Skip to main content

ks otsikko

ks otsikko

Voithan toki kokeilla ostoa verkkokaupassa, josko siellä tilauksen

hyväksymisvaiheessa antaa käyttää lahjakorttia.

OmaElisassa voi tarkistaa tilauksen tilan.

Omaelisa/ Tuotteesi ja tilauksesi/Tilaukset

Josko palautunut ym.

 

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin siellä

tarkistavat sen lahjakortin:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

 

 

 

 

 

 


Oletko tehnyt peruutuksen OmaElisassa? Näkyykö  sinulla Tilaukset-välilehdellä tuosta lahjakortin palautuksesta? 🤔 Jos ei, niin noilla Kimblezin ohjeiden avulla yhteyttä Asiakaspalveluun. 👍

Tervetuloa OmaYhteisöön @wmanni ! 😊


Osallistu keskusteluun