Mobiiliyhteydet ei toimi kunnolla ja verkko on heikko

  • 16 November 2023
  • 3 kommenttia
  • 76 katselukerrat

Hei!

Kotona ollessani SIM-kortin antenni ei toimi ja netti ei toimi ollenkaan. Useimmiten jos toimii niin se on erittäin heikko
Kotona käytän aina kodin Wi-Fiä!!

Mutta miksi maksan paljon rahaa laskussa?!!

Varastat vain rahaa, miksi minun pitäisi maksaa ylimääräistä, kun olen suurimman osan ajasta kotona ja käytän Wi-Fi-yhteyttä?!!!

T: Mahdi

Anspandeemus 3 kuukautta sitten

Ongelmatilanteissa kannattaa aina olla yhteydessä Elisan Asiakaspalveluun. Asiakaspalvelun kautta pystytään tarkemmin katsomaan sinun tilannettasi ja tarjoamaan apuja. Löydät yhteystiedot täältä: Linkki 👍

Tervetuloa OmaYhteisöön @Mahdii ! 😁

Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Hei!

Kotona ollessani SIM-kortin antenni ei toimi ja netti ei toimi ollenkaan. Useimmiten jos toimii niin se on erittäin heikko
Kotona käytän aina kodin Wi-Fiä!!

Mutta miksi maksan paljon rahaa laskussa?!!

Varastat vain rahaa, miksi minun pitäisi maksaa ylimääräistä, kun olen suurimman osan ajasta kotona ja käytän Wi-Fi-yhteyttä?!!!

T: Mahdi

huom. en edusta elisaa! olen vain yksittäinen henkilö täällä.

ilmeisesti sanavalinnat meni vähän hutiin. varmaan tarkoitit kuuluvuutta. voihan laitteessakin olla vikaa, oletko kokeillut ulkona? mutta kilpailjoiden verkkoa kannattaa kuitenkin testailla. vältä ne määräaikaiset.

ja kyllä, hinnat on nousseet sietokykyjen äärirajoille, joten kilpailutus numeronsiirrolla alkaa tuomaan tarjouksia.

olisit kuitenkin voinut kertoa laitteen mistä kysymys, ja myös liittymäntyypin.

ja lopuksi tuo sanavalinta “Varastat vain rahaa,”, sitä nämä operaattorit tuntuu tekevän.

 

Käyttäjätaso 7

1) Heikon kuuluvuuden syy saattaa olla talon rakenteissa, jotka estävät radioaaltojen kulun. Operaattori ei mahda tälle mitään.

2) Mitä hintoihin tulee, liittymät kannattaa kilpailuttaa. Usein nykyinen operaattori antaa kunnollisen hintatarjouksen vasta siinä vaiheessa, kun olet tehnyt numeronsiirron toiselle operaattorille.

3) Jos olet enimmäkseen kotona, jossa käytät wifiä, mieti tarkkaan minkälaisen liittymän tarvitset puhelimeen, jotta et tule maksaneesi liikaa turhasta.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +7

Ongelmatilanteissa kannattaa aina olla yhteydessä Elisan Asiakaspalveluun. Asiakaspalvelun kautta pystytään tarkemmin katsomaan sinun tilannettasi ja tarjoamaan apuja. Löydät yhteystiedot täältä: Linkki 👍

Tervetuloa OmaYhteisöön @Mahdii ! 😁

Osallistu keskusteluun