Skip to main content
Vastaus

Milloin saan lahjakorttini?

  • October 26, 2025
  • 20 kommenttia
  • 307 katselukerrat

Forum|alt.badge.img

Jatkoin elisan asiakkuutta kun tarjosivat mielestäni hyvän diilin jatkoksi etten vaihda operaatoria. Diiliin kuului s ryhmän 100e lahjakortit. Eli 2 liittymää. Eli 100e/liittymä. Sopimustiivistelmässä näkyi molempiin liittymiin tuo 100e. Mutta tilausvahvistuksessa näkyi vain erittelyssä oman liittymän 100e. Eli maksan samalla laskutuksella myös tyttäreni liittymän.  Diilihän ei ollut laskuperusteinen. Eikö myös tilausvahvistuksessa pitäisi tuo tieto näkyä? Olen ollut yhteydessä Elisaan, viimeksi luokattoman huono aspa. Ei tiennyt mistään mitään. Vaikka nämä on heidän työtään. Jätin soittopyynnön viikko sitten,ei vieläkään mitään. Ja en vaatinut lahjakorttia heti käyttöön,luin kyllä toimitusehdot vaan juuri tuo tilausvahvistuksessa ei ollut tietoa. Auttakaa jos osaatte. Kiitos etukäteen. 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Ota yhteyttä asiakaspalveluun vaikka Somessa, (jos mahdollista.)

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 

Omaelisa, erinomaisen hyvä vaihtoehto:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

 

20 kommenttia

  • Vastaus
  • October 26, 2025

Ota yhteyttä asiakaspalveluun vaikka Somessa, (jos mahdollista.)

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 

Omaelisa, erinomaisen hyvä vaihtoehto:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

 


Forum|alt.badge.img+8
  • OmaYhteisön moderaattori
  • October 27, 2025

Voit myös vilkaista OmaElisasta “Tilaukset”-välilehdeltä tilannetta.😊Lahjakortit näkyvät aina siellä ennen toimitusta.
Toki jos tilanne tuntuu erityisen sekavalta niin asiakaspalvelun puolella autetaan mielellään tilanteen selkeyttämisessä!


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • October 28, 2025

Kiitos näistä vastauksista. Eepuska aspa ei todellakaan ole mielellään auttanut.  Koko oma Elisa käyty läpi.  Varmaan kymmenen soittoa käynyt . Eräskin sanoi että tämä 100e kortti on 50e molempiin liittymiin!! Hei haloo! Nämä aspat ei näköjään katso ollenkaan aikasempia yhteydenottoja vaikka kaikki siinä edessä. Ja mistä kyse. Itsellä tallella kaikki. Vai deletoiko nämä aspat keskustelut mitkä eivät heitä miellytä. Pistetään asiakkaan syyksi. Kuka tahansa näistä kyllä pitäisi tämmöisen asian hoitaa. Siirretään aspalta toiselle,sanotaan asia hoituu ym. shittiä. Kunhan asiakas on saatu koukkuun,mitään väliä miten nämä aspat käyttäytyvät. Huijarifirma. 


Anspandeemus
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • October 28, 2025

Ikävä kuulla, jos asiakaspalvelusta ei ole tullut tarkemmin tietoa aiheesta. Yrittäisin silti uudemman kerran tilannetta käydä läpi asiakaspalvelun kanssa. 


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • October 28, 2025

Anspandeemus. En aio itse ottaa yhteyttä kuin kuluttajaviranomisiin. Eikö edes esimiehiä kiinnosta. 


  • October 28, 2025

Anspandeemus. En aio itse ottaa yhteyttä kuin kuluttajaviranomisiin. Eikö edes esimiehiä kiinnosta. 

Laita vaan vielä OmaElisan kautta vielä viestiä ja selosta tarkasti kaikki asian tiimoilta:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

(Vastaus tulee parissa päivässä.)

 


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • October 28, 2025

Menkääpäs lukemaan vaikka mtv uutisia miten Elisa kohtelee asiakkaitaan. Nyt vanhus kyseessä.


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • October 28, 2025

Kimblez. En aio enää. Niin monta puhelua jo takana eikä heillä näköjään halua selvittää. Nyt yhteyttä kuluttaja viranomaiseen. 


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • October 29, 2025

Vielä selvennystä. En ole vaatimassa nyt niitä luvattuja lahjakortteja vaan olen vaatinut korjaamaan tilausvahvistukseen,että ne myös siellä näkyisivät. Tuohan on laillinen asiakirja ja siinä pitää selvästi näkyä mitä on sovittu ja luvattu. Ihan todistelua varten ettei Elisa myöhemmin vetoa siihen ettei missään tiedoissa näy.

Otsikko oli hieman harhaanjohtava.  En muista laitoinko ihan tuollaisenaan. Voiko ylläpito vaihtaa tms.? Tv pöllö


Forum|alt.badge.img+8
  • OmaYhteisön moderaattori
  • October 30, 2025

Moikka ​@Pöllö ! Otsikkoa ei oltu muokattu moderaattoreiden toimesta.😊 Oliko sulla mielessä millainen otsikko?

Kuluttajaneuvontaan yhteydessä oleminen on ehdottomasti jokaisen kuluttajan oikeus. Jos olet tähän asti hoitanut asiaa Elisan suuntaan puhelimitse ja juurikin tuo jatkuva soittaminen pistää nyt turhauttamaan kannustaisin kovasti yhteydenottoa esim. OmaElisan viestien kautta.👍Viestin pääset helpoiten lähettämään kun kirjaudut OmaElisaan selaimella → “Tuki” → “Viestit ja ilmoitukset” →  “Asiakaspalvelun viestit” → “Uusi viesti”.


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • October 30, 2025

Huomenta eepuska. En vielä ole ottanut yhteyttä kuluttajasuojaan kun olen ollut kipeä. Aion kyllä. sitä ihmettelen kun ei puhelimitse selviä mikään elisan kanssa. Miksi kaikki tyrkyttää tota aspaan viestittelyä? Ja tässä asiassani Elisa rikkoo lakia. Otan kyllä yhteyttä kunhan saan kurkkuni puhekuntoon. Nyt niin kipeä että mustaherukkamehua kitusiin.


  • October 30, 2025

 Miksi kaikki tyrkyttää tota aspaan viestittelyä?

OmaElisan kautta viesti on paras kanava. Sinne kun juurta jaksain selvitttää asian,

niin kyllä siellä tutkitaan ja vastauskin tulee kirjallisena. 

Sitäkin voi sitten käyttää, jos päätyy kuluttajasuojan pakeille.

 


Forum|alt.badge.img+8
  • OmaYhteisön moderaattori
  • October 30, 2025

 Miksi kaikki tyrkyttää tota aspaan viestittelyä?

OmaElisan kautta viesti on paras kanava. Sinne kun juurta jaksain selvitttää asian,

niin kyllä siellä tutkitaan ja vastauskin tulee kirjallisena. 

Sitäkin voi sitten käyttää, jos päätyy kuluttajasuojan pakeille.

 

Juurikin näin! Ajattelin kirjallisen viestittelytavan olevan oiva tähän tilanteeseen kun mainitsit turhautumisesi puhelinsoittoihin. Suosittelin yhteydenoton reittiä myös sen maksuttomuuden vuoksi.😊 Meillä on kuitenkin liuta yhteydenottokanavia, josta voi valita itselleen sopivimman.😊

Pikaista paranemista ​@Pöllö ! Mustaherukkamehu onkin oiva keino parantaa kipeää oloa. 💙


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • October 30, 2025

Ok. No ehkä sittenkin yritän tota kautta. Kun olo vähän paranee. Kiitokset teille kun olette vastanneet. Kammottavaa Halloweenia teille!☠️💀👻🫡😄


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • November 3, 2025

Hei taas. Eepuska,mistään omaelisasta en löydä tuollaista polkua mistä voisin laittaa viestiä aspaan. Selannut kaikki sivut auki,antaa vain samat tiedot joka sivulla. Tuollaista ketjua ei edes näy omaelisassa.eli tuo valituspolku.  Nyt en käsitä. Tv pöllö


Anspandeemus
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • November 3, 2025

Viestin pystyy lähettäämään seuraavaa polkua pitkin: OmaElisa → Tuki → Asiakaspalvelun Viestit -→ Uusi Viesti. Näin, kun tietokoneen (windows) selaimella (chrome) kirjautuu OmaElisaan ja navigoi viestin lähetykseen.


  • November 3, 2025

Hei taas. Eepuska,mistään omaelisasta en löydä tuollaista polkua mistä voisin laittaa viestiä aspaan. Selannut kaikki sivut auki,antaa vain samat tiedot joka sivulla. Tuollaista ketjua ei edes näy omaelisassa.eli tuo valituspolku.  Nyt en käsitä. Tv pöllö

Onnistuu noin:

Omaelisa Klikkaa oikealta ylhäältä nimipallukan vieressä kolmea viivaa>Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • November 3, 2025

Kiitos nyt löysin. Luulin myös kolunneeni koko hela hoidon. En näköjään. 


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • November 4, 2025

Heippa. Kiitokset vastaajille. Laitoin eilen aika kipakan viestin Elisalle tästä asiastani.  Savu nousi jo korvista. Mutta yllätys yllätys! Tuli vastaus äsken! Heidän mokansa. Miks aspat vetää huonolla palvelulla täysin pinnan kireälle. Taktikointia? Että asiakas luovuttaa? Ei älkää luovuttako! Tämäkin olisi ollut hoidettavissa ekalla puhelulla. Ärrr.


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • November 7, 2025

Miten voi olla elisa näin huonoa "palvelua".

Sain viestin ,oikein mahtipontisen, irtisanomisilmoituksen palvelusta jota en ole koskaan käyttänyt,viestissä että pitää palauttaa kaikki laitteet mitä tähän palveluun kuuluu. Voi vit..En ole koskaan edes käyttänyt mitään kyseistä "palvelua" tää elisa on jo säälittävä kun tällaisia keinoja käyttää. Lukispa johto joskus näitä viestejä ,mutta luulen ettei kiinnosta. Kunhan liksa juoksee,