Skip to main content
Vastaus

Mitä kautta laitteen vaihdot, reilun viikon toimi 👍

  • January 21, 2023
  • 6 kommenttia
  • 197 katselukerrat

Eli mitä kautta laitteen vaihto uuteen onnistuu helpoiten ja mihin pitää ilmoittaa ettei uusia liittymän avausmaksuja tule? 

P.s. viikon toimi ihan hyvin. Sitten alkoi tulla viestejä: akku loppumassa (vaikka 90 pinnaan jäljellä kotona laturiin laittaessa), nyt ei enää yhdistä gps:ään kuin joitain sekuntteja joskus. Ainoa asia mitä voi tehdä on soittaa. On kokeiltu laittaa laturiin ja pois monta kertaa, jne...

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Juuso Y

Kyseessä siis ketjun mukaisesti musti active kapula, ostetta Mustista ja Mirristä. Musti ja Mirri otti laitteen takas ja anto rahat myös takaisin, kun ei ollut uutta tilalle. Taitaa olla näissä aika paljon näitä ongelmia viestiketjujen perusteella. Pitänee vielä perua liittymä, sit uutta trackeriä etsiskelemään.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

6 kommenttia

Lautturi
Forum|alt.badge.img+12
  • Superstara
  • January 23, 2023

Moikka @Juuso Y! Tervetuloa OmaYhteisöön!

 

Mikä laite tarkalleen kyseessä? Tällaisissa tapauksissa laitevaihdon/korjauksen osalta päätöksen tekee huoltoliike.


  • January 23, 2023

Eli mitä kautta laitteen vaihto uuteen onnistuu helpoiten ja mihin pitää ilmoittaa ettei uusia liittymän avausmaksuja tule? 

P.s. viikon toimi ihan hyvin. Sitten alkoi tulla viestejä: akku loppumassa (vaikka 90 pinnaan jäljellä kotona laturiin laittaessa), nyt ei enää yhdistä gps:ään kuin joitain sekuntteja joskus. Ainoa asia mitä voi tehdä on soittaa. On kokeiltu laittaa laturiin ja pois monta kertaa, jne...

 

Tuoltahan se liittymäjuttu selviää:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • Vastaus
  • January 23, 2023

Kyseessä siis ketjun mukaisesti musti active kapula, ostetta Mustista ja Mirristä. Musti ja Mirri otti laitteen takas ja anto rahat myös takaisin, kun ei ollut uutta tilalle. Taitaa olla näissä aika paljon näitä ongelmia viestiketjujen perusteella. Pitänee vielä perua liittymä, sit uutta trackeriä etsiskelemään.


tontze
Forum|alt.badge.img+19
  • Superstara
  • January 23, 2023

Meillä on Tractive toiminut hyvin, mm. motonet myy.


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • January 23, 2023

Meillä on Tractive toiminut hyvin, mm. motonet myy.

Juu, jossain osu tää Tractive kans silmään. Taidanpa vaihtaa, kiitti vinkistä 👍


Lautturi
Forum|alt.badge.img+12
  • Superstara
  • January 24, 2023

Kyseessä siis ketjun mukaisesti musti active kapula, ostetta Mustista ja Mirristä. Musti ja Mirri otti laitteen takas ja anto rahat myös takaisin, kun ei ollut uutta tilalle. Taitaa olla näissä aika paljon näitä ongelmia viestiketjujen perusteella. Pitänee vielä perua liittymä, sit uutta trackeriä etsiskelemään.

Jaa sitä näköjään olin vaihteeksi ihan puusilmänä liikenteessä 😅 Hyvä, että homma kuitenkin etenee 👍