Skip to main content
Vastaus

Miten asiakaspalvelun tavoittaa säädyllisessä ajassa

  • November 20, 2025
  • 9 kommenttia
  • 192 katselukerrat

Ideoita tai tietoa miten Elisan asiakaspalvelun tavoittaa?

  1. olen soittanut toistakymmentä kertaa ja jonottanut 5-10min. Perinteinen “poikkeuksellista ruuhkaa...kuten ollut vuosia)…
  2. Nyt jonottanut (edelleen) 90min - “hetki vielä...” sanovat
  3. Chatti ruuhkainen - eivät vastaa
  4. soittoajan saa yli viikon päähän ja varsinaiseen asiaan ei ole antaa soittoaikoja lainkaan???

Onko tietoa miten pääsee yhteyteen

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Tuossa pari vaihtoehtoa.

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 

OmaElisa, erinomaisen hyvä kanava:

Omaelisa: Klikkaa nimipallukan vieressä kolmea viivaa>Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

(Vastauksessa menee pari päivää.)

9 kommenttia

sakarialanne
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+24
  • OmaYhteisön moderaattori
  • November 20, 2025

Laita OmaElisan kautta viestiä, jos asiasi ei ole kiireellinen.


  • Vastaus
  • November 20, 2025

Tuossa pari vaihtoehtoa.

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 

OmaElisa, erinomaisen hyvä kanava:

Omaelisa: Klikkaa nimipallukan vieressä kolmea viivaa>Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

(Vastauksessa menee pari päivää.)


Forum|alt.badge.img+12
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • November 20, 2025

Ideoita tai tietoa miten Elisan asiakaspalvelun tavoittaa?

  1. olen soittanut toistakymmentä kertaa ja jonottanut 5-10min. Perinteinen “poikkeuksellista ruuhkaa...kuten ollut vuosia)…
  2. Nyt jonottanut (edelleen) 90min - “hetki vielä...” sanovat
  3. Chatti ruuhkainen - eivät vastaa
  4. soittoajan saa yli viikon päähän ja varsinaiseen asiaan ei ole antaa soittoaikoja lainkaan???

Onko tietoa miten pääsee yhteyteen

  • Olemalla esim. Elisa Etuohjelmassa Platina-tasolla jolloin puhelimitse nopeampi pääsy asiakaspalveluun.
  • Laittamalla soittopyynnön OmaElisan kautta
  • Laittamalla viestin OmaElisan kautta

 


Forum|alt.badge.img+10
  • Tietäjä
  • November 20, 2025

Minä olen laittanut viestin OmaElisan asiakaspalvelun kautta ja olen saanut nopeasti vastauksen.


Forum|alt.badge.img+9
  • Avulias
  • November 21, 2025

Ideoita tai tietoa miten Elisan asiakaspalvelun tavoittaa?

  1. olen soittanut toistakymmentä kertaa ja jonottanut 5-10min. Perinteinen “poikkeuksellista ruuhkaa...kuten ollut vuosia)…
  2. Nyt jonottanut (edelleen) 90min - “hetki vielä...” sanovat
  3. Chatti ruuhkainen - eivät vastaa
  4. soittoajan saa yli viikon päähän ja varsinaiseen asiaan ei ole antaa soittoaikoja lainkaan???

Onko tietoa miten pääsee yhteyteen

  • Olemalla esim. Elisa Etuohjelmassa Platina-tasolla jolloin puhelimitse nopeampi pääsy asiakaspalveluun.
  • Laittamalla soittopyynnön OmaElisan kautta
  • Laittamalla viestin OmaElisan kautta

 

Eli etuohjelma laittaa muut asiakkaat  hunompaa asemaan  ihan perusasiakaspalvelunkin  osalta mikä pitäs olla kaikille sama.


  • Tulokas
  • November 27, 2025

Olen kohta jonottanut tunnin ja alkaa tuntua siltä, että kaduttaa vaihto takaisin Elisalle, kun DNA toimi ihan ok. Jösses, miten huonosti voi olla asia hoidettu. Kuulemma jotain saisi takaisinsoittopyynnön, mutta ei ainakaan tässä samalla kun jonottaa.

 

Todella huonoa palvelua

 

EDIT: 28.11.2025 // Siirretty olemassa olevaan ketjuun. -Burnett


  • Tulokas
  • November 27, 2025

Olen odottanut yli tunnin asiakaspalvelun vastausta. Minulle ei ole tarjottu mahdollisuutta takaisinsoittoon, mutta tässä tilanteessa en myöskään aio luovuttaa, kun olen jonottanut näin kauan. Olen yrittänyt tätä useampana päivnä, mutta ei ole tärpännyt. Ymmärrän, että on Black Friday/week, mutta kyllä näissä tapauksissa pitäisi varautua paremmin ruuhkiin.

Kyllä sapettaa, melkein ottaa päähän, että palasin takaisin Elisalle…

 

Arttu P.

 

EDIT: 28.11.2025 // Siirretty olemassa olevaan ketjuun. -Burnett


  • November 27, 2025

Asiakaspalvelun yhteydenottovaihtoehtoja:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat Omaelisassa  ma-pe 8-18

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 

Sähköinen yhteydenottolomake

Varaa soittoaika OmaElisassa 

Tai: Omaelisa >Tuki>Varaa soittoaika

Asiakaspalvelupuhelu:

OmaElisa, oiva vaihtoehto:

Omaelisa >Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

 

EDIT: 28.11.2025 // Siirretty olemassa olevaan ketjuun. -Burnett


Forum|alt.badge.img+12
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • November 28, 2025

Ideoita tai tietoa miten Elisan asiakaspalvelun tavoittaa?

  1. olen soittanut toistakymmentä kertaa ja jonottanut 5-10min. Perinteinen “poikkeuksellista ruuhkaa...kuten ollut vuosia)…
  2. Nyt jonottanut (edelleen) 90min - “hetki vielä...” sanovat
  3. Chatti ruuhkainen - eivät vastaa
  4. soittoajan saa yli viikon päähän ja varsinaiseen asiaan ei ole antaa soittoaikoja lainkaan???

Onko tietoa miten pääsee yhteyteen

  • Olemalla esim. Elisa Etuohjelmassa Platina-tasolla jolloin puhelimitse nopeampi pääsy asiakaspalveluun.
  • Laittamalla soittopyynnön OmaElisan kautta
  • Laittamalla viestin OmaElisan kautta

 

Eli etuohjelma laittaa muut asiakkaat  hunompaa asemaan  ihan perusasiakaspalvelunkin  osalta mikä pitäs olla kaikille sama.

Itse taas näen, että Etuohjelman Platina-tason asiakkaat ovat etuoikeutettu, koska maksavat keskittämistään liittymistään yms enemmän niin hyvä juttu, kun pääsevät jonon ohi asiakaspalveluun jos soittavat