Skip to main content
Mihin voin lähettää kirjallisen reklamaation Elisalla? Haluaisin joko suoran linkin tai sähköpostiosoitteen, kiitos.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/

Tilasin uuden puhelimen Samsung s21 ultra 500 mg 9.6.2021 4-kertaa siirretty toimitusaikaa.Sitten kun tuli tieto että puhelin lähetetään niin jumissa jossain Elisan logistiikassa jo 2-päivää.

Antaa hyvän kuvan Elisan toiminnasta minäkin ollut Elisan asiakas useita kymmeniä vuosia.Miten voi olla mahdollista että Elisan palvelu taso hiipunut täysin.Mitään en tilaa tästä eteenpäin Elisasta tämä viimeinen niitti tähän toimitukseen.Tulen vakavasti miettimään kilpailijaa kun ei enään arvosteta vanhoja asiakkaita.😡


Moro @KKP Tervetuloa OmaYhteisöön. 

Todsi ikävä kuulla, että toimituksen kanssa on ollut ongelmia. 😕 Joskus laitteiden saatavuushaasteet voi tuollaisia ongelmia aiheuttaa, että toimitusta joudutaan siirtämään. Toki aina pyritään siihen, että kaikki tilaukset saataisiin viipymättä toimitettua pahoittelut, että tässä ollaan nyt epäonnistuttu. 
Jos tilaus on edelleen meidän varastolla jumissa niin olethan yhteydessä asiakaspalveluumme Yhteystiedot niin selvitellään, että mikä nyt oikein kestää. 


sama kysymys, mikä on reklamaatiosähköpostiosoite, TIEDÄN että sellainen on olemassa koska minua neuvottiin lähettämään asiakirjoja siihen, nyt kun minulla on kyseiset dokumentit en sitten enää pääse mobiilisovelluksen chatiin kopioimaan kyseistä sähköpostiosoitetta, eli jos jollakulla on tiedossaan se sähköpostiosoite, olisin kiitollinen jos joku kertoisi mikä se osoite on.


sama kysymys, mikä on reklamaatiosähköpostiosoite, TIEDÄN että sellainen on olemassa koska minua neuvottiin lähettämään asiakirjoja siihen, nyt kun minulla on kyseiset dokumentit en sitten enää pääse mobiilisovelluksen chatiin kopioimaan kyseistä sähköpostiosoitetta, eli jos jollakulla on tiedossaan se sähköpostiosoite, olisin kiitollinen jos joku kertoisi mikä se osoite on.

Kokeile vaikka näitä.

asiakaspalvelu.liittymat@elisa.fi
asiakaspalvelu.palvelut@elisa.fi


sama kysymys, mikä on reklamaatiosähköpostiosoite, TIEDÄN että sellainen on olemassa koska minua neuvottiin lähettämään asiakirjoja siihen, nyt kun minulla on kyseiset dokumentit en sitten enää pääse mobiilisovelluksen chatiin kopioimaan kyseistä sähköpostiosoitetta, eli jos jollakulla on tiedossaan se sähköpostiosoite, olisin kiitollinen jos joku kertoisi mikä se osoite on.

Kokeile vaikka näitä.

asiakaspalvelu.liittymat@elisa.fi
asiakaspalvelu.palvelut@elisa.fi

Kumpikaan ei ole se johon kyseiset asiakirjat käskettiin lähettää, jos alan lähettää niitä useaan eri paikkaan asian käsittelyyn menee kuitenkin useampi ylimääräinen viikko, siihen on mennyt nyt on yli kaksi kuukautta.


sama kysymys, mikä on reklamaatiosähköpostiosoite, TIEDÄN että sellainen on olemassa koska minua neuvottiin lähettämään asiakirjoja siihen, nyt kun minulla on kyseiset dokumentit en sitten enää pääse mobiilisovelluksen chatiin kopioimaan kyseistä sähköpostiosoitetta, eli jos jollakulla on tiedossaan se sähköpostiosoite, olisin kiitollinen jos joku kertoisi mikä se osoite on.

Kokeile vaikka näitä.

asiakaspalvelu.liittymat@elisa.fi
asiakaspalvelu.palvelut@elisa.fi

Kumpikaan ei ole se johon kyseiset asiakirjat käskettiin lähettää, jos alan lähettää niitä useaan eri paikkaan asian käsittelyyn menee kuitenkin useampi ylimääräinen viikko, siihen on mennyt nyt on yli kaksi kuukautta.

Ymmärrän , mutta noista osoitteista olen Elisalta saanut postia. Sitä sinun kaipaamaasi osoitetta en tiedä.

Toivotaan , että joku muu tietää.


sama kysymys, mikä on reklamaatiosähköpostiosoite, TIEDÄN että sellainen on olemassa koska minua neuvottiin lähettämään asiakirjoja siihen, nyt kun minulla on kyseiset dokumentit en sitten enää pääse mobiilisovelluksen chatiin kopioimaan kyseistä sähköpostiosoitetta, eli jos jollakulla on tiedossaan se sähköpostiosoite, olisin kiitollinen jos joku kertoisi mikä se osoite on.

Jos sinulla on jo joku reklamaatio “vireillä” ja siihen liittyen haluat toimittaa dokumentteja, laita profiilisi asiakasnumero niin päästään tapaukseen kiinni ja osataan opastaa minne kannattaa lähettää.

Toinen vaihtoehto on lähettää jompaankumpaan tarjottuun sähköpostiosoitteeseen “ihan uusi viesti” dokumentteineen ja mukaan saate, mistä on kyse niin ei tarvitse aloittaa asiaa ihan alusta saakka Elisankaan päässä selvittelemään.


laskut@kirjeet.elisa.fi



Moikka @Reklamaatio Masa ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Kyseisestä osoitteesta tulee Elisan laskut, joten sinne en lähettäisi mitään palautteita tai reklamaatioita. 😃


Osallistu keskusteluun