Vastattu

S ryhmän lahjakortti

  • 4 February 2021
  • 6 kommenttia
  • 355 katselukerrat

S ryhmän lahjakortti luvattiin 3 kk kuluttua avauksesta eli liittymät avattu loka ja marraskuussa. Asiakaspalvelusta vastattiin että toimitetaan 8/21 te kusetatte asiakkaita.

Terv ex asiakas kohta

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi roopeg 5 February 2021, 14:27

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Moi @Erjake ja pahoittelut lahjakortin viivästymisestä! Ehdottomasti toimitetan perille kaikki luvatut lahjakortit, tavalla tai toisella. Laittaisitko meille yksityisviestillä tarkempia tietojasi, niin hoidetaan asia ehdottomasti kuntoon. :relaxed:

Moi.

 

Onko siis tosiaankin Elisan toimintapa niin, että niitä luvattuja lahjakortteja pitää anella täällä palstalla erikseen, että ne saa?  Tilausvaiheessa ei ollut mitään mainintaa siitä, että niitä pitää kerjätä jostain keskustelupalstalta. Tulee tosiaan hieman silmään pissitty olo. Ei ole vieläkään näkynyt lahjakorttia, vaikka yli kolme kuukautta mennyt liittymävaihdoksesta. Seuraavaan vaihtoon ei taida tosin mennä niin pitkään  :sob: .

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Moi.

 

Onko siis tosiaankin Elisan toimintapa niin, että niitä luvattuja lahjakortteja pitää anella täällä palstalla erikseen, että ne saa?  Tilausvaiheessa ei ollut mitään mainintaa siitä, että niitä pitää kerjätä jostain keskustelupalstalta. Tulee tosiaan hieman silmään pissitty olo. Ei ole vieläkään näkynyt lahjakorttia, vaikka yli kolme kuukautta mennyt liittymävaihdoksesta. Seuraavaan vaihtoon ei taida tosin mennä niin pitkään  :sob: .

Moro @Jarski J ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Ei pitäisi olla mitään vaatimusta mitenkään kenenkään huudella näiden perään, mutta valitettavasti joitain tapauksia on tullut vastaan että nuo ovat joko ilmoitetusta 3kk aikaraamista päässeet vähän livahtamaan yli tai vaihtoehtoisesti pahimmillaan jotain on tapahtunut ja lahjakortit eivät ikinä lähteneetkään… 

Tarkistin sun osalta  tilannetta (kiitos profiilissa olevista tiedoista :) ) ja lahjakortin olis pitänyt kyllä jo toimittua. Sulle ei siis ole mitään kirjettä nyt tullut meiltä missä tuo olisi ollut?

Moi.

Kiitos tervetulotoivotuksesta.

Joo, ei ole näkynyt. Sillä sitä on pitänyt tänne avautua. Voihan se olla, että posteljooni on vienyt kirjeen jonkun naapurin laatikkoon. Ei olis ensimmäinen kerta, kun kun näillä kulmilla on postit mennyt väärään paikkaan. Tai ehkä se sieltä vielä löytää perille. Ei kai tässä auta muuta kuin nöyrästi odotella ihmettä tapahtuvaksi…..

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Moi.

Kiitos tervetulotoivotuksesta.

Joo, ei ole näkynyt. Sillä sitä on pitänyt tänne avautua. Voihan se olla, että posteljooni on vienyt kirjeen jonkun naapurin laatikkoon. Ei olis ensimmäinen kerta, kun kun näillä kulmilla on postit mennyt väärään paikkaan. Tai ehkä se sieltä vielä löytää perille. Ei kai tässä auta muuta kuin nöyrästi odotella ihmettä tapahtuvaksi…..

Viime viikon aikana on myös erä noita lahjakortteja lähtenyt niin pyytäisin vielä ainakin tämän viikon odottamaan, että josko se kortti tulisi sulle kotiin saakka. :) 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +15

Rahan tai muun maksuvälineen postittaminen on nykyaikana kyseenalaista. Eikö tuota voisi helpommin tehdä, että saisi jonkun koodin taikka muun tai ihan suoraan rahan tilille. Tai, sitten yhdessä S-ryhmän kanssa olisi jokin järjestely, että lahjakortin saa suoraan kassalta tai antamalla puhelinnumeron etu rekisteröityy automaattisesti.

 

Taitaa se postikin kieltää arvokkaiden asioiden lähettelyn. https://www.posti.fi/fi/yrityksille/monikanavainen-viestinta/monikanavainen-jakelu/kotimaan-kirjejakelu/arvolahetys

Vähintään kirjattu kirje se pitäisi olla, tai sitten tuo postivakuutettu lähetys.