jonotin jo yli puoli tuntia asiakaspalveluun, eikä sieltä vastattu. Chatissa on botti, joka ei ymmärrä mistään mitää ja siltä ei saa varattua soittoaikaa, koska niitä ei ole vapaana.
Itse varaamalla saisin ajan näköjään viikon päähän.
jonotin jo yli puoli tuntia asiakaspalveluun, eikä sieltä vastattu. Chatissa on botti, joka ei ymmärrä mistään mitää ja siltä ei saa varattua soittoaikaa, koska niitä ei ole vapaana.
Itse varaamalla saisin ajan näköjään viikon päähän.
Loistavaa palvelua?
Chatti vaatii sinnikkyyttä ja useampia yrityksiä joskus pitemmänkin aikaa.
Päivän mittaan kyllä onnistuu.
Kirjoita Chatin viestikenttään: Asiakaspalvelu, niin pääset ainakin jonoon, jos
ei ruuhkaa.
Laita Omaelisan kautta viestiä, sieltä tulee vastaus parissa päivässä.
@Kimblez antoikin hyvät yhteystiedot meidän eri asiakaspalvelukanaviin, sieltä voidaan halutessasi vilkaista tilannetta.👍Vaikuttaa siltä, että datakäyttöön tuo saldo on kulunut jos et ole liittymällä tehnyt muuta kuin käyttänyt nettiä reitittimen kautta.😊
Otin sen käyttöön perjantaina 10.10. ja tilasin samalla 5G yhteyden tekstarilla. 5G:n pitäis maksaa 1,29€/pv.
Laitoin liittymän 5G modeemiini, eli en ole käyttänyt sitä mihinkään muuhun kuin nettiliittymään.
Maanantaina 13.10. nettiyhteys oli poikki, koska liittymästä oli saldo loppu.
Miten voisin selvittää, että mihin tuo saldo on käytetty?
Vastasit omaan kysymykseesi, eli saldo on mennyt nettikäyttöön. 4 pvää × 1,29 = 5,16€
Kyllä, mutta alkusaldoa oli 6€ ja mihinkään muuhun en sitä käyttänyt. Sitten neljännen päivän aamuna netti oli poikki. Minun laskemien mukaan ei olisi pitänyt olla poikki.
@Kimblez antoikin hyvät yhteystiedot meidän eri asiakaspalvelukanaviin, sieltä voidaan halutessasi vilkaista tilannetta.👍Vaikuttaa siltä, että datakäyttöön tuo saldo on kulunut jos et ole liittymällä tehnyt muuta kuin käyttänyt nettiä reitittimen kautta.😊
Ja tervetuloa yhteisöön @JaKyl !💙
Ihan järkyttävän vaikeaa löytää oikeaa kanavaa, joka kautta saa mukamas yhteyden, mutta ei oikein mistään vastausta.
Ei ole kovin kätevää, kun niin monta eri kanavaa mistä yrittää ottaa yhteyttä.
jonotin jo yli puoli tuntia asiakaspalveluun, eikä sieltä vastattu. Chatissa on botti, joka ei ymmärrä mistään mitää ja siltä ei saa varattua soittoaikaa, koska niitä ei ole vapaana.
Itse varaamalla saisin ajan näköjään viikon päähän.
Loistavaa palvelua?
Chatti vaatii sinnikkyyttä ja useampia yrityksiä joskus pitemmänkin aikaa.
Päivän mittaan kyllä onnistuu.
Kirjoita Chatin viestikenttään: Asiakaspalvelu, niin pääset ainakin jonoon, jos
ei ruuhkaa.
Laita Omaelisan kautta viestiä, sieltä tulee vastaus parissa päivässä.
Mistäs tuonkin nyt sitten tietää, että pitää botille olla joku erikoissana, että se päästää oikealle asiakaspalvelijalle? Koitin sille kyllä vääntää, että haluan puhua ihmiselle, mutta eipä se mitään tajunnut.
Henkilökohtaisesti pidän hyvänä sitä, että asiakas voi olla meihin yhteydessä useampaa reittiä, sieltä usein löytyy jokaiselle se mieluisin reitti, jota sitten käyttää myös jatkossa. 😊 Chatissa ja puhelinpalvelussa voi olla ajoittain ruuhkaa eli siellä asiakaspalvelijalle yhdistystä voi joutua odottelemaan hetken, toki chat on tässä täysin maksuton vaihtoehto. Sosiaalisen median yksityisviestien puolella vastaus saattaa tulla hyvinkin nopeasti, mutta ajoittain viivettä ilmenee tunneista muutamaan päivään. OmaElisan viestien puolella arvioitu vastausaika on 2-5 arkipäivää. Vastaus saadaan kyllä kysymykseen jokaisesta kanavasta.👍
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.