Mitä on tapahtunut Elisan asiakaspalvelun käytettävyydelle? Olen useana päivänä yrittänyt päästä läpi sekä puhelulla, että chatilla...tulos 0. Käsittämätöntä, että normaalia laskua ja palvelua koskevaa asiaa ei saa selvitettyä/kysyttyä. Tälle pitää Elisan tehdä jotakin ja pikaisesti!
Palvelun käytettävyys
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lautturi
Moikka
Myönnettäkööt, että asiakaspalvelussamme on ollut viime päivinä hieman vilkkaampaa josta syystä johtuen varmasti jonotusaikaakin on tullut. Suosittelen lämpimästi kiireellisissä asioissa kuitenkin soittamaan 010 190 240, mutta nykyisin pystyy myös varamaan soittoaikaa OmaElisa palvelusta tai sivuston https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ kautta. Lisäksi palvelemme myös sosiaalisen median puolella Facebookissa ja Twitterissä. Voit laittaa myös yksityisviestiä sitä kautta ja varmasti hoituu laskuasiat myös silläkin lailla 😊
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

