Skip to main content
Vastaus

Mistä saa jatkuvat myyntipuhelut pois?

  • January 15, 2022
  • 3 kommenttia
  • 863 katselukerrat

Nyt alkaa tulemaan mitta täyteen. Lähes joka viikko, ainakin 1-2 kertaa kuussa soitellaan ilmeisesti outbound soittofirman toimesta, että “Olikos sun osoite vielä xxx, mites se sun laajakaista on toiminut? Meillä olisi nyt asiakkaille tällainen mahtava tarjous xxx”.

 

Omasta elisasta kaikki markkinointikiellot ja asetukset on pois päältä ja olen paristi pyytänyt myyjää merkitsemään tietoihin, että eivät soittaisi ja silti samat myyntisoitot vaan jatkuvat. 

Toinen asia on se, että “omat tiedot” osiossa on linkki “Ota yhteyttä asiakaspalveluun”, johtaa ihan väärälle sivulle: https://elisa.fi/netti/omakotitalot/talokuitu/#nain-elisa-netti-omakotitaloon-valokuitu-ratkaisun-hankkiminen-etenee 

Nämä jatkuvat soitot on niin rasittavia, että kohta maksan mielelläni toiselle operaattorille muutaman euron enemmän palveluissa, että saa olla ilman näitä soittoja. Telialla ei tule vastaavia soittoja.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

 

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/asiakasviestinta-ja-tietosuoja/ohje/markkinointiluvat-ja-asiakasviestinta/

 

Puhelinmarkkinointi:

Voit kieltää Elisan puhelinmarkkinoinnin ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme elisa.fi/yhteydenotto  

Chatti yleensä nopein tapa, mutta Esa-Pekka botti nykyään vähän liiankin usein paikalla, mutta kannattaa kyttäillä.

Arkisin hyvä on: Soittakaa minulle Kohta yhteydenotto sivun alhaalla.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

Sokrates
  • January 15, 2022

Nyt alkaa tulemaan mitta täyteen. Lähes joka viikko, ainakin 1-2 kertaa kuussa soitellaan ilmeisesti outbound soittofirman toimesta, että “Olikos sun osoite vielä xxx, mites se sun laajakaista on toiminut? Meillä olisi nyt asiakkaille tällainen mahtava tarjous xxx”.

 

Omasta elisasta kaikki markkinointikiellot ja asetukset on pois päältä ja olen paristi pyytänyt myyjää merkitsemään tietoihin, että eivät soittaisi ja silti samat myyntisoitot vaan jatkuvat. 

 

Nämä jatkuvat soitot on niin rasittavia, että kohta maksan mielelläni toiselle operaattorille muutaman euron enemmän palveluissa, että saa olla ilman näitä soittoja. Telialla ei tule vastaavia soittoja.

OmaElisassa voi estää vain markkinoinnin tekstiviesteillä ja sähköpostilla. Laita yksityisviestillä tiedot asiakkuudestasi @OmaYhteisö-tiimi :lle ja pyydä heitä aktivoimaan soitonestot.


  • Vastaus
  • January 15, 2022

 

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/asiakasviestinta-ja-tietosuoja/ohje/markkinointiluvat-ja-asiakasviestinta/

 

Puhelinmarkkinointi:

Voit kieltää Elisan puhelinmarkkinoinnin ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme elisa.fi/yhteydenotto  

Chatti yleensä nopein tapa, mutta Esa-Pekka botti nykyään vähän liiankin usein paikalla, mutta kannattaa kyttäillä.

Arkisin hyvä on: Soittakaa minulle Kohta yhteydenotto sivun alhaalla.


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • January 17, 2022

Asia on nyt hoidettu twitterin kautta.