Skip to main content

Kävin Teliassa ongelman takia, samalla näkyi Elisaturvapaketti ja pilvipalvelu sekä maksu liittymästä, jota ei ole edes olemassa!!!

Omaaelisassa ei ole palautelomaketta.

Mentävä Elisamyymälään selvittämään asia. Uskomatonta toimintaa!

Nimim entinen asiakas :(

Kävin Teliassa ongelman takia, samalla näkyi Elisaturvapaketti ja pilvipalvelu sekä maksu liittymästä, jota ei ole edes olemassa!!!

Omaaelisassa ei ole palautelomaketta.

Mentävä Elisamyymälään selvittämään asia. Uskomatonta toimintaa!

Nimim entinen asiakas :(

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

Tai tuolla Lomakkeella:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/

Vaihtoehto:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

 

 


Kävin Teliassa ongelman takia, samalla näkyi Elisaturvapaketti ja pilvipalvelu sekä maksu liittymästä, jota ei ole edes olemassa!!!

Omaaelisassa ei ole palautelomaketta.

Mentävä Elisamyymälään selvittämään asia. Uskomatonta toimintaa!

Nimim entinen asiakas :(

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

Tai tuolla Lomakkeella:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/

Vaihtoehto:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

 

 

Samaa mieltä @Kimblez kanssa eli kyllä asiakaspalvelu on saavutettavissa jos yrittää ja toki on myös Facebook sekä Twitter tili johon voi myös laittaa viestiä. Itselleni on hyvinkin nopeasti tullut tekstiviesti jos olen täyttänyt yhteylomakkeella yhteydenottopyynnön ja he ovat soittaneet hyvinkin nopeasti


Morjes @Aiheeton laskutus ja tuote ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂 

Onpas kurja kuulla, että palveluissa ja laskutuksessa oli epäselvyyttä, ja tuntui hankalalta saada asiakaspalveluun yhteys. 😕 Myymälään asti ei tarvitse sentään onneksi yleensä lähteä selvittämään sopimus- ja laskutushämminkejä, vaan niin kuin @Kimblez ja @LucasChristian vinkkasivatkin niin erinäisiä kanavia mitä kautta Elisan asiakaspalvelun saa kiinni löytyy lukuisia. 🙂 

Asiakaspalvelun suoran puhelinnumeron (avoinna ma-pe klo 8-18, häiriöilmoitukset ja PUK-koodikyselyt 24 h) lisäksi voit varata täältä soittoajan, jolloin asiakaspalvelusta soitetaan sinulle. OmaElisassa palvelee Asiakaspalvelu -välilehdellä sekä chatasiakaspalvelu että viestiarkisto, minkä viesteihin vastataan joko soittamalla tai kirjallisesti yleensä 48h sisällä (käytännössä lähes aina nopeammin). Ja kuten LucasChristian mainitsikin, niin meidän asiakaspalvelu päivystää myös Facebookissa että Twitterissä vuoden jokaisena päivänä. 😊

Toivottavasti asia tosin tuli jo myymälässä kuntoon!