Vastattu

Miksi ohjelmat eivät mene boxiin


Olemme laittaneet ohjelmia jatkuvaan tallennukseen. Joskus ohjelmat eivät tallennu, eikä vikaa ole löytynyt. Viime lauantaina oli jäänyt kaksi vakio-ohjelmaa tallentumatta! Mikä vika?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi jarmokap 5 May 2022, 13:37

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

Jos tallennat sovelluksella ja tässä sekä boksissa on eri tunnus, niin eivät näy silloin ristiin. Oma Elisasta näkee mikä tunnus on missäkin.

En tallenna sovelluksella.

Käyttäjätaso 7

Kokeile tuolta, jos et vielä ole.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/

Esim.

Käynnistä modeemi sekä digiboksi uudelleen.

Palauta digiboksin tehdasasetukset.

 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +5

Olemme laittaneet ohjelmia jatkuvaan tallennukseen. Joskus ohjelmat eivät tallennu, eikä vikaa ole löytynyt. Viime lauantaina oli jäänyt kaksi vakio-ohjelmaa tallentumatta! Mikä vika?

 

Luultavasti tallennussääntösi ei ole täsmännyt ohjelmatietoon. Elisa Viihteen luomissa oletussäännöissä oletetaan ohjelman nimen alkavan aina samalla tavalla. Lisäämällä tähden myös alkuun varmistaa ettei sääntö petä jos alkuun on lisätty jotain esim. “Perjantaijännäri:” tai “Lauantailänkkäri:” jne.. . Muutoinkin kannattaa lyhentää sääntö vain välttämättömään nimen osaan.