Skip to main content
Vastaus

Mahdotonta saada yhteyttä asiakaspalveluun

  • September 9, 2025
  • 6 kommenttia
  • 195 katselukerrat

Terve.

 

Onko Elisalla vaikeuksia asiakaspalvelun kanssa sillä chatin kautta yhteyttä ei saa mitenkään ja edes soittopyynnön jättäminen ei onnistu. Olisin halunnut selvittää erään asian tilaamisen ja maksamiseen liittyen, mutta asiakaspalveluun vain ei saa yhteyttä. Kiinnostavinta asiassa on se, että jos yritän tehdä yhteydenottopyynnön omaelisan kautta, koko toimenpide kaatuu ilmoitukseen: “Varaamallesi soittoajalle ei ole enää aikoja”. Erikoista tässä on, että kyseisellä lomakkeella ei edes kysytty soittoaikaa. (Aiemman yrityksen kohdalla kyseinen vaihtoehto oli, mutta sekin kaatui samaan virheilmoitukseen). Joten onko ongelma tekninen vai jokin muu?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

OmaElisan chatti kyllä toimii nytkin. Kirjoita viestikenttään esim. Asiakaspalvelu,

niin pääset asiakaspalvelijan pakeille, (jos ei ruuhkaa.) Äsken pääsi hyvin jonoon. Botti vaatii vaan sinnikkyyttä.

Jos ei kovin kiirettä ole, niin laita viestiä OmaElisan kautta, niin saat

vastauksen parissa päivässä.

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

6 kommenttia

  • Vastaus
  • September 9, 2025

OmaElisan chatti kyllä toimii nytkin. Kirjoita viestikenttään esim. Asiakaspalvelu,

niin pääset asiakaspalvelijan pakeille, (jos ei ruuhkaa.) Äsken pääsi hyvin jonoon. Botti vaatii vaan sinnikkyyttä.

Jos ei kovin kiirettä ole, niin laita viestiä OmaElisan kautta, niin saat

vastauksen parissa päivässä.

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit


  • Keskustelun aloittaja
  • September 9, 2025

Ainakaan aiemmin ei toiminut kumpikaan. En sitten tiedä onko minun koneessa tai nettiyhteydessä, mutta aiemmin jonotin useamman kerran asiakaspalvelun chattiin ja aina chatti katkesi kymmenen minuutin jonotuksen jälkeen. Ja kuten viestissä mainitsin, niin aiemmin edes tuo omaelisan kautta tehty yhteydenotto ei toiminut. Testaan vielä.


  • September 9, 2025

Ainakaan aiemmin ei toiminut kumpikaan. En sitten tiedä onko minun koneessa tai nettiyhteydessä, mutta aiemmin jonotin useamman kerran asiakaspalvelun chattiin ja aina chatti katkesi kymmenen minuutin jonotuksen jälkeen. Ja kuten viestissä mainitsin, niin aiemmin edes tuo omaelisan kautta tehty yhteydenotto ei toiminut. Testaan vielä.

Chatti on ennenkin katkaissut jossakin kohtaa, kun vähän pitempään jonottelee. 

Nythän se OmaElisan soittoajan varaus ainakin toimii.

Huomenna heti aamusella kun varaa, niin saman päivän soittokin voi onnistua.

Eikä tule sitä: “Varaamallesi aiheelle ei ole soittoaikoja.”

 


  • Keskustelun aloittaja
  • September 9, 2025

Ihan huvin vuoksi mainitsen, että aiemmin kun kokeilin varata aikaa asiakaspalvelusta, (niitä oli muutama maanantain aikana), niin vapaata soittoaikaa ehdotettiin tulevalle sunnuntaille. Eli 14.9. ja tuo oli silloin kun ajanvaraus vielä jotenkin toimi. Lisäksi, jonotin maanantaina useamman kerran tuon chatin kanssa eri aikoina. Tiistaina kun päiväsellä jonottelin, Elisan nettisivut tuntuivat toimivan paremmin. Tästä esimerkkinä annan sen, että kun avasin uuden ikkunan ja pidin vanhan auki, niin se chatti-ikkuna avautui myös muihin Elisan sivun ikkunoihin ja vieläpä oikeasta kohdasta. Omaelisan puolella tosin mahdollisuus edes valita soittoaikaa oli täysin hävinnyt. Joten kyllä tuossa vaikuttaisi jotain häikkää olleen.


Burnett
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+16
  • OmaYhteisön moderaattori
  • September 11, 2025

Millä selaimella koitat chattiin päästä? Oletko kokeillut toisella selaimella onko eroa? 🤔


Burnett
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+16
  • OmaYhteisön moderaattori
  • September 16, 2025

Saitko ​@Gollyx asiasi jo ratkaistua? 😊