Miksi en saa yhteydenottoa Elisalta/Enialta

  • 6 November 2023
  • 2 kommenttia
  • 55 katselukerrat

Onkos kellekään muulle käynyt tämmöistä, kun olen asiakas nettiliittymän kautta, mutta 1,5 kuukautta sitten minulle tarjottiin myös melko edullisia puhelinliittymiä. Ei laiteta nimiä, mutta kysymys oli Enia Oy:n Vaasan yksiköstä. Myöhemmin ilmeni, että ilmeisesti noin halpoja tarjouksia ei ole olemassa. Olen nyt kuusi viikkoa yrittänyt saada jonkun keskustelemaan asiasta kanssani, mutta huonoin tuloksin, asiakaspalvelusta kyllä on neljä kertaa jo vakuutettu, että minulle soitetaan, tuo puhelu on kuulemma kuunneltu jo aivan lähipäivinä soitetaan, mutta mitään ei koskaan kuulu.

Olavi V 5 kuukautta sitten

No, nyt oli taas puhelut kuunneltu ja sattumaa tai ei, mutta 2 tuntia sen jälkeen kun olin postannut tarinan LinkedIniin, niin Vaasan Enialta oltiin yhteydessä. 
Tarjous tehtiin, mutta se mikä oli pointtina, eli kuuteen viikkoon ei oltu yhteydessä vaikka yritin ja yritin, siihen ei koskaan tullut kunnon vastausta, sairauslomia, tiedonkulkuviiveitä ym diipadaapaa, jotka tosiasiassa eivät selitä sitä, että vaati minulta joku 5-6 yhteydenottoa, ja LinkedInin postauksen, että joku asiaan tarttui.

Tehtiin sitten diilit kolmesta liittymästä, jotka muutaman tunnin päästä nykyinen operaattori alitti 8 €/kk.  Eli 96 €/v/liittymä, eli meidän osalta vuoden aikana 282 halvempi oli kilpailija.

Eli siltä osin “kansi kiinni ja kuulemiin”.

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7

“ Myöhemmin ilmeni, että ilmeisesti noin halpoja tarjouksia ei ole olemassa. “

Tiskinalustarjoukset ovat tapauskohtaisia, ja kuulemma kaikilla myyjillä ei ole oikeuksia myydä kaikkia tarjouksia, jolloin he tietysti sanovat ettei niitä ole olemassa.

Kun sinulle tehtiin se tarjous, teittekö myös sopimuksen tai sanottiinko miten pitkään tarjous on voimassa? Jos jotain on luvattu, se pitää tietysti pitää. Toivottavasti aspan edustajat ottavat täällä asiasta kopin.

 

No, nyt oli taas puhelut kuunneltu ja sattumaa tai ei, mutta 2 tuntia sen jälkeen kun olin postannut tarinan LinkedIniin, niin Vaasan Enialta oltiin yhteydessä. 
Tarjous tehtiin, mutta se mikä oli pointtina, eli kuuteen viikkoon ei oltu yhteydessä vaikka yritin ja yritin, siihen ei koskaan tullut kunnon vastausta, sairauslomia, tiedonkulkuviiveitä ym diipadaapaa, jotka tosiasiassa eivät selitä sitä, että vaati minulta joku 5-6 yhteydenottoa, ja LinkedInin postauksen, että joku asiaan tarttui.

Tehtiin sitten diilit kolmesta liittymästä, jotka muutaman tunnin päästä nykyinen operaattori alitti 8 €/kk.  Eli 96 €/v/liittymä, eli meidän osalta vuoden aikana 282 halvempi oli kilpailija.

Eli siltä osin “kansi kiinni ja kuulemiin”.

Osallistu keskusteluun