Taas kerran ollaan siinä tilanteessa että tv-kanavia ”ei voi näyttää”. (Elisa M laajakaista ja Elisa Viihde). Miksi ihmeessä asiakaspalveluun voi olla yhteydessä vain chatillä ja puhelimitse? (molempiin tietenkin perinteisinä toimistojen aukioloaikoina) No, en enää jää ihmettelemään sitä vaan nyt meni nuo palvelut vaihtoon.
Miksi Elisan asiakaspalveluun on niin vaikea ottaa yhteyttä?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Yhteydenottovaihtoehtoja:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Chat Omaelisassa ma-pe 9-18
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Vika/häiriöilmoituskin onnistuu:
Soittakaa minulle / Häiriöilmoitus
Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa / Häiriöilmoitus
Tai: Omaelisa /Tuki/Varaa soittoaika / Häiriöilmoitus
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuoden.
Arjet, pyhät. (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)
Omaelisassa:
Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit
>Uusi viesti> Häiriöilmoitukset
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
