Skip to main content
Vastattu

Samsung Galaxy S26 bundle

  • May 27, 2026
  • 5 kommenttia
  • 98 katselukerrat

EtanaPosti-75

Samsung galaxy S26-bundle s10lite tabletti.

 

Elikäs laitoin tietoni tuolle bundle-sivustolle mutta nyt aloin miettimään että mitenhän se nyt menikään. Ostokuittia pyysivät mutta laitoin Elisan oma -sivustolta löytyvän takuutodistuksen koska puhelin ostettu osamaksulla. Muuta kuittia en ole saanut.

Sieltä kyllä tuli jo vahvistussp.

Meniköhän nyt mönkään koko tabletin saaminen? 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi eepuska

Tähän muillekin kampanjaan osallistuville tiedoksi että takuutodistus käy. Varmistin Samsugilta!

Mahtavaa, että olit varmistanut tämän suoraan edun antajalta.😊 Vilkaisin tuon edun lunastussivun ja Samsung todellakin haluaa tietoonsa tuotteen nimen, ostopäivän ja ostopaikan - nämä kaikki tulevat ilmi myös tuotteen takuukuitista, joka löytyy OmaElisasta.

Laitetaan myös palautetta eteenpäin jos saataisiin takuukuitti tuonne edun lunastuksen ohjesivulle, kiitos ​@Kimblez ehdotuksesta!

5 kommenttia

  • OmaYhteisön luottojäsen
  • May 27, 2026

Voi olla, että takuutodistuskin riittää, mutta voithan lähettää vaikka tilausvahvistuksenkin varmuuden vuoksi. Se toimii ainakin varmasti kuittina

Sehän on lähetetty sähköpostiin.

OmaElisastakin löytyy tilausvahvistus:

Omaelisa Etusivulla, Uusimmat asiakaskirjeet/Kaikki asiakaskirjeet


EtanaPosti-75
  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • May 27, 2026

Voi olla, että takuutodistuskin riittää, mutta voithan lähettää vaikka tilausvahvistuksenkin varmuuden vuoksi. Se toimii ainakin varmasti kuittina

Sehän on lähetetty sähköpostiin.

OmaElisastakin löytyy tilausvahvistus:

Omaelisa Etusivulla, Uusimmat asiakaskirjeet/Kaikki asiakaskirjeet

Minnehän tuon sitten lähettää? 

Tähän muillekin kampanjaan osallistuville tiedoksi että takuutodistus käy. Varmistin Samsugilta!


  • OmaYhteisön luottojäsen
  • May 27, 2026

Voi olla, että takuutodistuskin riittää, mutta voithan lähettää vaikka tilausvahvistuksenkin varmuuden vuoksi. Se toimii ainakin varmasti kuittina

Sehän on lähetetty sähköpostiin.

OmaElisastakin löytyy tilausvahvistus:

Omaelisa Etusivulla, Uusimmat asiakaskirjeet/Kaikki asiakaskirjeet

Minnehän tuon sitten lähettää? 

Tähän muillekin kampanjaan osallistuville tiedoksi että takuutodistus käy. Varmistin Samsugilta!

Asiahan on harvinaisen selvä, kun on varmistettu.

Tuonne ohjeeseenkin voisi lisätä takuutodistuksen:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laitteet/edut-kaupan-paalle/

Lunastusohje

Lataa ostokuitti tai tilausvahvistus


HerraParta
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+7
  • OmaYhteisön moderaattori
  • May 28, 2026

Hienoa ​@EtanaPosti-75 että asia selvisi. 😊


eepuska
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+12
  • OmaYhteisön moderaattori
  • Vastaus
  • June 3, 2026

Tähän muillekin kampanjaan osallistuville tiedoksi että takuutodistus käy. Varmistin Samsugilta!

Mahtavaa, että olit varmistanut tämän suoraan edun antajalta.😊 Vilkaisin tuon edun lunastussivun ja Samsung todellakin haluaa tietoonsa tuotteen nimen, ostopäivän ja ostopaikan - nämä kaikki tulevat ilmi myös tuotteen takuukuitista, joka löytyy OmaElisasta.

Laitetaan myös palautetta eteenpäin jos saataisiin takuukuitti tuonne edun lunastuksen ohjesivulle, kiitos ​@Kimblez ehdotuksesta!