ks otsikko
ks otsikko
Voithan toki kokeilla ostoa verkkokaupassa, josko siellä tilauksen
hyväksymisvaiheessa antaa käyttää lahjakorttia.
OmaElisassa voi tarkistaa tilauksen tilan.
Omaelisa/ Tuotteesi ja tilauksesi/Tilaukset
Josko palautunut ym.
Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin siellä
tarkistavat sen lahjakortin:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Omaelisassakin voi viestitellä:
Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.
Oletko tehnyt peruutuksen OmaElisassa? Näkyykö sinulla Tilaukset-välilehdellä tuosta lahjakortin palautuksesta? Jos ei, niin noilla Kimblezin ohjeiden avulla yhteyttä Asiakaspalveluun.
Tervetuloa OmaYhteisöön
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Elisalaisten sisäänkirjautuminen Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi