Taloon tuli uusi läppäri. Onko oma turvapaketti tulokkaalle tarpeen, mietin. Tuskin tuosta haittaakaan on arvelin.
Kuvittelin, että voin ostaa uuden lisenssin entisten jatkoksi.
Jostain syystä se ei käynytkään. En ruvennut kinaamaan asiasta. Ostin mitä ehdotettiin. Ajattelin selvittää asian virka-aikana. Ja muutaman kerran etsiskelin Elisan asiakaspalvelun sähköpostiosoitetta. En löytänyt. Sen sijaan pyysivät antamaan arvosanan kokemastani palvelusta. Taitavat olla muodissa tuollaiset. Nyt olen kuluttanut hyvän tovin aikaani löytämättä sopivaa osoitetta. Ja Elisa on muistuttanut (sähköpostiviestillä !), että vain asennettu turvapaketti antaa turvaa. Tarvitsemaani apua saisin gurulta.
Kokemani ei ihan vastaa käsitystäni hyvästä asiakaspalvelusta. Paljonko minun pitää maksaa, jos haluan tietää, mitä minun sopimukseeni oikein sisältyy? Onko tällainen asiakaspalvelu kaikkien pykälien mukaista?
Miksi vanhus vuodattaa tällaista? Jos ei Elisa tyydytä, niin saahan samaa pakettia toisella nimellä, eikö. No, nostalgiasyistä. Olkoon vaikka naurettavaa. Minusta on mukava, kun osoite on sci.fi, tuolloisen sopimuskumppanin mukaan (Scifi Communications International Oy).
Eihän vielä ole mahdollista viedä osoitetta mukanaan, kun vaihtaa operaattoria. Puhelinnumeron tapaan. Eihän?
