Vastattu

OmaElisa sovelluksen asiakaspalvelu chat on taas rikki


Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +7

Miksi meinaa olemaan kokoajan ongelmia tämän kanssa? Poistaminen ja uudelleenasennus auttaa vain vähäksi aikaa kunnes ongelma alkaa uudelleen. En jaksaksi kokoajan uudelleenasentaa eikä toi on pysyvä ratkaisu ongelman korjaamiseen. Kun avaan chatin niin avautuu vain toi valkoinen sivu. Tietokoneen selaimessa on aina toiminut ongelmitta niin tämä mobiilin puolella pitäisi kans saada kuntoon koska tuskin kukaan on kokoajan tietokoneen ääressä niin tuo mobiin kautta yhteydenotto on se vaihtoehto.

 

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Suvi 9 February 2023, 12:50

Katso alkuperäinen viesti

22 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +7

Vai onko se tarkoituksella rikki vai onko nyt kyseessä huono koodari kun ton kans on usein ongelmia?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +7

Miksi tähän ei vastata? Annetaanko sen olla vain rikki?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Moikka! Testasin itsekin nyt tuota chatia. Minulla kävi samalla tavalla, mutta ihan hetken odottelun jälkeen ruutu ikäänkuin aktivoitui ja kaikki toimikin normaalisti. Tapahtuuko sinulla mitään jos jäät vain odottelemaan tuohon valkoiseen ruutuun?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +7

Ei tapahdu mitään, se jää vain odottamaan tuohon valkoiseen ruutuun.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

Ei tapahdu mitään, se jää vain odottamaan tuohon valkoiseen ruutuun.

@Team_Finland Kokeiletko tehdä puhelimelle verkkoasetusten nollauksen, joka tapahtuu yleensä seuraavasti: Asetukset - Yleinen/Järjestelmä - Nollaa/Palauta - Nollaa/Palauta verkkoasetukset. Onko mahdollisuus kokeilla myös puhelinta wifissä?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +7

Eipä noikaan auttanu. Mulla on kotona wifi ja koitin niin sama juttu et vain valkoista.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

@Team_Finland - Mikä puhelin sinulla on käytössä? Mikä käyttöjärjestelmän versio, ja mikä sovellusversio OmaElisasta?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +7

Nokia 5.4, Android 12 ja OmaElisan versio 3.2.909 eli uusin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Kiitos @Team_Finland vastauksesta ja lisätiedoista, laitan tätä selvitykseen. Palaamme asiaan.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

@Team_Finland - Meillä on tänään julkaistu sovelluksesta itseasiassa juuri uusi päivitys. Tarkistatko vielä, onko Play-kaupassa uusia päivityksiä? 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +7

Päivitin sovelluksen mutta ei se auttanu, sama toistuu että jää vain valkoiseksi kun avaan asiakaspavely chatin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Päivitin sovelluksen mutta ei se auttanu, sama toistuu että jää vain valkoiseksi kun avaan asiakaspavely chatin.


Kiitos kun @Team_Finland testasit, vietiin tämä tieto eteenpäin kehitystiimille, tutkitaan ja hutkitaan 👍🏼

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Tässä haasteeksi on nyt tullut sellainen, että emme saa toistettua tätä ongelmaa täällä päässä ollenkaan 😕 Hieman mysteeriksi jää siis vielä tässä vaiheessa. Onko sinulla muita laitteita millä testata sovelluksen toimintaa?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +7

Ei valitettavasti ole. Eli mitä nyt? Uudelleen asennus ei ole pysyvä apu kun chatti toimii jonkun aikaa ja sit tulee taas uudestaan toi ongelma.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Ei valitettavasti ole. Eli mitä nyt? Uudelleen asennus ei ole pysyvä apu kun chatti toimii jonkun aikaa ja sit tulee taas uudestaan toi ongelma.

Hei @Team_Finland!

Onko tilanne siis se, että uudelleen asennuksen jälkeen chat on kuitenkin (ainakin ajoittain?) toiminut?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +7

Kyllä mutta en kokoajan jaksa poistaa ja asentaa uudelleen sovellusta, se ei ratkaise tätä ongelmaa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Kyllä mutta en kokoajan jaksa poistaa ja asentaa uudelleen sovellusta, se ei ratkaise tätä ongelmaa.

Sitä en tarkoittanutkaan, se oli lähinnä tarkentava kysymys, sillä olin ensin siinä luulossa, että tämä ei sinulla toimi lainkaan.

Kuten @Lautturi aiemmin totesi, me emme ole toistaiseksi saanut tätä toistettua. Näin ollen on vaikea päästä vikaan käsiksi 😕 OmaElisa-sovellusta sekä chattia kehitetään jatkuvasti, joten pidämme tämän haasteen muistissa kun uusia juttuja tehdään.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +7

Luulempa että tämä ongelma esiintyy tietyillä eikä enemmistöllä. Ja tuohon chattiin olisi kiva saada se 24h tekninen tuki joka tulisi normaalin puhelun rinnalle. Luultavasti toi tarvii suorituskyvyn parantamista että chat alkaa toimia.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +2

Yritin tässä tuota chattia tänään tietokoneen kautta , mutta eihän se toimi.

Mutta yrityksille tarkoitettu chatti toimi kuin junan vessa, oli heti 3 chattaajaa listalla.

Miksi tavallisille asiakkaille tarkoitettu chatti ei toimi. klikatessa tulee vain ..

 

Chattaa kanssamme

 

Ma-pe klo 8-21

La-su klo 9-17

 

Käyttäjätaso 7

Yritin tässä tuota chattia tänään tietokoneen kautta , mutta eihän se toimi.

Mutta yrityksille tarkoitettu chatti toimi kuin junan vessa, oli heti 3 chattaajaa listalla.

Miksi tavallisille asiakkaille tarkoitettu chatti ei toimi. klikatessa tulee vain ..

 

Chattaa kanssamme

 

Ma-pe klo 8-21

La-su klo 9-17

 

Jos ei Chatti näy, niin

asiaan auttaa, kun käväisee vaikka verkkokaupan sivulla ja takaisin.

Tulee Chatti näkyviin.

 

Itsellä myös toi chatti ei toimi, ollut noin yli kuukauden. Tosin valkoisen ruudun sijaan tulee "jokin meni pieleen" chatin lataamisen aikana

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +8

Onhan sulla uusin sovellusversio ladattuna? 🤔

Osallistu keskusteluun