Skip to main content

Soitin oma guruun neljänä päivänä peräkkäin samasta ongelmasta ja aina oli sama henkilö neuvomassa . Hänen neuvonsa oli täysin virheelliset. Tilasin henkilön kotiin katsomaan missä vika on, hän ilmoitti heti, että virhe ei ollut se mistä minua neuvottiin 4- kertaa puhelimen välityksellä väärin. Otin yhteyttä laskutukseen ilmoittaen, että miksi joudun maksamaan oma gurun vääristä neuvoista, he vähensivät 30 € koko summasta, mikä oli erittäin suuri. Mihin voin ottaa yhteyttä kyseisestä tilanteesta jossa minua on laskutettu vääristä neuvoista, saman henkilön toimesta useamman kerran? Toivottavasti saisin teiltä jotain neuvoja!! 

EDIT: 6.8.2024 // Muokattu tunnistetiedot pois. - Ilponen
 

Tuolla vähän aiheen tiimoilta:

6.2.2024

Elisan asiakas maksoi 60 euroa ”tyhjästä”

“Aikaveloitteisen palvelun luonteeseen kuuluu, että asiakas maksaa asiantuntijan ajasta, vaikka ongelman lopullinen ratkaisu vaatisi asiakkaalta muitakin toimenpiteitä.

Se, että ongelma ei ratkea ja asiakas tulee maksaneeksi niin sanotusti tyhjästä, ei tarkoita, että tarjotussa palvelussa olisi ollut virhe.

Kilpailu- ja kuluttajaviraston erityisasiantuntija  ei ottanut Kuluttaja-lehden haastattelussa kantaa kyseisen Omaguru-asiakkaan tapaukseen, mutta totesi yleisellä tasolla, että tietoteknisestä asiantuntijapalvelusta saa periä maksun, vaikka ongelma ei ratkeaisikaan.

Olennaista on se, että asiakas tietää puhelun maksullisuudesta ja hinnan määräytymisestä.”


Osallistu keskusteluun