Skip to main content

Palaute Elisalle

  • May 4, 2022
  • 6 kommenttia
  • 1182 katselukerrat

Kun Elisalle ei voi lähettää sähköpostia asioiden hoitamiseksi, niin teen sen täällä siinä toivossa, että Elisa reagoisi juttuun. 

Olen ollut pitkään kanta-asiakas ja ostanut myös puhelimia Elisan kautta. 

Nyt kuitenkin on tullut eteen tilanne, jossa tunnen kärsineeni alentavaa kohtelua ja siksi aion sanoa sopimukset irti ja siirtyä toiselle operaattorille. 

Liekö muilla ollut samantapaisista ongelmia yhtiön kanssa? En avaa tässä enempää asiaa, vaan toivon Elisan ottavan yhteyttä sähköpostiini asian selvittämiseksi. 

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

6 kommenttia

Sokrates
  • May 4, 2022

Kun Elisalle ei voi lähettää sähköpostia asioiden hoitamiseksi, niin teen sen täällä siinä toivossa, että Elisa reagoisi juttuun. 

Olen ollut pitkään kanta-asiakas ja ostanut myös puhelimia Elisan kautta. 

Nyt kuitenkin on tullut eteen tilanne, jossa tunnen kärsineeni alentavaa kohtelua ja siksi aion sanoa sopimukset irti ja siirtyä toiselle operaattorille. 

Liekö muilla ollut samantapaisista ongelmia yhtiön kanssa? En avaa tässä enempää asiaa, vaan toivon Elisan ottavan yhteyttä sähköpostiini asian selvittämiseksi. 

Yhyteyslomakkeella voit lähettää viestiä aspalle.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/


Forum|alt.badge.img+12
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • May 4, 2022

Kun Elisalle ei voi lähettää sähköpostia asioiden hoitamiseksi, niin teen sen täällä siinä toivossa, että Elisa reagoisi juttuun. 

Olen ollut pitkään kanta-asiakas ja ostanut myös puhelimia Elisan kautta. 

Nyt kuitenkin on tullut eteen tilanne, jossa tunnen kärsineeni alentavaa kohtelua ja siksi aion sanoa sopimukset irti ja siirtyä toiselle operaattorille. 

Liekö muilla ollut samantapaisista ongelmia yhtiön kanssa? En avaa tässä enempää asiaa, vaan toivon Elisan ottavan yhteyttä sähköpostiini asian selvittämiseksi. 

Onhan Elisalle sähköpostiosoite myös asiakaspalvelu.liittymat@elisa.fi tosin en tiedä onko miten aktiivisia lukemaan. Tosin eivät pysty näin varmentamaan asiakasta kovin helposti tai ainakin sähköpostiin pitäisi sitten laittaa asiakasnumero


  • May 4, 2022

Liekö muilla ollut samantapaisista ongelmia yhtiön kanssa?

 

Ihan varmasti on ollut. Mutta niin on ollut myös kaikkien kilpailijoiden kanssa. Ja siihenhän niiden toimintakulttuuri perustuukin, että jostain palvelut on hankittava ja jos yksi asiakas lähtee käärmeissään niin vastaavasti toinen tulee tilalle.

Mutta se on joka tapauksessa selvää, että kanta-asiakkuudesta ei palkita eikä anneta minkään sortin hyvitystä (tikkaria ei sellaiseksi lasketa)


  • Tulokas
  • October 5, 2022

Itse haluaisin tietää minnehän voisi laittaa palautetta korkeammalle taholle millaista esimies toimintaa ja työpaikkakiusaamista firmassa harrastetaan. Ihan omasta kokemuksesta. 


Lautturi
Forum|alt.badge.img+12
  • Superstara
  • October 5, 2022

Itse haluaisin tietää minnehän voisi laittaa palautetta korkeammalle taholle millaista esimies toimintaa ja työpaikkakiusaamista firmassa harrastetaan. Ihan omasta kokemuksesta. 

Laittaisitko meille yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi niin käydään tilanne läpi.


  • Tulokas
  • October 5, 2022

Miten voi olla mahdollista, että ostettuani uuden Huawei modeemin, sainkin postissa käytetyn?