Vastattu

Myymälät ja tuotteet

  • 26 May 2021
  • 3 kommenttia
  • 125 katselukerrat

Minulla on lahjakortti. Ensinnäkin piti olla S-ryhmän, mutta olikin Elisan. Lähikunnissa ei ole Elisan myymälää. Nyt olisin menossa kuun alussa paikkakunnalle jossa myymälä sijaitsee. Siellä vain ei ole myynnissä tuotetta minkä haluan. En saa myymälään yhteyttä, ei ole puhelinnumeroa eikä sähköpostia. Eikö voi tilata kyseistä tuotetta toisesta myymälästä!? Kuitenkin tavarat kulkevat niin mikä ongelma tässä on!? Ihan käsittämätöntä. Jää kohta lahjakortti käyttämättä ja menee sitten muuten liittymätkin vaihtoon. Tämäkin viesti piti tänne laittaa kun olisin mieluummin hoitanut sähköpostilla Elisan kanssa kahden kesken, mutta kun ei ole osoitetta!? Miten tämä voi olla näin vaikeaa!? 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JJesseJ 28 May 2021, 13:47

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Moikka @Niinakopola ja tervetuloa Omayhteisöön. 
Valitettavasti meillä ei ole suoria numeroita tai sähköpostiosoitetta suoraan myymälöihin mutta meille asiakaspalveluun voi jättää yhteydenoton sähköisesti tätä kautta https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/ tai OmaElisan “Viestit” osiosta pääsee lähettämään meille viestiä. 

Valitettavasti myymälöiden välillä ei paketteja ja tuotteita lähetetä. :/
 


 

Yllätyitkö? Muakin kusetettiin tuolla tavalla, sain lahjakortin Elisan liikkeeseen. Lähin on 30 km päässä ja se lahjakorttikin oli sellainen, että minimiosto :D Ja päivämääräkin on just umpeutumassa. Mä pyyhin sillä yhtä paikkaa ja vaihdoin just Moi Mobiiliin. Näkemiin Elisa!

Kiitos ei mistään!

Käyttäjätaso 7

Minulla on lahjakortti. Ensinnäkin piti olla S-ryhmän, mutta olikin Elisan. Lähikunnissa ei ole Elisan myymälää. Nyt olisin menossa kuun alussa paikkakunnalle jossa myymälä sijaitsee. Siellä vain ei ole myynnissä tuotetta minkä haluan. En saa myymälään yhteyttä, ei ole puhelinnumeroa eikä sähköpostia. Eikö voi tilata kyseistä tuotetta toisesta myymälästä!? Kuitenkin tavarat kulkevat niin mikä ongelma tässä on!? Ihan käsittämätöntä. Jää kohta lahjakortti käyttämättä ja menee sitten muuten liittymätkin vaihtoon. Tämäkin viesti piti tänne laittaa kun olisin mieluummin hoitanut sähköpostilla Elisan kanssa kahden kesken, mutta kun ei ole osoitetta!? Miten tämä voi olla näin vaikeaa!? 


Jos lahjakortin oikeasti piti olla S-ryhmän, niin Elisanhan pitää vaihtaa se. Vai paneeko hanttiin siinäkin.