Olin sivullisena kuuntelemassa vanhemman henkilön (asiakas) ja asiakaspalvelijan puhelinkeskustelua. Asiakas oli hädissään saapuneesta isosta laskusta ja pyysi osamaksua laskulleen. Asiakaspalvelija puhui epäselvästi ja asiakas joutui pyytämään asiakaspalvelijaa toistamaan puheensa toistuvasti. Asiakkaan oli vaikea ymmärtää asiakaspalvelijan puhetta ja sitä mitä he olivat sopimassa ja siihen liittyviä maksuja. Asiakaspalvelija ei selittänyt selkeästi tehtyjä toimenpiteitä, vaan alkoi jo myymään asiakkaalle uutta liitymää ja siihen ylimääräisiä turhia numeronnäyttöä, tietoturvia yms. Häntä kiinnosti myös tavattomasti mikä puhelin asiakkaalla on. Lopulta puutuin keskusteluun ja vaadin asiakaspalvelijaa toistamaan mitä alkuperäisen asian hoitamisesta olivat sopineet. Minusta on hävytöntä käyttää hyväkseen hätääntynyttä asiakasta ja sivuuttaa nopeasti asiakkaan alkuperäisen asian ja yrittää vain myydä. Tämä ei ole asiakaspalvelua. Asiakaspalvelu on sitä, että keskitytään asiakkaan asiaan rauhallisesti ja ammattitaitoisesti ja vasta, kun kaikki on selkeää asiakkaalla ja hänellä on turvallinen olo, voidaan asiallisesti kysyä josko asiakas tarvitsee muuta.
Palaute asiakaspalvelusta
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
