Mstä siis nään asiakasnumeroni kun ei ole laskua tullut enkä viitsi sinne soittaa.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi kissat1
Katso alkuperäinen viestiMstä siis nään asiakasnumeroni kun ei ole laskua tullut enkä viitsi sinne soittaa.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi kissat1
Katso alkuperäinen viestiTodennäköisesti näet asiakasnumerosi kirjautumalla verkkoasiointi.elisa.fi. Tarvitset tunnistautumiseen pankkitunnukset tms.
https://verkkoasiointi.elisa.fi/
Sanoivat chatissa että mene sopimustietoihin mutten löytänyt sellaista kohtaa
Katsoitko sieltä vasemman palkin “Tuotteesi” kohdan alta, jos kaapeli-TV-asiakkuus löytyisi sen alta. Sitten vaakasuuntaisesti ylälaidassa lienee neljä “laatikkoa”, joista viimeinen on otsikoitu “Sopimus”. Tuon alta löysin ainakin matkapuhelinasiakkuuteni asiakasnumeron.
Vaihtoehtoisesti kaapeli-TV -sopimustiedot avautuvat keskelle alasvetovalikkoon, jossa otsikon “Sopimus, omistaja ja valtuutus” alta näet asiakasnumeron.
tuolla netissä näytti olevan laskussa :)
tuolla netissä näytti olevan laskussa :)
Hyvä juttu, että löytyi. Olisiko asiakasnumero löytynyt jommalla kummalla kuvailemallani tavalla. Mulla itelläni ei ole kaapeli-TV-sopimusta, joten en sitä itse näe.
Omistuksessa on useampi puheliittymä. Saako eri liittymälle toisen asiakasnumeron eli oman laskun? Tämä helpottaisi laskutusasioissa.
Omistuksessa on useampi puheliittymä. Saako eri liittymälle toisen asiakasnumeron eli oman laskun? Tämä helpottaisi laskutusasioissa.
Saahan sille kaiketi oman laskun.
Ota yhteyttä:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Tai käy Elisa myymälässä.
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi