Jatkoin elisan asiakkuutta kun tarjosivat mielestäni hyvän diilin jatkoksi etten vaihda operaatoria. Diiliin kuului s ryhmän 100e lahjakortit. Eli 2 liittymää. Eli 100e/liittymä. Sopimustiivistelmässä näkyi molempiin liittymiin tuo 100e. Mutta tilausvahvistuksessa näkyi vain erittelyssä oman liittymän 100e. Eli maksan samalla laskutuksella myös tyttäreni liittymän. Diilihän ei ollut laskuperusteinen. Eikö myös tilausvahvistuksessa pitäisi tuo tieto näkyä? Olen ollut yhteydessä Elisaan, viimeksi luokattoman huono aspa. Ei tiennyt mistään mitään. Vaikka nämä on heidän työtään. Jätin soittopyynnön viikko sitten,ei vieläkään mitään. Ja en vaatinut lahjakorttia heti käyttöön,luin kyllä toimitusehdot vaan juuri tuo tilausvahvistuksessa ei ollut tietoa. Auttakaa jos osaatte. Kiitos etukäteen.
Vastaus
Milloin saan lahjakorttini?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Ota yhteyttä asiakaspalveluun vaikka Somessa, (jos mahdollista.)
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Omaelisa, erinomaisen hyvä vaihtoehto:
Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

