Skip to main content

Palaute Elisalle


Kun Elisalle ei voi lähettää sähköpostia asioiden hoitamiseksi, niin teen sen täällä siinä toivossa, että Elisa reagoisi juttuun. 

Olen ollut pitkään kanta-asiakas ja ostanut myös puhelimia Elisan kautta. 

Nyt kuitenkin on tullut eteen tilanne, jossa tunnen kärsineeni alentavaa kohtelua ja siksi aion sanoa sopimukset irti ja siirtyä toiselle operaattorille. 

Liekö muilla ollut samantapaisista ongelmia yhtiön kanssa? En avaa tässä enempää asiaa, vaan toivon Elisan ottavan yhteyttä sähköpostiini asian selvittämiseksi. 

Kun Elisalle ei voi lähettää sähköpostia asioiden hoitamiseksi, niin teen sen täällä siinä toivossa, että Elisa reagoisi juttuun. 

Olen ollut pitkään kanta-asiakas ja ostanut myös puhelimia Elisan kautta. 

Nyt kuitenkin on tullut eteen tilanne, jossa tunnen kärsineeni alentavaa kohtelua ja siksi aion sanoa sopimukset irti ja siirtyä toiselle operaattorille. 

Liekö muilla ollut samantapaisista ongelmia yhtiön kanssa? En avaa tässä enempää asiaa, vaan toivon Elisan ottavan yhteyttä sähköpostiini asian selvittämiseksi. 

Yhyteyslomakkeella voit lähettää viestiä aspalle.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/


Kun Elisalle ei voi lähettää sähköpostia asioiden hoitamiseksi, niin teen sen täällä siinä toivossa, että Elisa reagoisi juttuun. 

Olen ollut pitkään kanta-asiakas ja ostanut myös puhelimia Elisan kautta. 

Nyt kuitenkin on tullut eteen tilanne, jossa tunnen kärsineeni alentavaa kohtelua ja siksi aion sanoa sopimukset irti ja siirtyä toiselle operaattorille. 

Liekö muilla ollut samantapaisista ongelmia yhtiön kanssa? En avaa tässä enempää asiaa, vaan toivon Elisan ottavan yhteyttä sähköpostiini asian selvittämiseksi. 

Onhan Elisalle sähköpostiosoite myös asiakaspalvelu.liittymat@elisa.fi tosin en tiedä onko miten aktiivisia lukemaan. Tosin eivät pysty näin varmentamaan asiakasta kovin helposti tai ainakin sähköpostiin pitäisi sitten laittaa asiakasnumero


Liekö muilla ollut samantapaisista ongelmia yhtiön kanssa?

 

Ihan varmasti on ollut. Mutta niin on ollut myös kaikkien kilpailijoiden kanssa. Ja siihenhän niiden toimintakulttuuri perustuukin, että jostain palvelut on hankittava ja jos yksi asiakas lähtee käärmeissään niin vastaavasti toinen tulee tilalle.

Mutta se on joka tapauksessa selvää, että kanta-asiakkuudesta ei palkita eikä anneta minkään sortin hyvitystä (tikkaria ei sellaiseksi lasketa)


Itse haluaisin tietää minnehän voisi laittaa palautetta korkeammalle taholle millaista esimies toimintaa ja työpaikkakiusaamista firmassa harrastetaan. Ihan omasta kokemuksesta. 


Itse haluaisin tietää minnehän voisi laittaa palautetta korkeammalle taholle millaista esimies toimintaa ja työpaikkakiusaamista firmassa harrastetaan. Ihan omasta kokemuksesta. 

Laittaisitko meille yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi niin käydään tilanne läpi.


Miten voi olla mahdollista, että ostettuani uuden Huawei modeemin, sainkin postissa käytetyn?