Vastattu

Milloin tekninen tuki chattiin?

  • 22 August 2022
  • 13 kommenttia
  • 242 katselukerrat

Käyttäjätaso 5

Milloin Elisa lisää teknisen tuen myös chattiin jossa on nyt pelkkä asiakaspalvelu? Silloin joskus kun kysyin niin vastattin että testataan niin onko siis mikä tilanne? Onko tämä unohdettu ja laitettu mappi Ö:hön? 

Kilpailevalla operaattorilla Telia tuo toimii tosi hyvin että Minun Telia tietokoneella sekä iOS/Android sovelluksessa on chat joka on avoinna 24 h. Siellä on normaali asiakaspalvelu sekä tekninen tuki. 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi draakki 22 August 2022, 15:27

Katso alkuperäinen viesti

13 kommenttia

Käyttäjätaso 6

Ei ole suinkaan unohdettu 🙂 kyllähän tästä on ollut pilottia jos toistakin, ja ainakin muutaman vuoden ajan meillä on ollut aika lailla päivittäin chatissa vastailemassa myös asiakaspalvelijoita joilta löytyy teknisen tuen osaaminen. On vain vähän sitten tuuripeliä että sattuuko yhteydenotto vikatilanteen tiimoilta osumaan henkilölle jolla on asiasta syvempi osaaminen ja enemmän työkaluja käytettävissään. Tämä on meillä jatkuvasti mietintämyssyssä ja kehityksessä, mutta kyseessä on tietysti haastavampi henkilöstöresurssikysymys kun ensisijaisesti häiriöilmoituskanavassa puhelimitse pitää olla saavutettavissa 24/7. Toivotaan että saataisiin häiriöilmoituskanava pysyvästi myös chattiin saataville jossain kohtaa! 😊

Käyttäjätaso 5

Miksi puhelinitse pitää olla saavutettavissa 24/7? Jos Telia on onnistunut saamaan teknisen tuen soittamalla ja chatissa niin luulis et Elisakin pystyy. Ja tuskin se on rahasta kiinni kun voittoa tulee tilikautena.

Miksi puhelinpalvelusta on pidettävä kiinni? Siksikö kun jotkut ei välttämättä osaa käyttää chattia?

Elisan puhelin asiakaspalveluhan hiljeni sen jälkeen kun asiakaspalveluchat aloitti OmaElisan verkossa ja sovelluksessa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +6

Oma guruhan on jo chatissa ..?

Käyttäjätaso 7

Oma guruhan on jo chatissa ..?

Maksullinen oma guru yrittää auttaa asiakkaan vastuulla olevissa asioissa. Edellä varmaankin tarkoitettiin sitä teknistä tukea, joka auttaa Elisan vastuulla olevissa asioissa.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +4

Haetaanko tässä siis vikailmoitusten väkeä joka laatii sitten vikailmoituksen jos on elisan osuudella vikaa tai sitten rajaa ongelmaa ja ilmoittaa että tekninen tuki on se omaguru

Käyttäjätaso 5

Teknisellä tuella tarkoitan siis sitä, joka on samassa numerossa kuin asiakaspalvelu eli numerossa 010 190 240. Numerossa on asiakaspalvelu ark. 8-18 ja 24 h tekninen tuki. Juuri tämän teknisen tuen haluaisin myös sinne chattiin joka on OmaElisassa. Täl hetkel siin on vain asiakaspalvelu.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +4

niin se on siis vikailmoitukset, ei tekninen tuki.

 

Se varsinainen tekninen tuki on nykyisin omaguru palvelussa.

Käyttäjätaso 7

Se varsinainen tekninen tuki on nykyisin omaguru palvelussa.

Myös Elisan vastuulla olevissa ongelmissa? Tähän joukkoonhan kuuluu muitakin kuin vain verkon vikoja.

Käyttäjätaso 4

Miksi puhelinitse pitää olla saavutettavissa 24/7? Jos Telia on onnistunut saamaan teknisen tuen soittamalla ja chatissa niin luulis et Elisakin pystyy. Ja tuskin se on rahasta kiinni kun voittoa tulee tilikautena.

Miksi puhelinpalvelusta on pidettävä kiinni? Siksikö kun jotkut ei välttämättä osaa käyttää chattia?

Elisan puhelin asiakaspalveluhan hiljeni sen jälkeen kun asiakaspalveluchat aloitti OmaElisan verkossa ja sovelluksessa.

 

Monesti vikatilanteiden hoito on puhelimitse helpompaa, vaivattomampaa ja nopeampaa, tämän vuoksi halutaan tarjota 24/7 puhelinpalvelu vikailmoitusten osalta. On kuitenkin ihan totta, että paljon on ihmisiä jotka mielellään käyttää chattia ja kirjoittaen hoitaa asioita. Toivotaan siis, että jossain vaiheessa myös chat -palvelu kehittyy yhdeksi lisäkanavaksi!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +6

Se varsinainen tekninen tuki on nykyisin omaguru palvelussa.

Myös Elisan vastuulla olevissa ongelmissa? Tähän joukkoonhan kuuluu muitakin kuin vain verkon vikoja.

Ne hoidettaneen vikailmoituksien kautta ?

Käyttäjätaso 5

Vaikka normaali soittaminen on vaivatonta ja nopeaa niin se on vanhanaikaista. Chattaaminen on tätä päivää, oottehan te sen itsekkin nähnyt että asiakaspalvelu chatista tuli niin suosittu että siellä on usein ruuhkaa ja sitä ongelmaa koitatte kokoajan ratkaista. Kyllä näille chateille riittää tosi paljon kysyntää.

Ja tänä päivänä teknisellä tuella on paljon työkaluja jolla voi ratkaista ongelmia kuten etäyhteyden ottaminen asiakkaan koneeseen jolloin voidaan vika voidaan paikallistaa ja mahdollisesti korjaa. 

Myös videopuhelut on tätä päivää. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +6

Vaikka normaali soittaminen on vaivatonta ja nopeaa niin se on vanhanaikaista. Chattaaminen on tätä päivää, oottehan te sen itsekkin nähnyt että asiakaspalvelu chatista tuli niin suosittu että siellä on usein ruuhkaa ja sitä ongelmaa koitatte kokoajan ratkaista. Kyllä näille chateille riittää tosi paljon kysyntää.

Ja tänä päivänä teknisellä tuella on paljon työkaluja jolla voi ratkaista ongelmia kuten etäyhteyden ottaminen asiakkaan koneeseen jolloin voidaan vika voidaan paikallistaa ja mahdollisesti korjaa. 

Myös videopuhelut on tätä päivää. 

LLisäksi chatin voi tallentaa helposti ettei tarvi poliisia ja syytettä itseään puolustaessaan.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +4

Mitähän vikaa chatissa etäyhteydellä tutkittaisiin asiakkaan koneelta?

Kuulostaa kovasti asetusten säätäminen omaguruhommilta eikä miltään yhteyden vikatilanteen metsästykseltä.

Osallistu keskusteluun