Skip to main content
Vastaus

Miten saan korjattua etuohjelmasta puuttuvia pisteitä

  • November 19, 2024
  • 9 kommenttia
  • 205 katselukerrat

Etupisteistä puuttuu suurin osa liittymän avaamisen alkaen. Onko mahdollista korjata pisteiden laskemista todelliseen liittymän avaamisen ajankohtaan?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Anspandeemus

Täällä on Etuohjelmasta Usein Kysytyt Kysymykset. Liittyy nyt varmaan tähän kohtaan, jota lainaan suoraan tähän vastaukseen:

Asiakkuuden kesto ei ole oikein OmaElisassa:
 

“Asiakkuuden keston laskenta aloitetaan siitä hetkestä, kun sinulle on avautunut ensimmäinen Elisa Etuohjelmaan kuuluva liittymä- tai palvelusopimus Elisa Oyj:lle. Kestoa ei siis lasketa siitä hetkestä, kun sopimus on avautunut esim. HPY:lle tai Radiolinjalle.

Jos olet siirtynyt Elisalta toiselle operaattorille ja takaisin, ja katkos oli yli 30 vrk, asiakkuutesi keston lasku alkaa siitä päivästä kun olet palannut Elisan asiakkaaksi mikäli sinulla on etuohjelmaan kuuluva sopimus.
Mikäli olet ollut Elisan asiakkaana ilman Elisa Etuohjelmaan kuuluvaa sopimusta yli 30 vrk ja avaat uuden etuohjelmaan kuuluvan sopimuksen, asiakkuuden keston lasku alkaa alusta.
Mikäli sopimuksesi on siirtynyt Elisa Oyj:lle yrityskaupan myötä, asiakkuuden keston katsotaan alkaneen siitä hetkestä kun sopimus on avautunut Elisa Oyj:n asiakashallintajärjestelmään.

Asiakkuuden kestolla on merkitystä aina 11 vuoteen saakka, jolloin olet saavuttanut maksimipisteet mitä asiakkuuden kestosta voi saada.”


Tervetuloa OmaYhteisöön ​@E 2 ! 😊

9 kommenttia

  • November 19, 2024

Etupisteistä puuttuu suurin osa liittymän avaamisen alkaen. Onko mahdollista korjata pisteiden laskemista todelliseen liittymän avaamisen ajankohtaan?

Tuolla tietoa:

Elisa Etuohjelma - Elisa

Esim.

Miten Elisa Etuohjelma toimii?

Elisa Etuohjelman ohjeet

Asiakkuuden kesto ei ole oikein OmaElisassa

Kysäise asiakaspalvelusta, niin selviää:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

 

 


Anspandeemus
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • Vastaus
  • November 22, 2024

Täällä on Etuohjelmasta Usein Kysytyt Kysymykset. Liittyy nyt varmaan tähän kohtaan, jota lainaan suoraan tähän vastaukseen:

Asiakkuuden kesto ei ole oikein OmaElisassa:
 

“Asiakkuuden keston laskenta aloitetaan siitä hetkestä, kun sinulle on avautunut ensimmäinen Elisa Etuohjelmaan kuuluva liittymä- tai palvelusopimus Elisa Oyj:lle. Kestoa ei siis lasketa siitä hetkestä, kun sopimus on avautunut esim. HPY:lle tai Radiolinjalle.

Jos olet siirtynyt Elisalta toiselle operaattorille ja takaisin, ja katkos oli yli 30 vrk, asiakkuutesi keston lasku alkaa siitä päivästä kun olet palannut Elisan asiakkaaksi mikäli sinulla on etuohjelmaan kuuluva sopimus.
Mikäli olet ollut Elisan asiakkaana ilman Elisa Etuohjelmaan kuuluvaa sopimusta yli 30 vrk ja avaat uuden etuohjelmaan kuuluvan sopimuksen, asiakkuuden keston lasku alkaa alusta.
Mikäli sopimuksesi on siirtynyt Elisa Oyj:lle yrityskaupan myötä, asiakkuuden keston katsotaan alkaneen siitä hetkestä kun sopimus on avautunut Elisa Oyj:n asiakashallintajärjestelmään.

Asiakkuuden kestolla on merkitystä aina 11 vuoteen saakka, jolloin olet saavuttanut maksimipisteet mitä asiakkuuden kestosta voi saada.”


Tervetuloa OmaYhteisöön ​@E 2 ! 😊


  • November 22, 2024

Asiakkuuden kestolla on merkitystä aina 11 vuoteen saakka, jolloin olet saavuttanut maksimipisteet mitä asiakkuuden kestosta voi saada.”
 

Ja edelleen tuolla 11 vuoden asiakkuudella saa saman tason (alimman) kuin 1kk asiakkuudella. Mitä hemmettiä Elisa?


  • November 22, 2024

Asiakkuuden kestolla on merkitystä aina 11 vuoteen saakka, jolloin olet saavuttanut maksimipisteet mitä asiakkuuden kestosta voi saada.”
 

Ja edelleen tuolla 11 vuoden asiakkuudella saa saman tason (alimman) kuin 1kk asiakkuudella. Mitä hemmettiä Elisa?

Tuollahan on asiakkuuden keston lisäksi olevia:

Elisa Etuohjelman ohjeet

Esim.

Mitkä kaikki palvelut kerryttävät etua?

Elisan kautta tilatut palvelu- tai liittymäsopimukset.

Elisa Etuohjelman piiriin ei kuulu.


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • November 22, 2024

Etuohjelma laskee pisteet 2023 vuodesta ja liittymä ollut vuosia jo ennen tätä, eli siis yhtä kauan kuin tämänhetkinen numerokin on ollut minulla. Ei kylläkään yllätä, kun ei toimi mikään muukaan... 200megan netistä saa 2megaa irti, puhelut pätkii, lahjakortteja ei pysty syöttämään mihinkään niitä käyttääkkseen jne


Forum|alt.badge.img+3
  • Avulias
  • November 23, 2024

Mikä niitä edes kerryttää?. Minä olen huomannut että ei ole muuttunut miksikään pitkään aikaan.

Kertyykö pisteitä myös maksetusta puhelin laskusta jos kyllä. Niin ei ole toiminut itsellään se.


  • November 23, 2024

Mikä niitä edes kerryttää?. Minä olen huomannut että ei ole muuttunut miksikään pitkään aikaan.

Kertyykö pisteitä myös maksetusta puhelin laskusta jos kyllä. Niin ei ole toiminut itsellään se.

Ohjeen mukaan noin:

“Puhelinliittymä (vain kuukausi-/perusmaksu.)”

Puhelinliittymästä ei kovinkaan paljoa taida herua:

“Lisäksi saat tasopisteitä Elisa Etuohjelmassa huomioitavan kuukausittaisen laskutuksesi perusteella. Siihen sisältyvät kuukausittain laskutettavat liittymä- ja palvelusopimuksesi. Laiteostoja ja luottokauppasopimuksia ei huomioida. Saat 10 tasopistettä jokaiselta kuukausittaisen laskutuksesi alkavalta 10 eurolta 0 eurosta aina 200 euroon asti.”

 


sakarialanne
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+24
  • OmaYhteisön moderaattori
  • November 23, 2024

Kertyykö pisteitä myös maksetusta puhelin laskusta jos kyllä. Niin ei ole toiminut itsellään se.

Ei kerry lisäpisteitä. Lasku kuuluu aina maksaa muutenkin.


  • November 23, 2024

“Puhelinliittymä (vain kuukausi-/perusmaksu.)”

“Laiteostoja ja luottokauppasopimuksia ei huomioida. Saat 10 tasopistettä jokaiselta kuukausittaisen laskutuksesi alkavalta 10 eurolta 0 eurosta aina 200 euroon asti.”

Aika selvää, että hyvälle tasolle päästäkseen pitää olla käytössä useita kalliita palveluita. Monessa tilanteessa palveluiden kilpailutus toisi suuremmat edut kuin etuojelma.

Pääseehän 20 euron liittymilläkin toki maksimiin asti, jos niitä on 10 kpl saman henkilön nimissä. Suurperheellinen tai naapureille kans.

 

200megan netistä saa 2megaa irti, puhelut pätkii,

Tuommoisessa tilanteessa kannattaa äkkiä testata muiden operaattorien toimivuus ja vaihtaa toimivampaan. Tai jos kaikki toimivat yhtä huonosti, vaihda pienempään liittymään. Olemattomasta ei kannata maksaa, edes etuohjelman nimissä.