Morjes @Aiheeton laskutus ja tuote ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂
Onpas kurja kuulla, että palveluissa ja laskutuksessa oli epäselvyyttä, ja tuntui hankalalta saada asiakaspalveluun yhteys. 😕 Myymälään asti ei tarvitse sentään onneksi yleensä lähteä selvittämään sopimus- ja laskutushämminkejä, vaan niin kuin @Kimblez ja @LucasChristian vinkkasivatkin niin erinäisiä kanavia mitä kautta Elisan asiakaspalvelun saa kiinni löytyy lukuisia. 🙂
Asiakaspalvelun suoran puhelinnumeron (avoinna ma-pe klo 8-18, häiriöilmoitukset ja PUK-koodikyselyt 24 h) lisäksi voit varata täältä soittoajan, jolloin asiakaspalvelusta soitetaan sinulle. OmaElisassa palvelee Asiakaspalvelu -välilehdellä sekä chatasiakaspalvelu että viestiarkisto, minkä viesteihin vastataan joko soittamalla tai kirjallisesti yleensä 48h sisällä (käytännössä lähes aina nopeammin). Ja kuten LucasChristian mainitsikin, niin meidän asiakaspalvelu päivystää myös Facebookissa että Twitterissä vuoden jokaisena päivänä. 😊
Toivottavasti asia tosin tuli jo myymälässä kuntoon!