Elikäs laitoin tietoni tuolle bundle-sivustolle mutta nyt aloin miettimään että mitenhän se nyt menikään. Ostokuittia pyysivät mutta laitoin Elisan oma -sivustolta löytyvän takuutodistuksen koska puhelin ostettu osamaksulla. Muuta kuittia en ole saanut.
Sieltä kyllä tuli jo vahvistussp.
Meniköhän nyt mönkään koko tabletin saaminen?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi eepuska
Tähän muillekin kampanjaan osallistuville tiedoksi että takuutodistus käy. Varmistin Samsugilta!
Mahtavaa, että olit varmistanut tämän suoraan edun antajalta.😊 Vilkaisin tuon edun lunastussivun ja Samsung todellakin haluaa tietoonsa tuotteen nimen, ostopäivän ja ostopaikan - nämä kaikki tulevat ilmi myös tuotteen takuukuitista, joka löytyy OmaElisasta.
Laitetaan myös palautetta eteenpäin jos saataisiin takuukuitti tuonne edun lunastuksen ohjesivulle, kiitos @Kimblez ehdotuksesta!
Tähän muillekin kampanjaan osallistuville tiedoksi että takuutodistus käy. Varmistin Samsugilta!
Mahtavaa, että olit varmistanut tämän suoraan edun antajalta.😊 Vilkaisin tuon edun lunastussivun ja Samsung todellakin haluaa tietoonsa tuotteen nimen, ostopäivän ja ostopaikan - nämä kaikki tulevat ilmi myös tuotteen takuukuitista, joka löytyy OmaElisasta.
Laitetaan myös palautetta eteenpäin jos saataisiin takuukuitti tuonne edun lunastuksen ohjesivulle, kiitos @Kimblez ehdotuksesta!
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.