Kävin Teliassa ongelman takia, samalla näkyi Elisaturvapaketti ja pilvipalvelu sekä maksu liittymästä, jota ei ole edes olemassa!!!
Omaaelisassa ei ole palautelomaketta.
Mentävä Elisamyymälään selvittämään asia. Uskomatonta toimintaa!
Nimim entinen asiakas :(
Omaelisassakin voi viestitellä:
Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.
Tai tuolla Lomakkeella:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/
Vaihtoehto:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)
Soittakaa minulle.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Kävin Teliassa ongelman takia, samalla näkyi Elisaturvapaketti ja pilvipalvelu sekä maksu liittymästä, jota ei ole edes olemassa!!!
Omaaelisassa ei ole palautelomaketta.
Mentävä Elisamyymälään selvittämään asia. Uskomatonta toimintaa!
Nimim entinen asiakas :(
Omaelisassakin voi viestitellä:
Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.
Tai tuolla Lomakkeella:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/
Vaihtoehto:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)
Soittakaa minulle.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Samaa mieltä @Kimblez kanssa eli kyllä asiakaspalvelu on saavutettavissa jos yrittää ja toki on myös Facebook sekä Twitter tili johon voi myös laittaa viestiä. Itselleni on hyvinkin nopeasti tullut tekstiviesti jos olen täyttänyt yhteylomakkeella yhteydenottopyynnön ja he ovat soittaneet hyvinkin nopeasti