Vastattu

Palvelun käytettävyys

  • 8 December 2021
  • 6 kommenttia
  • 147 katselukerrat

Mitä on tapahtunut Elisan asiakaspalvelun käytettävyydelle? Olen useana päivänä yrittänyt päästä läpi sekä puhelulla, että chatilla...tulos 0. Käsittämätöntä, että normaalia laskua ja palvelua koskevaa asiaa ei saa selvitettyä/kysyttyä. Tälle pitää Elisan tehdä jotakin ja pikaisesti!

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lautturi 8 December 2021, 10:08

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

6 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Moikka @Zakkeus  ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🥳

 

Myönnettäkööt, että asiakaspalvelussamme on ollut viime päivinä hieman vilkkaampaa josta syystä johtuen varmasti jonotusaikaakin on tullut. Suosittelen lämpimästi kiireellisissä asioissa kuitenkin soittamaan 010 190 240, mutta nykyisin pystyy myös varamaan soittoaikaa OmaElisa palvelusta tai sivuston https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ kautta. Lisäksi palvelemme myös sosiaalisen median puolella Facebookissa ja Twitterissä. Voit laittaa myös yksityisviestiä sitä kautta ja varmasti hoituu laskuasiat myös silläkin lailla 😊

En käytä Twittereitä tai Facea, joten esityksenä kapasiteetin lisääminen paikallaan. Soittoajan varaaminen; esittää yli viikon päähän aikaa🤣

Nyt soittoajan voi varata aikaisintaan kahden viikon päähän, hienoa :thumbsup:

Varaa soittoaika.. varattu eikä kukaan edes soita🥱 aika kuralla tuntuu olevan kaikki. Kotinetti kaupiteltiin jo tammikuun alussa eikä kukaan ole vielläkään ottanut yhteyttä asennuspäivästä. Laittee maannu jo kolme viikkoa laatikoissaan ja tupsahti omaelisaan kanssa aika mukava yllärilasku päälle👎

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Varaa soittoaika.. varattu eikä kukaan edes soita🥱 aika kuralla tuntuu olevan kaikki. Kotinetti kaupiteltiin jo tammikuun alussa eikä kukaan ole vielläkään ottanut yhteyttä asennuspäivästä. Laittee maannu jo kolme viikkoa laatikoissaan ja tupsahti omaelisaan kanssa aika mukava yllärilasku päälle👎

Laita profiiliisi asiakasnumero, jotta päästään tutkimaan, miksi Kotinettiäsi ei vielä ole aikataulutettu asennukseen.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Varaa soittoaika.. varattu eikä kukaan edes soita🥱 aika kuralla tuntuu olevan kaikki. Kotinetti kaupiteltiin jo tammikuun alussa eikä kukaan ole vielläkään ottanut yhteyttä asennuspäivästä. Laittee maannu jo kolme viikkoa laatikoissaan ja tupsahti omaelisaan kanssa aika mukava yllärilasku päälle👎

@LupauksetOnLatinaa , kiitos kun laitoit asiakasnumeron profiiliisi. Selvittelin asiaa tarkemmin ja jostain kumman syystä asennuspalvelusta ei ollut työmääräintä lainkaan muodostunut, siksi asentajastakaan ei ollut mitään kuulunut. :(

Avasin urakoitsijallemme työn ja pyysin, että ovat sinuun mahdollisimman pian yhteydessä ja sopivat asennusajan kanssasi.

Pahoittelut virheestämme.