palvelua ei ole toteutettu, koska laite ei tue äänipuheluita. Samoin edesmenneisiin ISDN-soittosarjoihin puhelimella soitettaessa kuului palvelua ei ole toteutettu, ellei laitteisto tukenut sekä ISDN- että modeemiyhteyksiä. Jälkimmäisessä tapauksessa korvaan alkoi vinkumaan modeemi.

Jos haluat lisätietoja, mitä kaikkea voi olla pielessä, kun luurista kuuluu palvelua ei ole toteutettu, näppäile hakukoneeseen cause code 65 Bearer capability not implemented.

kiitos tarkennuksesta @irritus !  siis jokatapauksessa tuo Internet in the car -palvelussa mainittu asiakaspalvelun puhelinnumero on käyttökelvoton, koska siihen ei voi soittaa :) 

 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +10

Sama juttu täällä.

 

Elisan internet in the car -palvelu ei toimi ja palvelunhallinnassa (internetinthecar.elisa.vodafone.com) listatut puhelinnumerot eivät edes ole käytössä!?!?!?!

 

0800918479 → tulee vain vastaus “palvelu ei ole toteutettu” eli numero ei ole käytössä 

+358 (0) 942705089 → tulee vain vastaus “valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä”

 

Eli Mercedeksen internet yhteys autoihin ei toimi lainkaan.. 

 

hienoa asiakaspalvelua🤮

 

Ja sulla on siellä mersussa 4G-moduuli?

Mersu ei enää uusi sopimuksen päätyttyä (n.2018 ja vanhempiin) tilausta, jossa 2/3G-moduuli.

@JJJku jep, 4g moduli löytyy.. mutta huomasin, että 2024 vuosimalleihin tulee 5g moduli ja toivottavasti 4g modulille ei kohta käy kuten noille 2/3g:lle😮

Osallistu keskusteluun