Skip to main content

Maksun tarkistus - lasku näkyy maksamattomana

  • 23. joulukuuta 2024
  • 3 kommenttia
  • 141 katselukerrat

Hei,

 

Olen maksanut tämän laskun, lasku numeroni: xxxxx mutta maksanut sen eri Elisalle ilmoitettuun tilinumeroon. Voisitko tarkistaa, oletko saanut maksun? Minun omassa Elisa-sovelluksessani lasku näkyy edelleen maksamattomana.

 

Ystävällisin terveisin,

AysanK

Lasku tiedot: 

asiakas numero: xxxx

laskun viitenumero: xxxxxxxx

laskun summa  : 114,63

lasku numeroni: xxxxxx

 

EDIT: poistettu henkilökohtaiset tiedot /roopeg

Kiinnitetty vastaus

27. joulukuuta 2024

@AysanK selvisikö asia ​@Kimblezin vinkeillä? 😊 Tosiaan pankkiviiveen verran tuossa maksun kohdistumisessa voi mennä. Jos maksoit 23.12. kun viestiä laitoit, niin tänään tuon tulisi jo OmaElisassa näkyä. Mikäli ei näy, suosittelen yhteydenottoa asiakaspalveluun. 

Ja tervetuloa mukaan OmaYhteisöön ​@AysanK!

Oliko tästä hyötyä?

3 kommenttia

  • 4619 kommenttia
  • 23. joulukuuta 2024
Aysan Kazemi kirjoitti:

Hei,

 

Olen maksanut tämän laskun, lasku numeroni: xxxxxx mutta maksanut sen eri Elisalle ilmoitettuun tilinumeroon. Voisitko tarkistaa, oletko saanut maksun? Minun omassa Elisa-sovelluksessani lasku näkyy edelleen maksamattomana.

 

Ystävällisin terveisin,

AysanK

 

 

Tuolla ohjetta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laskutus-maksaminen/maksumuistutus/

  • Mikäli huomaat, että olet maksanut laskun väärällä tilinumerolla tai viitenumerolla, maksu ei tällöin kohdistu oikeaan laskuun ja lasku pysyy maksamattomana. Voit tarkastaa oman verkkopankkisi tilitapahtumista maksamasi laskun tilinumeron sekä viitenumeron ja verrata niitä saamaasi laskun tietoihin, jotka näet esim. OmaElisasta.
  • Jos saajan tilinumero on ollut väärin: Maksa lasku uudelleen oikeilla tiedoilla. Jos virheellinen maksu on lähtenyt tililtäsi eikä ole palautunut sinne takaisin, ota yhteyttä omaan pankkiisi.

roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+19
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 1242 kommenttia
  • 27. joulukuuta 2024
Kiinnitetty vastaus

@AysanK selvisikö asia ​@Kimblezin vinkeillä? 😊 Tosiaan pankkiviiveen verran tuossa maksun kohdistumisessa voi mennä. Jos maksoit 23.12. kun viestiä laitoit, niin tänään tuon tulisi jo OmaElisassa näkyä. Mikäli ei näy, suosittelen yhteydenottoa asiakaspalveluun. 

Ja tervetuloa mukaan OmaYhteisöön ​@AysanK!


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 7. tammikuuta 2025

Ihan omassa Elissa maksanut laskun ennen erä päivää, niin näyttää maksamatta 

Aivan kuin ennenkin asian hoitanut ja onnistunut