Milloin Elisa lisää teknisen tuen myös chattiin jossa on nyt pelkkä asiakaspalvelu? Silloin joskus kun kysyin niin vastattin että testataan niin onko siis mikä tilanne? Onko tämä unohdettu ja laitettu mappi Ö:hön?
Kilpailevalla operaattorilla Telia tuo toimii tosi hyvin että Minun Telia tietokoneella sekä iOS/Android sovelluksessa on chat joka on avoinna 24 h. Siellä on normaali asiakaspalvelu sekä tekninen tuki.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi draakki
Ei ole suinkaan unohdettu 🙂 kyllähän tästä on ollut pilottia jos toistakin, ja ainakin muutaman vuoden ajan meillä on ollut aika lailla päivittäin chatissa vastailemassa myös asiakaspalvelijoita joilta löytyy teknisen tuen osaaminen. On vain vähän sitten tuuripeliä että sattuuko yhteydenotto vikatilanteen tiimoilta osumaan henkilölle jolla on asiasta syvempi osaaminen ja enemmän työkaluja käytettävissään. Tämä on meillä jatkuvasti mietintämyssyssä ja kehityksessä, mutta kyseessä on tietysti haastavampi henkilöstöresurssikysymys kun ensisijaisesti häiriöilmoituskanavassa puhelimitse pitää olla saavutettavissa 24/7. Toivotaan että saataisiin häiriöilmoituskanava pysyvästi myös chattiin saataville jossain kohtaa! 😊
Ei ole suinkaan unohdettu 🙂 kyllähän tästä on ollut pilottia jos toistakin, ja ainakin muutaman vuoden ajan meillä on ollut aika lailla päivittäin chatissa vastailemassa myös asiakaspalvelijoita joilta löytyy teknisen tuen osaaminen. On vain vähän sitten tuuripeliä että sattuuko yhteydenotto vikatilanteen tiimoilta osumaan henkilölle jolla on asiasta syvempi osaaminen ja enemmän työkaluja käytettävissään. Tämä on meillä jatkuvasti mietintämyssyssä ja kehityksessä, mutta kyseessä on tietysti haastavampi henkilöstöresurssikysymys kun ensisijaisesti häiriöilmoituskanavassa puhelimitse pitää olla saavutettavissa 24/7. Toivotaan että saataisiin häiriöilmoituskanava pysyvästi myös chattiin saataville jossain kohtaa! 😊
Miksi puhelinitse pitää olla saavutettavissa 24/7? Jos Telia on onnistunut saamaan teknisen tuen soittamalla ja chatissa niin luulis et Elisakin pystyy. Ja tuskin se on rahasta kiinni kun voittoa tulee tilikautena.
Miksi puhelinpalvelusta on pidettävä kiinni? Siksikö kun jotkut ei välttämättä osaa käyttää chattia?
Elisan puhelin asiakaspalveluhan hiljeni sen jälkeen kun asiakaspalveluchat aloitti OmaElisan verkossa ja sovelluksessa.
Maksullinen oma guru yrittää auttaa asiakkaan vastuulla olevissa asioissa. Edellä varmaankin tarkoitettiin sitä teknistä tukea, joka auttaa Elisan vastuulla olevissa asioissa.
Haetaanko tässä siis vikailmoitusten väkeä joka laatii sitten vikailmoituksen jos on elisan osuudella vikaa tai sitten rajaa ongelmaa ja ilmoittaa että tekninen tuki on se omaguru
Teknisellä tuella tarkoitan siis sitä, joka on samassa numerossa kuin asiakaspalvelu eli numerossa 010 190 240. Numerossa on asiakaspalvelu ark. 8-18 ja 24 h tekninen tuki. Juuri tämän teknisen tuen haluaisin myös sinne chattiin joka on OmaElisassa. Täl hetkel siin on vain asiakaspalvelu.
Miksi puhelinitse pitää olla saavutettavissa 24/7? Jos Telia on onnistunut saamaan teknisen tuen soittamalla ja chatissa niin luulis et Elisakin pystyy. Ja tuskin se on rahasta kiinni kun voittoa tulee tilikautena.
Miksi puhelinpalvelusta on pidettävä kiinni? Siksikö kun jotkut ei välttämättä osaa käyttää chattia?
Elisan puhelin asiakaspalveluhan hiljeni sen jälkeen kun asiakaspalveluchat aloitti OmaElisan verkossa ja sovelluksessa.
Monesti vikatilanteiden hoito on puhelimitse helpompaa, vaivattomampaa ja nopeampaa, tämän vuoksi halutaan tarjota 24/7 puhelinpalvelu vikailmoitusten osalta. On kuitenkin ihan totta, että paljon on ihmisiä jotka mielellään käyttää chattia ja kirjoittaen hoitaa asioita. Toivotaan siis, että jossain vaiheessa myös chat -palvelu kehittyy yhdeksi lisäkanavaksi!
Vaikka normaali soittaminen on vaivatonta ja nopeaa niin se on vanhanaikaista. Chattaaminen on tätä päivää, oottehan te sen itsekkin nähnyt että asiakaspalvelu chatista tuli niin suosittu että siellä on usein ruuhkaa ja sitä ongelmaa koitatte kokoajan ratkaista. Kyllä näille chateille riittää tosi paljon kysyntää.
Ja tänä päivänä teknisellä tuella on paljon työkaluja jolla voi ratkaista ongelmia kuten etäyhteyden ottaminen asiakkaan koneeseen jolloin voidaan vika voidaan paikallistaa ja mahdollisesti korjaa.
Vaikka normaali soittaminen on vaivatonta ja nopeaa niin se on vanhanaikaista. Chattaaminen on tätä päivää, oottehan te sen itsekkin nähnyt että asiakaspalvelu chatista tuli niin suosittu että siellä on usein ruuhkaa ja sitä ongelmaa koitatte kokoajan ratkaista. Kyllä näille chateille riittää tosi paljon kysyntää.
Ja tänä päivänä teknisellä tuella on paljon työkaluja jolla voi ratkaista ongelmia kuten etäyhteyden ottaminen asiakkaan koneeseen jolloin voidaan vika voidaan paikallistaa ja mahdollisesti korjaa.
Myös videopuhelut on tätä päivää.
LLisäksi chatin voi tallentaa helposti ettei tarvi poliisia ja syytettä itseään puolustaessaan.
Teknisellä tuella eli Omagurulla on käytössään jo pitkään ollut etäyhteydet.
Linjaviantutkinnassakin on oma elisassa työkaluja asiakkaalle vian selvitykseen.
Tarkoitan sitä teknistä tukea joka on vain puhelimella tavoitettavissa jossa voidaan laittaa häiriöilmoituksia. Jos tulee häiriö niin asiakaspalvelunumero on ainut minne voi soittaa ja tehdä häiriöilmoituksen niin ois hvä jos se chat ois toinen kanava jutella teknisen tuen tyypin kans ja tehdä häiriöilmoitus. Soittaminen maksaa.
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.
Elisan ja kolmansien osapuolien evästeitä käytetään verkkosivujen toiminnan varmistamiseen, tilastointiin ja analytiikkaan, sekä sisällön ja markkinoinnin personointiin. Elisa voi luovuttaa kumppaneilleen tietojasi, kuten selain- ja ostotietoja suostumukseesi perustuen. Evästeasetuksista voit muuttaa valintojasi milloin tahansa. Lue lisää tietosuojasta ja evästeistä.
Evästeasetukset
Käydessäsi Elisan sivuilla vierailusta tallentuu kävijätietoja. Tietojen perusteella parannamme sivujen toiminnallisuuksia ja tarjoamme sinulle personoitua sisältöä. Kävijätietoja yhdistetään toisiinsa selaimesi tallentamien evästeiden avulla. Kävijätietoja voidaan yhdistää myös asiakastietoihisi, mikäli olet ollut kirjautuneena sivustollamme. Elisa voi luovuttaa tietojasi, kuten selain- ja ostotietoja, kumppaneilleen suostumukseesi perustuen.
Kyseiset kumppanit toimivat tietojen käsittelyn osalta itsenäisinä rekisterinpitäjinä. Lisätietoa käsittelystä löydät kumppaneiden tietosuojaselosteista. Elisan käyttämät kumppanit löydät valitsemalla Näytä evästeet alta olevista evästetyypeistä. Näkymästä voit hyväksyä haluamasi evästeet. Evästevalinnat eivät vaikuta sivuillamme olevien mainosten määrään.
Lue lisää Elisan tietosuojaperiaatteista.
Hallinnoi asetuksia
Välttämättömät evästeet
Aina aktiivinen
Monet ominaisuudet, kuten ostoskori ja kirjautuminen, eivät toimi ilman näitä evästeitä. Nämä evästeet ovat aina käytössä.
Markkinointiin käytettävät
Sinulle näytetyt mainokset voidaan personoida kävijätietojesi perusteella. Suostuessasi näihin evästeisiin voit saada sivustollamme ja muualla internetissä mainoksia sinua kiinnostavista asioista.
Analytiikkaan käytettävät
Verkkosivujemme kehittäjät näkevät anonyymiä tietoa siitä, mitä asiakkaat sivuilla tekevät. Opimme esimerkiksi, mitkä sivut ovat luetuimpia ja miten sivuja voisi kehittää vielä paremmiksi.
Toiminnalliset evästeet
Toiminnalliset evästeet tekevät verkkosivujemme käytöstä vaivattomampaa muistamalla aiempia valintojasi tai asetuksia verkkosivuillamme.
Personointiin käytettävät
Voimme tehdä vierailustasi sinulle räätälöidyn esimerkiksi tuomalla etusivulle tarjouksen tuoteryhmästä, josta olet ollut aiemmin kiinnostunut.