Skip to main content
Vastaus

Mihin uusi asiakas voi lähettää allekirjoitetun sopimuksen?

  • October 26, 2023
  • 2 kommenttia
  • 87 katselukerrat

Hei, allekirjoitin sopimuksen, mutta en tiedä minne se lähetetään. Voin lähettää sen sinulle sähköpostitse. enkä myöskään ymmärrä, milloin korttini aktivoituu, koska nyt se ei toimi.

 

 

EDIT 26.10.2023 // poistettu runsaasti henkilötietoja sisältäneet kuvat -roopeg

EDIT 29.10.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki

 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Hei, allekirjoitin sopimuksen, mutta en tiedä minne se lähetetään. Voin lähettää sen sinulle sähköpostitse. enkä myöskään ymmärrä, milloin korttini aktivoituu, koska nyt se ei toimi.

 

EDIT 26.10.2023 // poistettu runsaasti henkilötietoja sisältäneet kuvat -roopeg
 

Eiköhän asia selviä ottamalla yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21. 

Lähetä viesti X -palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

  • Vastaus
  • October 26, 2023

Hei, allekirjoitin sopimuksen, mutta en tiedä minne se lähetetään. Voin lähettää sen sinulle sähköpostitse. enkä myöskään ymmärrä, milloin korttini aktivoituu, koska nyt se ei toimi.

 

EDIT 26.10.2023 // poistettu runsaasti henkilötietoja sisältäneet kuvat -roopeg
 

Eiköhän asia selviä ottamalla yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21. 

Lähetä viesti X -palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • October 29, 2023

Hei, allekirjoitin sopimuksen, mutta en tiedä minne se lähetetään. Voin lähettää sen sinulle sähköpostitse. enkä myöskään ymmärrä, milloin korttini aktivoituu, koska nyt se ei toimi.

 

 

EDIT 26.10.2023 // poistettu runsaasti henkilötietoja sisältäneet kuvat -roopeg

EDIT 29.10.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki


Tässä olisi paras, että ottaisit @Tatjana Parman yhteyttä asiakaspalveluun ihan virallisia kanavia pitkin. 🙂 Tämä Elisan OmaYhteisö on julkinen foorumi, missä Elisan asiakkaat voivat jutella Elisan tuotteista, ja ilman sisäänkirjautumistakin kaikki voivat lukea tänne julkaistuja viestejä. On siis tärkeää, ettei omia henkilötietojaan (katuosoite, asiakasnumero, puhelinnumero, sähköpostiosoite jne.) julkaisisi tänne julkiseen keskusteluun. Poistimme jo aiemmin tietoturvasyistä keskustelunaloituksesta kuvia, missä oli henkilötietoja.

@Kimblez vinkkasikin monta eri kanavaa, mitä pitkin Elisan asiakaspalveluun saa kätevästi yhteyden, kiitos! 😊 Sopimusten tilanne selviää varmasti parhaiten asiakaspalvelun kautta.

Lämpimästi tervetuloa joka tapauksessa @Tatjana Parman vielä omasta puolestani OmaYhteisöön! 🥳